نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
۵ |
۱
کلوب| داستان استقلال تغییر نمی‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افراد می‌آیند و مدتی می‌مانند و مزه مدیریت باشگاه استقلال را می‌چشند و به معروفیت و مشهوریتی می‌رسند و پس از چند صباحی جای خود را به شخص دیگری می‌دهند و داستان همین طور تکرار می‌شود.

بدهی روی بدهی ها انباشته می‌شود، مشکل تازه‌ای به مشکلات انباشته شده و گذشته افزوده می‌شود و هیچ اتفاق خوشایند و تازه و جدیدی رخ نمی‌دهد.

ناکامی‌ها همین طور سال به سال به مدتشان افزوده می‌شوند و انگاری بصورت خودکار تمدید می‌شوند و قرار نیست یکجا بصورت موقت منقضی شوند و اوضاع طور دیگری رقم بخورد.

راه دوری نمی‌رویم از بازگشت چندباره فتح الله زاده به جانشینی آجورلو گرفته تا مدیریت چند ماهه حجت کریمی‌که خود از اعضای هیات مدیره بود تا انتخاب خطیر که امتحانش را در دوره فتحی پس داده بود و همچنان هیچ اتفاق خوشایند و امیدوار کننده‌ای رخ نمی‌دهد.

استقلال همچنان هر فصل در بازار نقل و انتقالات شکست می‌خورد، فصل را به بدترین شکل ممکن آغاز می‌کند، آخر فصل هم به همان دلایل پیش فصل بد و ابتدای فصل بدتر خیلی زود از کورس رقابت برای قهرمانی خارج می‌شود.

انگاری قرار نیست داستان کهنه و قدیمی‌۱۰ ساله به پایان برسد.. انگار قرار نیست مشکلات حتی برای یک فصل کمتر شوند و به باد فراموشی سپرده شوند. انگار یک ناجی، یک منجی و یک نجات دهنده قرار نیست از راه برسد و خیال استقلال را راحت کند.

و به واقع پر واضح است که آقایانی که خود را متولی و مسوول و سرپرست و آقا بالاسر استقلال می‌دانند هرگز دوست ندارند به این تیم رنگ آرامش بدهند.

هوادار استقلال هم به خیال اینکه این دوره با تغییر وزیر یا معاونش و بعدها با تغییر مدیریت ناکارآمد و هیات مدیره شکست خورده و بی فایده اوضاع تغییر خواهد کرد خود را امیدوار می‌کند اما هیچ وقت این داستان تکراری تغییر نمی‌کند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ساری IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    این تیم را منحل کنید در صورت ندادن مطالبات بازیکنان و نگرفتن بازیکن تیم را منحل کنید
  • سید مجید IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    مافیاهای سرخ در ایران / کرده اند تاج خسته را ویران
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      نه بابا
  • حق خوری و حق الناس بی جواب نیست ! IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    مشکل از استقلال نیست مشکل از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال است که از استقلال بعنوان یک دکان دو نبش برای منافع خودشان و مدیرانشان به بهترین نحو استفاده میکنند تا اتاقی و میزی و دفتر دستکی نباشد نمیتوان بودجه و پولی وارد آنجا کرد و ..... بیچاره مردم و میلیونها هوادار پاک و صادق استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی