نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
لیندا کایسدو
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن ۱۸ ساله کلمبیا که به تازگی سرطان را شکست داده در حین تمرین بیهوش شد و ترس و وحشت زیادی در بین بازیکنان به وجود آورد.

یکی از بازیکنان تیم ملی زنان کلمبیا در تمرین شب گذشته بیهوش شد و نگرانی‌های زیادی در مورد وضعیت سلامت او به وجود آمد.

لیندا کایسیدوی ۱۸ ساله با گلزنی در اولین پیروزی تیمش مقابل کره جنوبی در جام‌جهانی زنان، یک هت‌تریک جالب توجه را در جام‌جهانی به نام خود ثبت کرد. این نوجوان در جام جهانی زیر ۱۷ سال و زیر ۲۰ ساله‌های امسال نیز گلزنی کرده بود. همه این دستاوردها تنها ۶ ماه پس از بهبودی از نبرد سنگین دو ساله با سرطان تخمدان اتفاق افتاد.

اما شادی کایسیدو در جام‌جهانی تحت‌الشعاع بیهوش شدن او در پایگاه تمرینی کلمبیا در حومه سیدنی قرار گرفت. او در حال دویدن با توپ بود که ناگهان ایستاد و سمت چپ سینه خود را چنگ زد. سپس سعی کرد بنشیند، اما در عرض چند ثانیه بیهوش شد.

در میان ترس و وحشت هم‌تیمی‌ها، کادر پزشکی کلمبیا به سمت کایسیدو دویدند و آمبولانس هم به سرعت از راه رسید. کایسیدو حداقل برای ۹۰ ثانیه بیهوش بود و بعد خوشبختانه بهوش آمد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. اواخر شب گذشته، یکی از اعضای کادر پزشکی اتحادیه فوتبال کلمبیا عنوان کرد: «لیندا بسیار خسته است. آنچه اتفاق افتاد فقط نشانه‌ای از استرس و خستگی فیزیکی بود. حال او خوب است و همه چیز به حالت عادی بازگشته است.»

عکس| اتفاقی ناگوار در جام‌جهانی زنان/ بیهوش شدن دختر خبرساز

عکس| اتفاقی ناگوار در جام‌جهانی زنان/ بیهوش شدن دختر خبرساز

اما این ترس، هم‌تیمی‌های او را که قرار است یکشنبه در سیدنی با آلمان بازی کنند، در وضعیت نابسامانی قرار داده است.

کایسیدو در ۱۵ سالگی در فوریه ۲۰۲۰، درست قبل از شیوع بیماری کرونا، به سرطان تخمدان مبتلا شد. او تحت عمل جراحی قرار گرفت و شش ماه شیمی درمانی شد. کایسیدو توضیح داد: «حقیقت این است که من خیلی جوان بودم و شاید نمی‌دانستم چه اتفاقی برایم می‌افتد.» مادرش با یادآوری آن روزها گفت: «هر بار که لیندا را به بیمارستان می‌بردیم گریه می‌کرد و از پزشکان می‌پرسید که می‌تواند دوباره فوتبال بازی کند یا نه.»

بهبودی او و بازگشتش به فوتبال همه را حیرت‌زده کرد. او به طرز باورنکردنی توانست از دپورتیوو کالی به رئال مادرید برود. او نقش کلیدی در هر دو تورنمنت جوانان بازی کرد، بهترین گلزن در مسابقات زیر ۱۷ ساله‌ها شد و کلمبیا به فینال رسید و آنجا به اسپانیا باخت، در حالی که آنها به هشت تیم آخر مسابقات زیر ۲۰ ساله‌ها نیز راه یافتند.

گل او مقابل کره می‌توانست آغازگر داستان خوب دیگری باشد، اما حالا آن لبخندها به گریه و ترس تبدیل شده است.

این مطلب را هم بخوانید: داستان باورنکردنی یک دختر؛ از شکست سرطان تا گلزنی در سه جام‌جهانی در عرض یک سال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی