نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
قطع ارتباط بکام با زوج پرحاشیه سلطنتی!/ دیوید از رفتار آن‌ها عصبانی است
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس گزارش‌ها، دیوید بکام که سلطنت‌طلب است و به شدت از خانواده سلطنتی حمایت می‌کند، روابط خود را با شاهزاده هری و مگان مارکل قطع کرده است.

هم دیوید و هم ویکتوریا بکام سال‌ها از دوستان شاهزاده هری و مگان مارکل بودند، آنها حتی در سال ۲۰۱۸ به همراه بسیاری از افراد مشهور دیگر در مراسم عروسی سلطنتی این زوج شرکت کردند. تحولات اخیر، حملات شاهزاده هری و مگان مارکل علیه بقیه اعضای خانواده سلطنتی، باعث شده که بکام‌ها روابط خود را با این زوج قطع کنند. دیوید بکام از طرفداران خانواده سلطنتی بوده و لحظات بسیار خوبی را با ملکه فقید الیزابت دوم گذراند. همچنین بکام آرزو دارد روزی توسط شاه چارلز سوم به عنوان شوالیه شناخته شود. بنابراین طبیعی است که از شاهزاده هری و مگان مارکل فاصله بگیرد.

هنگامی که بکام‌ها در انگلستان و در ایالات متحده زندگی می‌کردند، زوج سلطنتی ارتباط خوبی با آنها داشتند. با این حال، رویدادهای اخیر که شامل خاطرات شاهزاده هری و مستندهای نتفلیکس می‌شود، دلیل قطع رابطه این دو زوج بود. مارکل قبلا ویکتوریا بکام را یکی از بهترین دوستان خود می‌دانست. اما ویکتوریا جکسون، تاجر لوازم آرایشی که او نیز در کالیفرنیا زندگی می‌کند، جایگزین ویکتوریا بکام شده است. اما گزارش روزنامه «میل» به طور مستقیم به پیمان‌شکنی احتمالی بکام علیه زوج سلطنتی اشاره می‌کند.

بر اساس این گزارش، خانواده بکام متهم به افشای اطلاعات به خانواده سلطنتی در مورد شاهزاده هری و مگان مارکل بودند. نشریه «میل» ادعا می‌کند که با منبع موثقی که با بکام‌ها ارتباط دارد صحبت کرده و می‌گوید مالک اینترمیامی از رفتار زوج سلطنتی علیه سلطنت عصبانی است. خوب شدن روابط این دو زوج بعید به نظر می‌رسد. با نگاهی به حمایت تزلزل‌ناپذیر بکام از خانواده سلطنتی، این جدایی دیر یا زود اتفاق می‌افتاد.

این مطالب را هم بخوانید:

قطع ارتباط بکام با زوج پرحاشیه سلطنتی!/ دیوید از رفتار آن‌ها عصبانی است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی