ایلکای گوندوغان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایلکای گوندوغان در مصاحبه اختصاصی جدیدش با نشریه اسپورت از انگیزه و هیجانش برای پیوستن به بارسلونا صحبت کرد که بخشی از آن را می‌خوانیم.

نشریه «اسپورت» توانست با ایلکای گوندوغان، خرید جدید بارسلونا در لس‌آنجلس گفتگو کند. هافبک آلمانی مهره بزرگ بارسا برای این فصل خواهد بود. شاگردان ژاوی هرناندس پس از قهرمانی در لالیگا می‌خواهند گام مهمی در لیگ قهرمانان بردارند و گوندوغان این چالش را می‌پذیرد.

در اینجا خلاصه‌ای از این مصاحبه آورده شده است.

چرا قهرمان لیگ قهرمانان را با بارسلونا عوض کردید؟
اول از همه چون این بارسا است. نمی‌شود به بارسا نه گفت. از زمانی که بچه بودم آرزو داشتم در این تیم بازی کنم و از این نشان دفاع کنم و حضور در اینجا افتخار بزرگی است. علاوه بر این، من پتانسیل تیم را دیدم، آنچه از فصل گذشته ایجاد شده، کاری که مربی شروع کرد و می‌بینم که آنها می‌توانند بهتر، بهتر و بهتر شوند. من انگیزه زیادی دارم و به اینجا آمده‌ام تا به خودم ثابت کنم که با وجود ۳۲ سال سن هنوز هم می‌توانم خود را به چالش بکشم، لیگ جدیدی است و چالش آسانی نیست، اما من چالش‌های سخت را دوست دارم زیرا نسخه بهتری از من می‌سازند. بنابراین من آماده هستم تا خودم را به چالش بکشم و همه تلاشم را در این فصل جدید انجام دهم.

اهداف شخصی شما در بارسا چیست؟
من اینجا هستم تا قهرمان شوم، لالیگا، کوپا دل‌ری و لیگ قهرمانان را ببرم. من فصل فوق‌العاده‌ای را با سیتی پشت سر گذاشتم، اما می‌خواهم بارها و بارها به پیروزی ادامه دهم. بنابراین آمدم تا از فوتبال اینجا لذت ببرم، اما همچنین برای بردن آمدم. مهمتر از همه برنده شدن.

آیا به نظر شما بارسا امسال شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد؟
بله، قطعا، این تیم کیفیت دارد، اما فقط به کیفیت نیاز ندارید، به ذهنیت، ثبات و گاهی اوقات کمی شانس در لحظات مناسب نیاز دارید. و من فکر می‌کنم که ما باید این مسئولیت را داشته باشیم که فراتر از اینها برویم و سعی کنیم بهترین بازی خودمان را انجام دهیم. نه تنها در لیگ قهرمانان بلکه در لالیگا، تا بتوانیم دوباره آن را ببریم.

این مطلب را هم بخوانید: دردسر تازه برای بارسلونا/ کاتالان‌ها برای این مورد خاص نیاز به پول دارند

گوندوغان: برای قهرمانی لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به بارسلونا پیوستم/ نمی‌توانستم به بارسا «نه» بگویم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی