نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
وعده ۹۰۰میلیاردی دو مدیر تازه‌وارد استقلال؛ عدد بزرگ و یک وعده بی‌سرانجام!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها باشگاه استقلال در شرایطی با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند که قرار بود برخی از تازه واردها با پول به این باشگاه بیایند.

یکی از مواردی که در روزهای گذشته باعث دلخوری جواد نکونام در راس کادرفنی استقلال شد عدم اجرای خواسته‌هایش در بحث یارگیری و یا اجرای برنامه‌های تمرینی تیمش در اردوهای مقطعی کوتاه مدت بود.

یکی از افراد آگاه در جمع مدیران قبلی باشگاه استقلال در ارتباط با حضور نفرات جدید در جمع مدیران این مجموعه به خبرورزشی گفت که قرار بوده دو تن از اعضای تازه وارد در جمع مسئولان باشگاه استقلال مقادیر قابل توجهی پول به این باشگاه تزریق کنند.

این فرد مطلع که نخواست نامش فاش شود با اشاره به یکی از افراد تازه وارد به جمع مسئولان استقلال گفت که وی در دیدار با نمایندگان مجلس وعده آوردن ۴۰۰ میلیارد تومان پول همراه با خودش به باشگاه استقلال را داده بود. مبلغی که ظاهرا منابعش را هم برای نمایندگان مجلس به شکل شفاف معرفی و مشخص نکرده بودند. عدد بزرگی که هنوز حتی نزدیک به حساب باشگاه استقلال هم نشده است.

این فرد مطلع همچنین از وعده یکی دیگر از همین افراد با آوردن ۵۰۰ میلیارد تومان پول همراه با خودش به باشگاه استقلال خبر می‌دهد. فردی که گفته می‌شود پیش از ورود به جمع اعضای فعلی مدیران باشگاه استقلال از حمایت قابل توجهی نیز برخوردار بوده است.

مجموع این دو مبلغ عدد ۹۰۰ میلیارد تومان را مشخص می‌کند که قطعاً در صورت تزریق به باشگاه استقلال در هفته‌های گذشته می‌توانست بخش عمده‌ای از مشکلات این مجموعه به ویژه تی منکونام را برطرف کند. مشکلاتی اعم از جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی. برای نمونه امیرحسین حسین‌زاده که گفته می‌شود به خاطر کمبود پول در باشگاه استقلال سرانجام راهی تراکتور شد یکی از همین موارد است.

استقلال در حال حاضر خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر بیست و سوم آماده می‌کند اما فعلاً هنوز وضعیت مالی ثابت و مشخصی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۲
  • رضایاک اصلی DE ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    ما که تعجب نکردیم کیسه تیمِ حکومتیه و ۹۰۰ میلیارد هم براشون پولی نیست
    • دامون IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      جالب وقتی در مورد منشأ پول صحبت میشه خبر ورزشی کهیر میزنه و منتشر نمیکنه. چرا هرچیو خواستید منتشر میکنید ولی سوالات و ابهامات رو فیلتر میکنید؟؟ منشا 900 میلیارد قطعا پولهای کثیف.
    • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      اگه این پول مال باشگاه همیشه قهرمان وبی پول پرسپولیس بودالان این خبرنگارشماره نامه وتاریخشم درمیاوردومینوشت ولی چون مال کیسه کشاس مشخص نمیکنه کمااینکههنوزدرموردارنج هیچ تیم لیگ برتری تیترنزده صاف رفته سراغ ارنج احتمالیه پرسپولیس بنظرم یحیی ومدیریت پرسپولیس همیشه قهرمان بایدخبرنگاران روبه محل تمرینات راه ندن ودربیرون ازمحل تمرین اگه مصاحبه ای دارن انجام بدن تادیگه ازین خودشیرینیهانکنن واسه تیمای رقیب هرچندایناکامنتموچاپ نمیکنن
  • 😁😁😁 IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    خوبه باهاش ۷۰۰ میلیارد بدهیشونو بدن. با ۲۰۰ تای بقیه هم شکلات بخرن. 😁😛😁
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    امروزکامپیوتر وپرینتر باشگاهو یکی از طلبکارهاباخودش برده بعدناراحت میشن که چرامیگی این باشگاه بی دروپیکره
  • هومن US ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    می گویند وقتی خالی می بندی ، هر چی گنده تر بکی ، قابل باور تر است. این عزیزان یا دروغ گفته اند یا تعداد صفر های ۹۰۰ میلیارد را اشتباه شمرده اند. این ها در یک ماه گذشته ۹۰۰ هزار تومان هم نتوانسته اند بیاورند ، ۹۰۰ میلیار د پیش کش. شما هم خالی بندی هایت را ب ای خودت نگه دار. فرق استقلال با پرسپولیس این جاست. پول ها می ره پرسپولیس ، خالی بندی هاش می آید استقلال
  • عباس IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    این پولا فقط تو جیب یحیی هست و بس
  • رضا IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    لنگی ها هرکاری بکنید فدراسیون آقای تاج ونبی و وزارت ورزش و امام جمعه تهران ووووو وبقول آقای عابدینی مدیر شما این جام ها مفت نمی ارزه که به شما اهدا می کنند چراکه ارکان کل فوتبال از بالا تا پایین دست باند لنگی ها هست هرسال استقلال را خلع سلاح و لنگ را تا دندان مسلح واسه همینه که امثال عابدینی میگه این قهرمانی مفت ارزه استقلال سال قبل یک قهرمانی پاکه پاک وشیک بدون باخت با رکوردهای تاریخی وجهانی تا فوتبال باقی است هیچ تیمی به رکوردهای استقلال نمی رسه اینم میشه حسرت لنگی ها مثل حسرت ۲ قهرمانی لیگ آسیا، استقلال، این ۲ حسرت ابدی است حالا به لنگی ها هی جام مفتی بدهند صدتا هم از این جامها بگیرید به لنگ نمی گویند قهرمان لیگ آسیا
    • شیش شیش شیشه شکست IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      شما قراره پول بگیرید باز ناله نفرینشو به تاج و نبی و عابدینی و... میکنی. تو حرف دیگه‌ای بلد نیستی بزنی خدایی. عابدینی اولا که چنین حرفی نزده ثانیا اگرم زده باشه گوه اضافی خورده. آخه متوهم تا کی میخوای تو فکر صد سال پیش باشی. تا کی میخوای تو گذشته زندگی کنی. الان چی داری برای گفتن. الان چی داری برا عرضه. بعد میای میگی ما هر چی گفتیم شما گفتید فلان سال شیش تا بهتون زدیم. راستی نظرت راجع به شیش چیه و چرا شما به شیش میگید پنج به اضافه یک. شیشلیک میقولی!!
    • فاخته ♥️ پاکدشت IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      فشااارررررر، دست خدا بالاترین دست‌هاست، ببینید به چه روزی افتاده اید؟ اینها همه اش نتیجه اعمال خودتون است 🚩 عشق اول و آخر و عشق بی پایان فقط پرسپولیس ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • مهران DE ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    پرسپولیس تیم حکومتیه ولی تو یه قلم به بیرانوند ۹۵ میلیارد پیشنهاد میدن!!!! خجالت بکشین و ساکت بشین
  • معتمدی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    قشنگ معلومه خبردرمانی درمورد استقلال به خبرآنلاین هم سرایت کرده .هر روز یه دروغ مینویسید از اون طرف درویش صدها میلیارد تومان پول خرج کرده صداشودرنمیارید .جرا ازمنشا پولهای پرسپولی چیزی نمیگید ؟
  • الیاس IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    قبلا هم مدیر محبوب و استاد بریز بپاش جناب اجرلو وعده درامد هزار ملیاردی داده بود!
  • امیر IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    تا حال به بهانه پول استراماچونی 3 دفعه از فدراسیون پول گرفتند ولی دستمزد بنده خدا پرداخت نکردند تو این باشگاه چه خبره ؟
  • تروی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    تا زمانیکه مسئولین. لنگی پوش هستند.روال بر سر در گمی استقلال هست.اگر پول می‌داشت یارگیری می‌کرد وتیم استخوان داری وارد مسابقات میشد.واین چیزی نیست که مسئولین ورزشی وسیاسی وحتی داوری بخواهد مشکل اسم تاج وتاجدار است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی