نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سکوت ملی‌پوش دوپینگی ایران شکست؛ من را سه سال دیگر دوباره روی صحنه می‌بینید/ به کسی شک ندارم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزنه‌بردار شاخص ایران نسبت به مثبت شدن تست دوپینگش واکنش نشان داد.

علی هاشمی درباره‌ی مثبت شدن تست دوپینگش و محرومیت سه ساله از حضور در میادین بیان کرد: آن موقع که آزمایش دوپینگ گرفتند، اختیاری بود و من می‌توانستم تست ندهم اما چون مطمئن بودم که پاک هستم، آزمایش دادم. هرکسی تست دوپینگش مثبت شود، تکذیب می‌کند و می گوید از چیزی استفاده نکرده است اما من واقعا نمی‌دانم این ماده چگونه وارد بدنم شده است. 

او در پاسخ به این پرسش که اطلاع ندارد چگونه آلوده شده و ممکن است از مکمل آلوده استفاده کرده باشد؟ تصریح کرد: من نه به کسی تهمت می‌زنم و نه به کسی شک دارم. واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. من وزنه‌بردار تازه کار نبودم که بخواهم خودم را نشان دهم. کوله باری از تجربه هستم و هیچ وقت از این ماده استفاده نمی‌کنم. ماده «نورآندرسترون» که در تست من بود، شاید دو سال در بدن بماند و یک داروی قدیمی است و اصلا کسی از آن استفاده نمی کند. 

هاشمی در واکنش به اینکه سه سال از میادین دور است و قصد خداحافظی دارد؟ تاکید کرد: من را سه سال دیگر دوباره روی صحنه می‌بینید. می‌خواهم روی صحنه مسابقات از وزنه‌برداری خداحافظی کنم و نمی‌خواهم وزنه‌برداری من را کنار بگذارد. اگر در المپیک توکیو مدال می‌گرفتم، همان جا خداحافظی می کردم اما قسمت نشد و در این چند سال هم مانده بودم که روی صحنه مسابقات خداحافظی کنم. همه از این مسئله اطلاع داشتند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی