نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
محسن خلیلی پرسپولیسی نیست، سایپایی است/ آقای درویش زورش می‌آید امضا کند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی فنونی‌زاده از ماجرای طرح استعدادیابی برای پرسپولیس و تایید نشدن آن گفت و به اعضای آکادمی و محسن خلیلی انتقاد تندی کرد.

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس، یکی از اعضای تیمی است که هر هفته دور هم جمع می‌شوند و به برگزاری بازی و تمرین می‌پردازند. او در حاشیه بازی امروز پیشکسوتان پرسپولیس و راه‌آهن راجع به مطرح کردن طرح استعدادیابی با درویش و امضا نشدن آن در هشت ماه گذشته خبر داد. فنونی‌زاده از محسن خلیلی و دیگر اعضای آکادمی انتقاد کرد.

او در این باره گفت: کاپیتان پنجعلی به من گفت ۱۱ نفر غیر از خودت انتخاب کن، بچه‌هایی که شناسنامه فوتبال پرسپولیس هستند و بی‌کار باشند. من نمی‌خواستم بگویم چون در دو جام بازی داشتیم و گفتیم اگر صحبتی کنیم هواداران می‌گویند باز پیشکسوتان شروع کردند! الان آقای درویش یک امضا کند ما ۱۲ نفر استعدادیاب می‌شویم و باید اقصی نقاط کشور برویم و بازیکن نخبه انتخاب و معرفی کنیم.

فنونی‌زاده در حالی که اسمی از محسن خلیلی نیاورد، به انتقاد از او پرداخت و بیان کرد: آقایان در آکادمی اصلا پرسپولیسی نیستند! از رییس‌شان که سایپایی است گرفته تا بقیه‌شان. اسم نیاوریم بهتر است چون می‌روند شکایت می‌کنند. یکی-دو نفر مثل خان‌محمدی خوب هستند.

فنونی‌زاده با دلخوری از درویش گفت: آقای درویش زورش می‌آید امضا کند. آقا نکن! من ۹سال برای این تیم زحمت کشیدم و ۱۲، ۱۳ تا قهرمانی آوردم. پنج-شش تا از اسم‌ها را حضور ذهن دارم: مجتبی محرمی، بهروز رهبری‌فرد، بهروز سلطانی، علیرضا محمد و خوراکچی. خیلی‌ها هستند و همه بیکار. خانه نشسته‌ایم و با مدرک B آسیا که همین الان ۷۰ میلیون پولش است پنیر هم نمی‌دهند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    اگه امثال محسن خلیلی و وحید هاشمیان و برانکو پرسپولیسی نیستن و تو و علی پروین و قلیچ پیشکسوتین، همون بهتر که پرسپولیس دست غیر پرسپولیسی ها باشه😒
    • هوادار IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      حرف حساب جواب ندارد.
    • درجواب ارتش سرخ (ا.کیسه چزون) IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      پروین رااشتب رفتی داداش،چون ازپروین پرسپولیسی ترودلسوزترخودش
  • Meysam IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    خوب داشتی پیش میرفتی تا زمانی که بحث بیکاری و پول رو وسط کشیدی .یعنی طرح ،طرح خوبیه ولی با این طرز تفکر که فقط دست یه عده تو باشگاه بند بشه و حقوقی بگیرن احتمالا به هیچ جا نمیرسه .
  • Meysam IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    به عنوان پیشنهاد به آقای درویش میگم :طرح رو بپذیرید هزینه سفر و اسکان و هر چیز دیگه ایی که لازم هست رو تقبل کنید ولی پولی ندید .دریافت دستمزد منوط به معرفی استعداد باشه که اگه مثلا آکادمی نوجوانان پرسپولیس جذبش کرد یه درصد مشخص اگه جوانان و امید رفت یه درصد دیگه اگه بزرگسالان رفت به همین ترتیب .و اگر از رده ها یا نیم اصلی پرنسپولیس دائمی یا قرض
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    متاسفانه بخل وتنگ‌نظری در جامعه ما نهادینه شده و صداقت ارزش تلقی نمی‌شه. محسن رفت‌وبرگشت عشقه ودر قلب ما جاداره
  • رضا IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    با این همه ادعا یه قهرمانی اسیا نیاوردین
  • 6 IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    حق بافنونی زاده هست خودش و هرچه آدمهای خوب مثل خودش بیکارند تو اگه خوب بودی(مثل خلیلی)برات سر و دست می شکندن درحرافی وبلوف زنی اولی پس بهتره حرمت خودتو حفظ کنی و حرف نزنی چون هیچکس قبولتان ندارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی