انتقاد پدر ستاره آبی‌ها؛ این باشگاه زندگی را برای پسرم کابوس کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ به مارسی، پدر او از باشگاه سابقش چلسی به شدت انتقاد کرد.

پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی، در روزهای گذشته با مارسی قراردادی سه ساله امضا کرد تا فوتبالش را در این تیم فرانسوی سپری کند.

پدر اوبامیانگ در یک مصاحبه اختصاصی با نشریه فرانسوی اکیپ درباره یک سال حضور پسرش در چلسی صحبت کرد و از آن به عنوان بدترین کابوس زندگی پی‌یر یاد کرد.

اوبامیانگ از بارسلونا به چلسی پیوست تا در این تیم به مربی سابقش توماس توخل ملحق شود. توخل زمانی که اوبامیانگ در دورتموند بازی می‌کرد و در حال چهره شدن بود مربی او بود و ستاره گابنی از این مربی خاطرات خوبی داشت.

ولی حضور در چلسی نه برای توخل خوب سپری شد و نه برای اوبامیانگ. چیزی نگذشت که چلسی توماس توخل را اخراج کرد و گراهام پاتر را به جای او روی نیمکت نشاند. اوبامیانگ در یک سالی که بازیکن چلسی بود در مجموع 21 بازی انجام داد و تنها 3 گل به ثمر رساند.

پدر اوبامیانگ در این مصاحبه اشاره کرد که مشکلات پسرش در چلسی برای سلامت روانی او هم مشکل ایجاد کرده بود. او همچنین به سرقت خشونت‌آمیزی که اوبامیانگ با آن روبرو شد گفت: "پی‌یر در خانه‌اش در شهر بارسلون مورد حمله سارقان قرار گرفت و فکش را شکستند. می‌دانید چرا؟ چون سعی کرده بود از همسر و فرزندانش محافظت کند. برای همین وقتی اولین بازی‌هایش را برای چلسی انجام داد ماسک به صورت می‌زد. عجب کابوسی. چلسی یک سال کابوس‌وار بود. خدا را شکر که تمام شد. حالا پی‌یر بعد از مدت‌ها می‌خندد. او حالا سرود مارسی را می‌خواند و من از خوشحالی‌اش لذت می‌برم".

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: بعد از کابوس چلسی واقعا خوشحالم که او در مارسی است. ما تماس‌هایی هم با عربستان سعودی داشتیم ولی وقتی مارسی پیشنهاد داد ... چه کسی رویای بازی برای این تیم را ندارد؟ به خصوص در آفریقا خیلی‌ها عاشق مارسی هستند. خیلی‌ها از کشورمان تماس می‌گیرند و به پی‌یر تبریک می‌گویند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی