سعید عزت اللهی
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرنوشت سعید عزت اللهی هافبک موردعلاقه یحیی گل‌محمدی در بازار تابستانه همچنان نامشخص است.

سعید عزت‌اللهی همواره در سالیان گذشته در بازار نقل‌وانتقالات جزو چهره‌های خبرساز به شمار می‌آمده و در فصل جدید هم این رویه ادامه دارد. در فصول گذشته، احتمال انتقال او به یکی از تیم‌های نام‌آشنای ایرانی در حد شایعه و گمانه‌زنی مطرح می‌شد اما شرایط برای فصل جدید متفاوت است و عزت‌اللهی مشتریان پروپاقرصی در بازار ایران دارد و همین مسئله باعث شده تا هافبک باتجربه فوتبال ایران به چهره‌ای خبرساز در بازار تابستانه تبدیل شود.

عزت‌اللهی که هنوز نیم‌فصل دیگر با تیم وایله کلوب دانمارک قرارداد دارد، در روزهای گذشته شخصاً تلاش کرده تا بتواند رضایت‌نامه خود را از باشگاه دانمارکی دریافت کند؛ آن‌هم در شرایطی که ابتدا پرسپولیس تنها تیم خواهان جذب او بود و بعد از آن‌هم نوبت به استقلال و سپاهان رسید که برای جذب سعید عزت‌اللهی اعلام آمادگی کنند تا ماراتن جذابی میان تیم‌های ایرانی برای جذب عزت‌اللهی شکل گیرد و شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کاری عزت‌اللهی بیش از پیش شود.

رضایت‌نامه‌ای که ناگهان ۵ برابر شد!

مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای نخست فعالیت بازار نقل‌وانتقالات تابستانه و بعد از اعلام نیاز یحیی گل‌محمدی به تقویت تیم‌شان در پست هافبک به دنبال جذب عزت‌اللهی بودند. همین مسئله باعث شد تا رایزنی‌های اولیه در این‌باره شکل گیرد که در آن مقطع، مدیران باشگاه وایله کلوب با دریافت ۳۰۰ هزار یورو برای صدور رضایت‌نامه عزت‌اللهی چراغ سبز خود را نشان می‌دادند و حتی گفته می‌شد که احتمال صدور رضایت‌نامه سعید عزت‌اللهی در ازای دریافت ۲۰۰ هزار یورو هم وجود دارد!

سرخ‌پوشان پایتخت در شرایطی نتوانستند مذاکرات را به سرانجام برسانند که در روزهای گذشته نرخ رضایت‌نامه سعید عزت‌اللهی بعد از آنکه تیم‌های استقلال و سپاهان هم خواهان جذب او شدند، رشدی تصاعدی و غیرمنتظره داشت؛ به‌طوری‌که حالا مسئولان باشگاه دانمارکی به دنبال آن هستند تا در ازای یک میلیون یورو رضایت‌نامه ستاره تیم‌شان را صادر کنند و همین مسئله باعث شده تا راه انتقال عزت‌اللهی به فوتبال ایران تقریباً مسدود شود.

پاتک سنگین به پرسپولیس برای خنثی شدن یک بمب نقل و انتقالات/ مبلغ رضایت‌نامه ۵ برابر شد!

یا تمدید کن یا سکونشین بمان!

لیگ برتر دانمارک از روز گذشته آغاز شد و در هفته نخست تیم وایله کلوب مقابل تیم (AFG) به میدان رفت که این بازی شکست یک‌گله وایله همراه بود. نکته مهم این مسابقه، عدم حضور نام سعید عزت‌اللهی در فهرست تیم دانمارکی و سکونشینی او بود. پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مسئولان باشگاه وایله کلوب دانمارک، هافبک ایرانی تیم‌شان را تهدید کرده‌اند که در صورت عدم پذیرش پیشنهاد تمدید ۲.۵ ساله و یا پرداخت یک میلیون یورو برای صدور رضایت‌نامه‌اش، او را تا پایان نیم‌فصل سکونشین خواهند کرد!

مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته برای جذب سعید عزت‌اللهی تغییر برنامه داده‌اند و گفته می‌شود که با توجه به اینکه حدود ۶ ماه تا پایان قرارداد عزت‌اللهی مانده، می‌خواهند با قراردادی آزاد او را برای حضور در پرسپولیس مجاب کرده و در بازار زمستانی به صورت رسمی از عزت‌اللهی رونمایی کنند. در این میان نکته مهم درباره تداوم سکونشینی سعید عزت‌اللهی، دور شدن او از شرایط آرمانی، آن‌هم در آستانه جام ملت‌های آسیا است که می‌تواند برای هافبک ایرانی دردسرساز شود و باید دید در شرایط ویژه به‌وجود آمده، تصمیم نهایی عزت‌اللهی چیست و آیا او تصمیم می‌گیرد برای حفظ جایگاه خود در تیم ملی، لژیونر بماند و قراردادش را با تیم دانمارکی تمدید خواهد کرد یا برای حضور در تیم‌های ایرانی به‌ویژه پرسپولیس، او نیم‌فصل سکونشینی را تجربه خواهد کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۳
  • سعید IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    ایول به استقلال و سپاهان😁🤪
    • پرسپولیس IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      تیم های که ارزوی سه گانه دارن
    • آریا IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      تیمهایی که ارزوی داوران رفیق که پس از برد تو جشنشان شرکت کنند دارند روی لنگیا رو که نیست ...نه
    • ناشناس IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      ایول به باشگاهای ناتو که بیشتربرازنده این دو عدد باشگاه بخاطراین کارشان هست تا پاتک.نامردی کار هرساله این بدبختهاهست
  • كيسه تهران IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    كلا كار اين دوتيم نابودي فوتبال ايرانه .............
  • جواد IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    پرسپولیس بایدقیدشوبزنه همش بازارگرمی
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    اینطوری نمیشه رقابت کرد. سرخابی‌ها هم باید یه معدن بادآورده‌ای پیدا کنن و فرت و فرت خرج کنن. سابقه نشون داده که حتی با ۱۰۰۰ تا هوادار هم جوابه و علاوه بر ریخت و پاش های آنچنانی، با درآمد حاصل از ضایعات معدن حتی میشه رئیس فدراسیون هم تعیین کرد! . واقعیت اینه که معدنش هست اما استقلال و پرسپولیس رو دولت‌ها مثل یه اهرم نجات دودستی چسبیدن و ول نمیکنن.
    • آیدین IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      مگه کم پول باد آورده میگیرن سرخابیا؟ بیت المال جوابگوتون نیست؟ همین الان خرج تیماتون رو دوش مردمیه که طرفدار این دو تیم دولتی نیستن یعنی منی که متنفرم از ان دو تیم هم خرج این تیمها رو مسدم چرا باید اینجوری باشه به هر کدوم از این دو تیم پشت قبالش دو تا استادیوم انداختن استادیومی که با پول ملت ساخته شده با پول همه مزدم اسران چرا باید دولت چیزی رو که مال مزدم بزل و بخشش کنه به این دو تیم؟ چرا باید از جیب من و سایرین خرج شما رو بده تو همون استادیومها بهمون توهین کنید؟ چرا باید معدن بهتون بدن؟ چرا خصوصی نمیشید چرا آوار شدید رو ورزش ایران دارید فوتبال ایران رو نابود میکنید چرا باید همیشه تلوزیون و زادیو انحصارا در اختیار این دو تیم باشه
  • پرسپوليس محبوب دلها IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    وقتي توي زمين زورشون به پرسپوليس نميرسه روي ميارن به چنين كارهاي كثيفي
    • علیرضا IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      خیلی بهتر از این هست که به دوران رشوه بدی خیلی بهتر از این هست که یه تیم حکومتی به خاطر تضاد و باندبازی و فساد و تبعیض، همه تیم‌های فوتبال ایران رو به سطوح آورده، تیمی که به زور میخواد اعدای تیم قهرمان دربیاره با جام‌های اسنبی حکومتی
    • سعید IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      دقیقا میدونن عزت‌اللهی به استقلال یا سپاهان نمیره ولی. و میارن به اینکارا قیمت رضایت نامه بره بالا که فقط پرسپولیس نتونه بخرش یا بازیکنهای پرسپولیس رو میان اغوا کنن بخرن یا هر ساله هم بازیکنیهایی رو که پرسپولیس میخواد استقلال بعدش سریع میره پیشنهاد میده بهش که یا اغوا بشه بره استقلال یا اصلا طرف گیج و گنگ بشه هوایی بشه به پرسپولیس نره این استقلالیها سالهاست دارن اینگونه رفتار و عمل میکنن و ادامه هم میدن اخلاق دو سالهاست باختن و میبازن مجیدی کم بود الان نکونام هم اضافه شد به این مافیاشون دیگه توقع داری از استقلال چی دربیاد همین چیزیکه میبینیم عقب افتاده چندتا بی تعصب و‌ ضد اخلاق و‌ضد فوتبال و حیله گر جمع شدن سالها ذهن هوادارهای استقلال رو مسموم و متوهم کردن پولشونم میگیرن و همه چی دارن ولی دروغ میگن چون نمیتونن نتیجه بگیرن چون مکار هستن و بی لیاقت و از مربیگری چیزی نمیدونن و خودشونو اتکی اسطور ه سازی فیک کردن برا هوادارها خیلی بدبخت هستن این هوادارهای استقلال سالهاست دارن گول میخورن.
  • رضا IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    چه ماراتن جذابی..
  • نوید پیروزی چی RU ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    همینکارشون باعث شد یه صندوق دست نخورده بمونه برای روز مبادای دیگه که یحیی ناراحت شده
  • علیرضا ss IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    از نوشته های نویسنده کاملا مشخص هست که توهمات توخالی ذهن معیوب خودش رو مینویسه و لنگی متوهم هست، وگرنه اگه لنگپولیس اولین وقبل از استقلال بزرگ و سپاهان برای عزت الهی معامله کرده بود الان این بازیکن تو لنگپولیس بود،سعید عزت الهی گزینه اولش بازی تو اروپا بود وگرنه همه تیم‌های ایرانی از اول باهم دنبال این بازیکن هستند اولین نفر هم جواد نکونام با عزت الهی صحبت کرد نه لنگ، لنگی متوهم اینم مطمئن باشید سعید خانوادگی یک استقلالی با تعصب هست و اگر بخواهد در ایران بازی کند در استقلال بزرگ هست حتی به استقلال بزرگ هم نیاد میره سپاهان ولی مثل جام باشگاه‌های آسیا حسرت، لنگی شدن عزت الهی به دل شما لنگیها بی اصالت و بی ریشه خواهد گذاشت...
  • احمد..ش(مغزهای یخ زده) IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    فقط میشه گفت،مکتب این دوتیم(شله زرد نپخته،کی۳+۳)همینه،ناجوانمردی
  • Alireza M IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    کثیف کاری با رقابت فرق داره ، تیم بدون مکتب دست به هر کاری میزنه ، بجای اینکه برا تیم خودشان مفید باشن صدمه میزنن به بازیکن و تیمهای دیگه و کلا فوتبال ایران . توقعی از مدیران سیاسی که وارد ورزش شدن نباید داشت و روز خوش فوتبال ما نخواهد دید تا وقتی هستن . به یاد علی کریمی که آینده فوتبال ما رو گفتش 8 ❤️💯
  • Sam IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    طبق معمول کار، کاره ساکت هستش هرچقدردوست داری پاره کن خودتو آخرش جام بدستت نمیرسه آقایان طرفدارسپاهان شاهنامه آخرش خوش ه امیدوارم بلایی که سراستقلال اومدسرتون نیاد ساکت درست جاپای آجرلوداره میزاره البته درکمال احترام به سپاهان مقصودمدیریته سپاهانه همون فردیکه الان درسایه ایستاده بعبارتی برادرخوانده تاج همون افرادی که در پرونده ویلموتس دخیل بودن مردم نه میبخشن نه فراموش میکنن درضمن ساکت هرچقدرم خرج کنی تیمهای رقیب شل بازی کنن درآخریکی مثل ملوان میادادبت میکنه دوستان بعضی هابایدا، قامتشون بزرگی منش معرفت بایدبریزه درحدآقانبودن که خطاب بشن مردم کشورم ایران غم نزدیک قلبهای مهربونتون کاشانه گرمتون نیاددرضمن به عنوان یک طرفدارپرسپولیسی ❤ازجوحاکم بر استقلال ناراحتم آرزوی روزهای خوبی برای تیم استقلال دارم زنده بادتیم محبوبم پرسپولیس
  • مجتبی رجائی IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    با ادامه ی این روند و عدم تمدیدش با تیم دانمارکی: علاوه براینکه به سکونشین محض تبدیل خواهد شد، بلکه با بازی نکردنش، تیم ملی رو در آستانه حضور در مهمترین تورنمنت آسیاییش از دست داده و بر فرض اینکه در نیم فصل بازیکن آزاد باشه و در پیروزی یا سپاهان حضور پیدا کنه، به علت ناآماده بودن عملاً چندماه رو از دست میده و این ینی: عدم درخشش در آسیا و پیدا نشدنِ مشتری های نامدارُ متمولِ خارجی و در نهایت: تزلزلُ نابودی!! همون بلایی که سرِ چندین بازیکنِ مستعدِ سالهای گذشته افتاد.
  • تاجی بودن افتخاره💙لنگی بودن واستون عاره IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    واسه لنگیا فرقی ندارن..الکی طولش میدن که بگن با مکافات خریدنش. اما وزارت پول پیروزی رو میده..تیم حکومتی فقط یادتون باشه چطور خدا میزنتون. و چقدر دارید چرت میگید .اگه فردا باختین نگید طرفدار تیمهای عربی هستید چرا چون خورده لنگیا حقشونه
  • خودم IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    استقلال اشتباه نکنم خودش از آسیا که کنار رفته میخواد فقط حرصشو رو پرسپولیس خالی کنه . عقده ای چرا نمیخوای یه تیم ایرانی تو آسیا قهرمان بشه ؟
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    فقط استقلال میتونه انقدر هزینه کنه- آخرش هم مینالن که نزاشتن ما پنجم بشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی