درخواست عجیب چند باشگاه لیگ برتری از فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه لیگ برتری در گروه واتساپی خود تفاهم کرده اند، درخواستی مشترک مبنی بر تعویق بازی‌های لیگ را به رئیس فدراسیون فوتبال ارایه دهند.

درخواست تعویق بازی‌های لیگ برتر از سوی چند باشگاه توسط محمد رجائیان مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک فاش شد. البته سرمربی تیمش یعنی مجتبی حسینی چنین درخواستی را مطرح کرده است. او می‌گوید: «مدیران باشگاه‌ها دوست دارند این اتفاق بیفتد و رایزنی کرده‌اند اما تمکین کردن فدراسیون یک موضوع دیگر است. الان ۸،۷ مدیرعامل تفاهم کرده‌اند دست کم لیگ یک هفته تعویق بیفتد و این درخواست در گروه مدیران بارگزاری شده است. در جلسه فردا به فدراسیون منتقل خواهیم کرد. این جلسه هم با رئیس فدراسیون درمورد آیین نامه نقل و انتقالات برگزار می‌شود.»

این درخواست بدون شک عجیب است. به این خاطر که سازمان لیگ از مدت‌ها قبل تاریخ شروع بازی‌های لیگ برتر را اطلاع رسانی کرده بود. از سویی خیلی از تیم‌ها هم هستند که به موقع تمرینات آماده سازی را شروع کرده اند و منتظر شروع بازی‌ها در تایم تعیین شده است. اگر تعویق بازی‌های لیگ برتر اجرایی شود، این به سود استقلال خواهد بود. چون استقلال از جمله تیم‌هایی است که دیر تمرینات آماده سازی اش را آغاز کرد و هنوز یار هم کامل نگرفته است. البته در نشست امروز مدیران باشگاه‌ها با اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای نماینده ی باشگاه استقلال حضور نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک اصلی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    اگه تیم حکومتیِ کیسه درخواست بده لیگ تعویق می افته
    • ملابرادر IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      کیسه اگر درخواست بده همین فردا لیگ شروع میشه ولی اگر پیروزی بخواد تا یک ماه هم مشکلی ندارند. (دیگه امیدوارم همین حداقل منتشر شه)
    • کلنگلیس IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      اگرتیم بولینگ بخواد یک سال هم راه داره لیگ روعقب بندازن ولی برای تاج محاله یک ساعت هم عقب بندازن ....ازوقتی تاج ازسرافتادولنگ برسر شد هوادارتاجی بیچاره شد⛏️👑💙💙💙💙.......🐊👹👺🐊
  • میلاد IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    مگه استفاده از واتساپ و فیلترشکن غیرقانونی و جرم نیست ؟ اینا چجوری تو واتساپ گروه دارن
    • حاج فتوالله IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      دادا استفاده از واتساپ و اینستا و داشتن شناسامه آمریکایی واسه مردم جیزه اما واسه دولتیها خوبه
    • کلنگلیس IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      تنهاچیزی که غیرقانونی وبینالمللی نیست تیم لنگ وبولینگ عبده هست با۴۴سال افتخاراسنپ کاپی 😋🤣😂😋
  • اریا نژاد IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    شک نداشته باشید کسانی که این موضوع را مطرح کردن همانهایی هستند که اول.....بعد فکر میکنند....همین یک کار را نکردید اینهم روی اون همه سوتی.....تا مورد تمسخر ومضحکه عام وخاص بشیم....خنده دار ترین جوک پیش فصل لیگ ۲۳ برترررر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی