نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
حرف‌های جنجالی بکام درباره منچستریونایتد؛ گلیزرها سریعاً بروند!/ امور مربوط به شیاطین‌سرخ برای من اهمیت زیادی خواهد داشت
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیوید بکام احتمال دخالت در ماجرای تصاحب منچستریونایتد را رد نکرده و همچنین معتقد است که گلیزرها باید هرچه سریع‌تر بروند.

دیوید بکام، اسطوره شیاطین سرخ، مالک باشگاه اینترمیامی است و مسئولیت‌هایی که در این باشگاه دارد او را مشغول نگه داشته است. در این میان، منچستریونایتد همچنان درگیر انتخاب مالکیت جدید باشگاه است و بعد از ماه‌ها تلاش هنوز تصمیم قاطعی در این مورد گرفته نشده است.

بکام در گفتگو با سایت «اتلتیک» در پاسخ به این سوال که آیا در امور مربوط به منچستریونایتد مشارکت خواهد کرد یا نه، گفت: «در حال حاضر مسئولیت‌های زیادی در میامی دارم و تمرکز من صرفاً روی میامی و کارهای مربوط به تجارتم است. اما با من تماسی گرفته نشده است و هر گونه مشارکت در امور مربوط به منچستریونایتد برای من اهمیت زیادی خواهد داشت. اما چه کسی می‌داند؟ باید ببینیم در چند هفته یا چند ماه آینده چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم تصمیمی گرفته شود و چه من به هر طریقی درگیر این موضوع شوم، یا نشوم، هوادار یونایتد خواهم بود و فقط کاری را انجام می‌دهم که همه هواداران دیگر انجام می‌دهند، اینکه حاضر باشم و تیمم را تماشا کنم.»

بکام ۴۸ ساله هم مانند دیگر هواداران معتقد است که زمان آن فرا رسیده که خانواده گلیزر منچستریونایتد را بفروشند. او در مورد اینکه آیا زمان جدایی مالکان نامحبوب شیاطین سرخ فرا رسیده، گفت: «من فکر می‌کنم اینطور است. فکر می‌کنم باید اینطور شود زیرا هواداران این را می‌خواهند. وقتی هواداران را از دست دهید، به خصوص در باشگاهی مانند منچستریونایتد، بازگرداندن آنها سخت است. بدیهی است که آنها (گلیزرها) دستاوردهای زیادی داشتند، و مسائل مالی، با توجه به رقمی که برای فروش منچستریونایتد در نظر گرفته شده، موفقیت آنها را نشان می‌دهد. اما نیاز به تغییر وجود دارد. همه این را می‌دانیم.»

در حالی که یونایتد در سال‌های اخیر طعم موفقیتی را که بکام در اولدترافورد تجربه کرد را نچشیده است، اما بکام به پیشرفت تیم زیر نظر اریک تن‌هاخ دلگرم است. او اضافه کرد: «دورانی عالی برای منچستریونایتد در زمین یا خارج از زمین نبوده است. ورود اریک مثل وزیدن هوای تازه است. او باید تصمیمات سختی می‌گرفت، اما این کار را به بهترین روش انجام داده و به گونه‌ای که هواداران را در کنار خود داشته باشد.»

وقتی در مورد چگونگی اداره یک باشگاه پرسیده شد، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس به همسایگان پر سر و صدای یونایتد اشاره کرد. او ادامه داد: «همه می‌خواهند هرکسی که باشگاه را اداره می‌کند پرشور باشد، حضور داشته باشد، تصمیمات درست بگیرد، بازیکنان مناسب بیاورد و در باشگاه سرمایه‌گذاری کند. باشگاه به سرمایه‌گذاری نیاز دارد، چه مرکز تمرین، چه استادیوم، چه در زمین... این کارهای بزرگ باید انجام شود و تغییراتی باید اتفاق بیافتد، به خصوص وقتی امثال منچسترسیتی و کارهایی که انجام می‌دهند را می‌بینیم. فقط به قهرمانی اخیر آنها برنمی‌گردد. می‌توانید ببینید که من‌سیتی در حال برنامه‌ریزی برای آینده است، نه فقط فصل به فصل. آنها با پپ (گواردیولا) که من برایش احترام زیادی قائلم، ثبات دارند.»

این مطلب را هم بخوانید: دیوید بکام فاش کرد: من ۱۰ سال برای جذب مسی نقشه کشیدم/ قرارداد بستن با مسی مثل حس خوب قدم زدن در اولدترافورد است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی