اتفاق عجیب در استقلال؛ این‌ افراد بدون قرارداد هستند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همه چیز در استقلال کند پیش می رود تا جایی که هیچ کس هیچ امیدی به درخشش این تیم در فصل پیش رو ندارد.

استقلال نه تنها بازیکن جدید با کیفیت به جای محمد محبی و مهدی قایدی به خدمت نگرفته، بلکه حتی نتوانسته به موقع لیست تیم را به سازمان لیگ ارایه دهد و بر این اساس دربازی هفته نخست تنها با ۱۴ بازیکن به میدان خواهد رفت!

نکته ی جالب اینکه در حالی که کمتر از ۱۰ روز تا پیش از شروع بازی ها علاوه بر نیامدن یوسو دستیار خارجی به تهران حتی قرارداد دستیاران ایرانی جواد نکونام هم امضاء نشده است. خلاصه اینکه همه چیز در استقلال کند پیش می رود و به قول امیر ارسلان مطهری اوضاع خیلی خیط است.

این ها به کنار هنوز عارف غلامی به اردوی تیم برنگشته است و از بازیکنان جدید خارجی که قرار بوده جانشین محمد محبی و مهدی قایدی شوند، هم خبری نیست. امیر حسین حسین زاده که یکی از امیدهای جواد نکونام در ترکیب استقلال بود، راهی تبریز شد و با تراکتور قرارداد بست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خطیر و نکونام باید این بی ثباتی رو از خانواده ی استقلال دور کنن الان استقلال بدلیل اشتباهات گذشته ی مدیریتی در این وضعیت قرار گرفته اگر هر کدوم از افراد خانواده بجای کمک به شکل هایی در مقایل هم قرار بگیرند و خودشون رو با مصاحبه ها و فضای مجازی خط خطی کنن هم ارزش خودشون هم تیم رو پایین می آرن باید تیم بدور از تنش و حاشیه باشه خطیر هم به سرمربی و بازیکنان نشون بده که داره تلاش خودش رو می کنه اگر تیم ثبات داشته باشه باهاشون اسپانسرها و .... قرارداد مالی می بندن اما وقتی ببینن همه تو سر هم می زنن اونا هم دوری می کنن پس بازیکنان خطیر نکونام با هم هم قسم بشید که برای نجات استقلال در این شرایط با تعصب و غیرت به میدان می آید ما به واسطه ی تیم بزرگ استقلال شماها رو می شناسیم اگر ببینیم که هر کدومتون به سهم خودتون تو سر استقلال می زنید برامون پشیزی نمی ارزید
  • رضایاک اصلی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    بیچاره کیسه😞 کیسه داره منحل میشه و تیم سوم پایتخت که خیلی با پرسپولیس کوری داشتن دیگه تموم میشه. کاری به کوری خوندن ندارم ولی کیسه گناه هم داره....😞 وزیر از بس بهشون پول داد بازم کیسه نتونست خودشا جمع کنه و مجبور شد استعفا بده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی