نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
۰ |
۰
کلوب| فقط نادری قدر این ستاره را می‌داند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای حضوری قدرتمند در مسابقات جام جهانی امارات، این روزها در تورنمنت‌های متعدد با بازیکنان مختلفی حاضر می‌شود که عباس رضایی مهره ثابت علی نادری است!

بلافاصله بعد از این که نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با قهرمانی بلامنازع مقاومت گلساپوش یزد به اتمام رسید، علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی لیست نفرات خود را برای شرکت در تورنمنت ۴ جانبه روسیه اعلام کرد. در این لیست تقریبا نام همه ستاره‌های کشورمان که چند ماه پیش موفق به قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شده بودند، به چشم می‌خورد.

حتی عباس رضایی که ۴ مسابقه از مجموع ۹ دیدار تیم مقاومت گلساپوش در لیگ برتر فوتبال ساحلی را به علت دیر اضافه شدن به تمرینات و مصدومیت از دست داده بود در جمع مسافران تیم ملی به سن‌پترزبورگ قرار داشت؛ انتخاب عباس توسط نادری پیامی بود تا همه متوجه شوند ستاره تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا چه جایگاهی را در تفکرات تاکتیکی علی نادری دارد.

هر چه که بود ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات ۴ جانبه روسیه تیم‌های سنگال و امارات را مقتدرانه شکست داد اما با قبول باخت ۴-۳ به روسیه با عنوان نایب قهرمانی به ایران بازگشتند تا تیم ملی پس از چند روز استراحت از ۱۳ مردادماه در مسابقات کشورهای مشترک المنافع در بلاروس حاضر شود؛ علی نادری برای این مسابقات که با شرکت ۸ تیم در دو گروه برگزار می‌شود، به بسیاری از بازیکنان اصلی استراحت داده و جمعی از جوانان را برای تجربه اندوزی به مصاف بلاروس، آذربایجان و امارات در گروه اول رقابت‌ها می‌فرستد. جوانان تیم ملی سیدحسین میرحسینی، عظیم پزشک، سهیل لاچین، حسین نجفی، مهیار بهارلویی، رضا دیری، سجاد عباسی، محمد رضی‌زاده، هادی فرهمند، محمد جواد خسروی، سبحان فاله، سیدعلی سیدی و حمیدرضا دهقانی هستند که در کنار خود دو بازیکن باتجربه را می‌بینند؛ مهدی شیرمحمدی و البته عباس رضایی!

نکته قابل تامل در رابطه با اعتماد علی نادری به عباس رضایی آن جایی است که این مدافع ۳۰ ساله نخستین تجربه ملی خود را تقریبا ده سال پیش در دیداری تدارکاتی مقابل تایلند به دست آورد اما در این سال‌ها علی رغم حضور همیشگی در اردوهای ملی، جایی در بین نفرات اعزامی به مسابقات بین المللی پیدا نمی‌کرد تا این که نادری با انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی، مهره کارآمد گلسا را در ترکیب اصلی خود جای داد.

محمدرضا سلیمی| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی