نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سخت‌ترین تصمیم ژاوی/ این ۲ پست به کدام بازیکنان بارسلونا می‌رسد؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی بارسلونا در آستانه فصل تردیدهایی دارد که باید هرچه سریع‌تر در موردشان تصمیم بگیرد.

ژاوی، سرمربی بارسلونا، در این پیش‌فصل باید تصمیم سختی بگیرد: انتخاب وینگرهای تیمش.

بلوگرانا در حال حاضر گزینه‌های زیادی در این پست دارد. دمبله، رافینیا، آنسو فاتی، فران تورس و عبده برای دو جایگاه رقابت می‌کنند، شاید حتی یک جایگاه اگر بارسلونا با چهار نفر در خط میانی بازی کند و نبرد برای متقاعد کردن سرمربی کاتالان آغاز شده است.

هر کدام از آنها در اولین بازی تدارکاتی اثری از خود بر جای گذاشتند. عبده کسی بود که بیشترین تأثیر را گذاشت. بازیکن آکادمی جوانان اولین گل را برای لواندوفسکی ساخت. نیمه اول او چشمگیر بود و بلوغ زیادی از خود نشان داد که قبلاً فاقد آن بود. همچنان در مورد ثبات او تردیدهایی وجود دارد و اگر بارسلونا موفق به تصمیم در مورد وینگرهای دیگر نشود، او کاندیدای اصلی برای جدایی است.

رافینیا در نیمه اول همراه با عبده در دو پست وینگر راست و چپ بازی کردند. بازیکن برزیلی مثل همیشه این احساس را به وجود آورد که می‌توانست بهتر از اینها بازی کند. گل اول را باید او می‌زد، یک شوت ساده مقابل رمزدیل را از دست داد و تاثیرش در بازی کم بود. با این حال یک گل دیگر را به عنوان بازیکن بارسلونا به آمار خود اضافه کرد، البته با مقدار زیادی خوش‌شانسی.

دیگر گلزن این شب فران تورس بود. او هم مانند رافینیا در طول مسابقه چندان تاثیرگذار نبود، اما تنها فرصتی را که داشت از دست نداد. آنسو فاتی جنبه‌های دیگری از بازی خود را منهای توانایی گلزنی نشان داد. سرعت او خیلی خوب بود و برای اولین بار پس از مدت‌ها استعدادی که خیلی‌ها منتظرش بودند را نشان داد. او برای تیم بازی کرد و تصمیمات خوبی گرفت. گل نزد اما عملکرد او با نقدهای خوبی روبرو شد. اگر پیشرفت خود را حفظ کند امتیاز بزرگی برای بارسلونا خواهد بود.

در مورد عثمان دمبله، او کم و بیش مانند همیشه بود. خوب بازی می‌کرد ولی تصمیم آخر را خوب نمی‌گرفت. با این حال به نظر می‌رسد در این مرحله از تابستان تنها بازیکنی باشد که کاملا مورد اعتماد ژاوی است.

این مطلب را هم بخوانید: ۸ بارسایی پیشنهاد دارند اما.../ ستاره‌هایی که می‌توانستند بارسلونا را ترک کنند چه کسانی بودند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ف دال IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    درود؛ عبده جوونه و میدون بزرگ نیاز داره تا درست محک بخوره. رافینیا در حد بارسا بازی نمی‌کنه اما پتانسل‌شو داره؛ تورس هم نه‌تنها در حد بارسا نیست بلکه باوجود آزاد و بالفعل شدن توانائی‌هاش هم باز در حد بارسا نیست. می‌مونن فاتی و دمبله. فاتی که این فصل به‌نظرم براش فصل سرنوشت‌سازی‌ـه؛ یا نشون میده در مورد توانائی‌هاش اغراق نشده و خودش رو اثبات می‌کنه یا مهر تأئید می‌زنه به کارشناس‌های منفی‌نگر و منفی‌بافی که مصدومیت‌ش رو «بهونه‌»ای برای عدم درخشش‌ش می‌دونستن، نه «دلیل‌»ش. و در آخر، می‌مونه دمبله‌ای که بازی‌ش من رو یاد کریس رونالدوئی که تازه اومده بود منچستر می‌اندازه و نقل قولی از عادل فردوسی‌پور که در یکی از صحنه‌ها که کریس دریبل و نفوذ خوبی کرد اما تعلل و عدم تصمیم‌گیری درست همه‌ی زحماتش رو بر باد داد، گفت؛ «این کریس رونالدو بازیکن خوبیه ها اما انگار اون آخرش نمی‌دونه می‌خواد چی کار کنه!»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی