نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
کلوب| به بهانه بسته‌شدن حساب‌های پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در جدیدترین خبرهای داخلی فوتبال، خبر تلخی در مورد دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال منتشر شد که البته تکراری است و تازگی هم ندارد!

تا پرسپولیس و استقلال آمدند خود را آماده خریدن مهاجمی در این آشفته‌بازار کنند، کارت‌های بانکی‌شان را از جیب بیرون نیاورده، دوباره در جای خودش قرار دادند! هر چند در وضعیت فعلی خرید یک مهاجم خارجی متوسط رو به بالا هم برای دو تیم غنیمت است ولی بر فرض اگر هم حساب‌ها بسته نمی‌شدند باز هم با هزینه‌های سرسام‌آور دلاری خرید یک مهاجم گران‌قیمت و آن‌چنانی برای قرمز یا آبی‌پوش کردن آقای مهاجم بعید بود مگر بخت با آن‌ها یار می‌شد و در این شرایط سخت، مهاجمی قانع از نظر مالی برای بستن قرارداد ولی تشنه برای زدن گل‌های پرشمار در مقابل حریفان نصیبشان می‌شد که خب با این شرایط عجیب و نگران‌کننده  همه این خوش‌خیالی‌ها و نقشه‌های در سر مدیران دو تیم هم دودی شد بر فراز آسمان‌ها!

بماند که دو تیم به‌ظاهر حرفه‌ای فوتبالمان برای خود به زحمت فقط یک زمین تمرین ساده دارند و سایر امکانات مهم برای هر تیم حرفه‌ای مثل ورزشگاه اختصاصی، سالیان سال‌ است که فقط رنگ رویا به خود گرفته و فعلا که آهی در بساط نیست!

در این گیرودار، باز هم چند روز پیش در تصاویر تلویزیونی شاهد بازی‌های تدارکاتی تیم‌های عربی با مدعیان فوتبال اروپا مثل جدال دوستانه النصر با پاری سن‌ژرمن بودیم که اعراب بعد از سیراب شدن از خریدهای آن‌چنانی و گران‌بها برای باشگاه‌هایشان حالا برای هرچه بهتر شدن در رقابت‌های مهم فصل جدید، با رقبای گردن‌کلفت اروپایی دست و پنجه نرم می‌کنند و جدال‌های تدارکاتی آن‌چنانی برپا می‌کنند.

از طرف دیگر، اخیرا  اردوهای خارجی پرسپولیس و استقلال به دلیل مشکلات عجیب مالی از جانب هر دو تیم لغو شد و اردوی پیش‌فصل درست و درمانی هم تشکیل نشد که نشد.

این‌ها همه بماند ولی به وقت رقابت‌های حساس در ای‌سی‌ال چه باید کرد؟

روی صحبتمان نه فقط با مدیران باشگاه‌ها بلکه مسئولین و مدیران وزارت ورزش است که مسئولیت خطیر و حساس این دو تیم را عهده دارند اما حمایت آن‌چنانی دیده نمی‌شود. آیا فکر فرداهای پیش رو را از الان کرده‌ایم؟ به قولی الان باید کاشت تا «فردا روز» برداشت کرد اما در حال حاضر چه می‌کاریم برای برداشت فصل جدید و سخت پیش روی‌مان؟ آقایانی که می‌گویید از خوشحالی و سرور هواداران، مسروریم  الان وقت عمل و برداشتن موانع است! «مدیریت بحران» را دریابید! اینجاست که باید گفت: هرچند تعصب به باشگاه و عرق ملی در جای خود مهم و قابل تحسین است ولی داشتن برنامه مدون و راهکارهای کارساز جهت جلوگیری از پیشامد همین معضلات مذکور و البته برنامه‌ریزی حرفه‌ای است که در نهایت، تضمینی برای موفقیت است و ماحصل آن در کورس ماندن با بزرگان و رقبای گردن کلفت آسیایی.

یادمان باشد که خدا هم  موفقیت را برای هوشمندان و تلاشگران می‌خواهد. پس در این تابستان به فکر سرمای سخت زمستان پیش رو باشیم. شنیدن خبرهای تلخ سریالی دیگر کافی است!

وحیدرضا عبدی نژاد| خبرنگار آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دامون IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    این آقای به ظاهر خبرنگار آزاد گویا دوشخصیتی هستش. مطلب مزخرف قبلیش برعلیه پرسپولیس بوده.بعد اینجا شاکیه چرا حسابها بسته شده.خب برو از وزیر اقتصاد امام صادقیت بپرس که علنی اعلام کرده طرفدار تیم آبی پوش.شماها هم ذوق کردید
  • کلنگلیس IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    ای کاش اداره مالیات انقدرکه برای گرفتن مالیات دقت داره یک ۱۰۰هزارمش برای هزینه کردنش برای جامعه دقت داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی