زوج خطرناک پرسپولیسی با پیراهن زرد علیه پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از اصفهان خبر می‌رسد که ژوزه مورایس قصد دارد از یک زوج پرسپولیسی در خط حمله تیمش استفاده کند.

در یکی از پرسروصداترین نقل و انتقالات تابستانی امسال، عیسی آل‌کثیر در انتقالی جنجالی و با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست. او پیش از این بر سر مسائل مالی با پرسپولیس به توافق نرسیده بود و قراردادش را تمدید نکرد.

اصفهانی‌ها پیش از این رضا اسدی، کاوه رضایی و رضا شکاری را در فاز هجومی به خدمت گرفته بودند. شهریار مغانلو نیز دیگر مهاجم این تیم است که در فصل گذشته موفق شد آقای گلی لیگ برتر در فصل گذشته را به دست بیاورد.

برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمد که حالا با ترافیک مهاجم‌ها در این تیم، ژوزه مورایس چگونه می‌خواهد از این ۵ بازیکن استفاده کند. خبرهای واصله حکایت از آن دارد که سرمربی سپاهان تصمیم گرفته از زوج شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر در خط حمله تیمش استفاده کند.

ظاهرا مورایس دستیار سابق ژوزه مورینیو قصد دارد با روش جدیدی و گماردن دو مهاجم در خط حمله سپاهان بازی کند و این بار جلوی قهرمانی پرسپولیس و دیگر رقیبان را بگیرد. شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر در پرسپولیس نیز زوج خطرناکی ساخته بودند که همکاری این دو در لیگ بیستم به گل‌زنی آل‌کثیر به استقلال در دربی و آن پیروزی بزرگ نیز انجامید.این دو مهاجم در تیم سپاهان هم خیلی زود هماهنگ شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    هر فصل کلی بازیکن خوب از پرسپولیس جدا میشه، طرفدارا و کادر فنی هم ناله و ننه من غریبم بازی درنمیارن و تیم قهرمان میشه. بقیه فقط هوچیگری و مظلوم نمایی میکنن.
  • محمد محمدی از اهواز IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    کاش شهریار و عیسی برگردن پرسپولیس ( در آینده )

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی