نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بازگشت مسی به نوکمپ؛ اینترمیامی واسطه شد/ واکنش به حضور قرضی فوق‌ستاره آرژانتینی در بارسلونا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینترمیامی تمام تلاش خود را برای بازگشت مسی به نوکمپ انجام خواهد داد.

لیونل مسی درحالی بارسلونا را ترک کرد که همه چیز توافق شده بود و او آماده امضای قرارداد بود اما باشگاه به این ستاره اعلام کرد امکان تمدید قرارداد وجود ندارد.

سپس، مسی دو سال سخت در پاری‌سن‌ژرمن داشت، جایی که او هرگز نتوانست به طور کامل خودش را با تیم و شرایط وفق بدهد. پس از اتمام قراردادش در پاریس، تماس‌هایی برای بررسی احتمال بازگشت او به بارسا وجود داشت، اما مشکلات فیرپلی مالی باشگاه مانع از آن شد و لئو تصمیم گرفت پروژه جدیدی را در اینتر میامی آغاز کند.

همانطور که خوان لاپورتا بیان کرده، بارسا تصمیم دارد یک ادای احترام به سبک خودش ترتیب دهد تا برای هوادارانی که نزدیک به دو دهه از حضور این ستاره آرژانتینی در بارسلون لذت بردند، شاهد بازی خداحافظی او با بارسا باشند. از این نظر، باشگاه اسپانیایی همکاری لازم از سوی اینترمیامی برای انجام این کار را در اختیار خواهد داشت.

در واقع این خود خورخه ماس، یکی از مالکان باشگاه ایتترمیامی بوده که درهای همکاری با بارسا را باز کرده تا مسی بتواند به داستانش در این باشگاه برای همیشه پایان بدهد. ماس در این خصوص گفت: نمی‌دانم نوعی بازی دوستانه خواهد بود یا خداحافظی. آن‌ها جام گامپر را دارند، اما اتفاقی خواهد افتاد، امیدوارم این زمانی باشد که نوکمپ جدید افتتاح می‌شود و ما می‌خواهیم لئو مسی با بارسا خداحافظی کند.

ماس همچنین درمورد شایعه حضور قرضی مسی در بارسلونا را رد کرد: نه، این اتفاق نخواهد افتاد، اما البته او در آنجا مستحق ادای احترام است. تمام تلاشم را برای تسهیل و کمک به انجام آن انجام خواهم داد زیرا مسی شایسته آن است.

در ادامه همین مطلب بخوانید: دیوید بکام فاش کرد: ۱۰ سال برای جذب مسی نقشه کشیدم/ قرارداد بستن با مسی مثل حس خوب قدم زدن در اولدترافورد است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خاک پای وطن IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    معلومه اجازه نمیدند چون تا سلبریتی های آمریکا براش حاشیه درست نکنن تا اطلاع ثانوی در زندان استیل آذین میامی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی