نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
قهرمان آسیا نباید چنین شرایطی داشته باشد/ استقلال را یک تیم معمولی کرده‌اند/ نکونام تا حالا هم مردانگی کرده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هاشم حیدری مهاجم اسبق آبی پوشان گفت: فصل بسیار سختی در انتظار استقلال و نکونام است.

هاشم حیدری در گفت‌گو با خبرورزشی درباره شرایط استقلال برای فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: شرایط این روزهای استقلال اصلا خوب نیست و تیم بدترین ضربه را از مدیریت باشگاه خورده است. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس به زیرمجموعه وزارت ورزش هستند ولی حمایت از پرسپولیس بهتر صورت می‌گیرد. به نظر من حمایت‌ها یکسان نیست و این به ضرر استقلال است. استقلال تیم بزرگی است. تیمی ۲ ستاره که دو بار قهرمان آسیا شده است نباید چنین شرایطی داشته باشد.

وی افزود: آخر همین هفته مسابقات لیگ شروع می‌شود و شاهد یک جنگ نابرابر خواهیم بود. سپاهان، تراکتور و پرسپولیس بهترین نفرات را جذب کردند اما استقلال را تبدیل به یک تیم معمولی کرده‌اند و هرچه رو به جلو می‌رویم اتفاق خاصی هم نمی‌افتد و انگار که هیچ اتفاقی در باشگاه استقلال رخ نداده است.  به همین دلیل هواداران و پیشکسوتان نگران هستند.

حیدری در ادامه خاطر نشان کرد: شرایط بد باشگاه از واکنش‌های نکونام و اخباری که می‌شنویم کاملاً مشخص است و متأسفانه شرایط خوبی بر استقلال حاکم نیست. نکونام تنهاست و خیلی هم مردانگی کرده که تا حالا تیم را در چنین شرایطی رها نکرده است. خدا را شکر همه هواداران از نکونام حمایت می‌کنند ولی بهتر است مسئولان نیز با قرار دادن بودجه به این تیم بزرگ، آنها نیز از کادر فنی حمایت کنند. البته نکونام در چند فصل اخیر تجربیات بسیار خوبی را کسب کرده است و اگر به وی زمان ۳ ساله دهند مطمئن باشید استقلال ثبات لازم را به‌دست می‌آورد.

مهاجم پیشین آبی‌ها در پایان گفت: بدون تعارف استقلال برای رقابت‌های لیگ آماده نیست و فصل بسیار سختی در انتظار این تیم است. خدا را شکر اعتصاب بازیکنان روز گذشته تمام شد و آنها تمرین کردند ولی مدیران وزارت ورزش باید یک فکر اساسی برای این تیم با سابقه بکنند تا هواداران خیالشان راحت شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • کاظم IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    فصل های قبل از لحاظ مالی بد کار کردین و همه پولارو هاپولی کردین تقصیر کیه.یعنی در هر حالتی باید از شما با اندازه پرسپولیس حمایت بشه؟خب اگه باندازه باشه ولی همه رو قبلا خرج کردین باید دوباره حمایت بشین؟ مگه پول آسترا از کجا اومد غیر از اینکه وزارت ورزش داد؟
    • رضایاک اصلی DE ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      قهرمان آسیا؟؟؟😂😂😂😂😂😂 جک قشنگی بود خندیدیم😂😂😂😂 کیسه تو لیگ قهرمانان آسیا تا یک سی ام رفته؟؟؟😂😂😂😂😂
  • ناشناس IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    از پول بیت‌المال نباید به باشگاه ها هزینه کنند مردم تو مشکلات اقتصادی هستند هزینه کردن از بیت المال به باشگاه ها ظلم به مردمه
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    دیگ بازیکنتر از این پیدا نکردین نظرشو بخاین ؟خوشم میاد قشنگ از حرفاش مشخصه اصلا دنبال نمیکنه اتفاقات رو و حرفاش همون تیترای اصلی روزنامه های ورزشیه ،عه خبرورزشی میخاد باهام حرف بزنه وای چی بگم؟ ،اره استقلال رو میخان تیم معمولی کنن بگین نکنن .
  • فقط کیسه IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    قهرمان دسته دوم
  • بهنام IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    از اولش هم معمولی بود حالا بعضی مواقع با حمایت حکومت و فدراسیون یه مقامی بدست میاورد
  • مهرداد IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    قهرمان آسیا؟؟ چهار جانبه امجدیه شده قهرمان اسیا؟ چرا نمی گی ایم دوچرخه سواری اسهالی ها سقوط کرده به دسته دو . دوباره تاریخ تکرار میشود . انشالله دسته لیک یکی باز اسهالی بازی تدارکاتی خواهیم داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی