شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
۴ |
۰
در استقلال بر سر شماره پیراهن دعوا نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها با بازگشت به کمپ ناصر حجازی روز آرامی را سپری کردند و با یک جلسه تمرینی پر فشار سعی کردند روزهای دور از تمرین را جبران و برای بازی با صنعت نفت آماده شوند.

با همه مشکلاتی که دراردوی تیم آبی وجود دارد، نکته جالب اینجاست، جواد نکونام آرامش خود را حفظ کرده و این آرامش به خوبی به تیم هم منتقل شده است. البته که استقلال فصل گذشته هم با کوهی از مشکلات برای قهرمانی در هر سه جام جنگید و در نهایت تنها یک جام به دست آورد، البته با تصاحب جام دوم هم فاصله ای نداشت و در حالی که می‌توانست بازی رابه ضربات پنالتی بکشاند، روی ضربه امید عالیشاه مغلوب شد و همانند لیگ برتر دستش از رسیدن به جام حذفی کوتاه ماند.

نکته جالب اینروزها دراردوی آبی انتخاب شماره پیراهن توسط بازیکنان جدید است. به نظر و از بازی‌های دوستانه اینطور بر می‌آید که مهرداد محمدی شماره ۷ را برتن خواهد کرد. شماره ای که پیش تر بر تن فرهاد مجیدی بود. آریا برزگر هم شماره ۱۰ را انتخاب کرده که در فصل گذشته شماره پیراهن سجاد شهباززاده بود. هنوز شماره پیراهن‌های ۵۵، ۷۷ و ۲۰ که بر تن سیلوا، محمد محبی و مهدی قایدی بود، از سوی بازیکنان جدید انتخاب نشده است. نکته جالب اینکه در استقلال بر سر شماره پیراهن دعوا نیست و بازیکنان جدید به راحتی می‌توانند شماره پیراهن‌های باقی مانده را انتخاب کنند.

استقلال در هفته نخست لیگ برتر باید با صنعت نفت در آبادان یا اهواز بازی کند  و پیش از این بازی شماره پیراهن همه بازیکنان مشخص می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    وقتی قراره کمک نائب قهرمان بشی، شماره پیراهن چه فرقی داره. وقتی گرونترین قراردادهارو بستی، شماره پیراهن مهم نیست.
    • سید مجید IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      رانتپولیسی بیطرف؟ خودت با خودت چند چندی؟ با این اسم کاربری 4 تا زدی به ملانصرالدین
  • آرش IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    نمیدونم چرا خبر ورزشی اصرار داره بگه استقلال بیچارس بدبخته به پرسپولیس کمک میشه و این حرفا؟؟؟؟ در صورتی که هر سال استقلال بیشترین هزینه رو میکنه/بیشترین سود داوری رو داره ولی بازم همه اصرار دارن بگن استقلال بدبخته.. آقا زورکی نمیشه یه تیمیو قهرمان کرد که
  • رضایاک اصلی DE ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    تو کیسه سر شماره دعوا نیست بلکه در پول دعواست😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی