نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
هواداران پرسپولیس پنجشنبه از حضور در ورزشگاه محروم هستند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با یک شوک بزرگ مواجه شده است و باز هم مسئله پیرامون حضور زنان در ورزشگاه خواهد بود.

فصل جدید پیکارهای لیگ برتر از پنجشنبه همین هفته آغاز می‌شود و پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی باید در اولین قدم به مصاف آلومینیوم اراک برود. تیمی که سرمربی خود را عوض کرده و حالا به جای مهدی رحمتی استقلالی، مجتبی حسینی دستیار قدیمی یحیی گل محمدی روی نیمکت اراکی‌ها قرار گرفته است.

در نگاه اول همه چیز برای برگزاری این مسابقه آماده به نظر می‌رسد و سرخ پوشان پایتخت می‌روند تا با حضور تماشاگران خود افتتاحیه جذابی را رقم بزنند اما قضیه دقیقاً از همین جا آغاز می‌شود. بدون شک با توجه به نتایج فوق العاده‌ای که پرسپولیس در فصل گذشته گرفت، هواداران این تیم می‌خواهند استقبال گرمی از یحیی گل محمدی و شاگردانش داشته باشند اما مسئله اینجاست که هنوز هیچ چیز در ارتباط با ورود بانوان پرسپولیسی به ورزشگاه قطعی نشده است. اگرچه فدراسیون فوتبال چندی قبل با صراحت اعلام کرد لیگ بیست و سوم با حضور بانوان تماشاچی برگزار می‌شود اما برخی از عوامل سازمان لیگ یکشنبه شب در گفت‌وگو با خبر ورزشی به این مسئله تاکید کردند که آنها صرفاً مجری برگزاری مسابقات هستند و پیرامون حضور بانوان پرسپولیسی در مسابقه پنجشنبه شب نمی‌توانند تصمیمی بگیرند.

همچنین مسئولان فدراسیون هم در گفت‌وگوی خود با خبرورزشی مدعی شدند در این رابطه و برای مسابقه پرسپولیس در هفته اول هیچ چیزی قطعی نیست و نمی‌توانند پیرامون حضور خانم‌ها در استادیوم هیچ حرفی بزنند.

البته نایب رئیس امور بانوان فدراسیون فوتبال هفته گذشته اعلام کرد حضور خانم‌ها در استادیوم به ویژه برای تماشای دیدارهای استقلال و پرسپولیس مستلزم برگزاری جلسات و هماهنگی‌هایی است اما حداقل تا یکشنبه شب مجوز حضور بانوان و بلیط فروشی به آنها به صورت قطعی صادر نشده بود و هیچ بعید نیست اگر طی روزهای آینده کار قطعی انجام نشود، در مسابقه پنجشنبه شب اجازه حضور بانوان طرفدار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را نداشته باشد. اتفاقی که اگر رخ بدهد احتمال تکرار آن در مسابقه هفته دوم لیگ برتر میان استقلال و ملوان انزلی هم وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • فرهاد IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    بابا اینقدر حاشیه درست نکنید . میخواد بیان میخواد نیان حالا مسئله مهم شده حظور تماشاچیان هر دفعه دوست دارید یه حاشیه ای برای تیم درست کنید . زمین به آسمان رسید
    • احمد..شهرضا IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      مسئله حضور هواداران خانم توورزشگاه ها هم خواست مقامات فیفاهست،هم به کم شدن توهین‌ها وفحاشی کمک میکنه،پس بهتره شرایط و زیرساخت‌های مناسب برای حضور این دسته ازهموطنانمون فراهم بشه ،فرقی هم نداره توتهران یا شهرستانها،این حق زنان هوادار تیمها هست،که ازنزدیک تیم محبوبشون راتشویق کنند
  • هوشیار IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    هیچکس از فدراسیون نمیپرسد که وقتی از فیفا طلب داریم و وی ای آر هم حتماً باید از فیفا بخریم چرا کسی رایزنی نمیکنه که از محل مطالبات وی ای آر رو اجرایی کنند و مطالبات رو بصورت ریالی به طلبکاران داخلی مثل باشگاهها بدهند. حتی در این زمینه طرحی هم مطرح نمیشه
  • ساوالان IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    امیدوارم زمینه سازی جهت بدون تماشاگر برگزار کردن تراکتور پرسپولیس در هفته دوم نباشه
    • امیدرضا US ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      اون که تراکتور محرومه از تماشاگر حکم کمیته انظباطیه ربطی نداره
  • عشق پرسپولیس IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    همیشه برا تماشاچی مساله داریم...تمامه دنیا دارن از طریق تماشاچی پول پارو میکنن و ماله ما هم فدراسیونمون خوش سنگ اندازی میکنه...تا این طرز تفکره مسئولین هست..فوتباله ما ب هیجا نمیرسه...اگه پوله تماشاچی ب باشگاها میرسید مخصوصا پرسپولیس ک اینهمه طرفدار داره..انقد بی پولی باشگاها رو اذیت نمیکرد...واقعا باید بحال این فدراسیون گریست
  • بهرام رضازاده IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    وی آرنیست قهرمانی مبارک ،،،قرمزها،،،
  • اهولزی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    من نمیدونم اینا تا کی میخوان واسه همه چی تصمیم گیرنده باشند
  • مجید انصاری IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    تابحال چند مرتبه کارشناسان برسی کردن. استقلال بیشتر از همه تیمها از داوری سود برده.اما هواداراش ازرو نمیرن. چون چاره ای جز زبان 👅 درازی ندارن.
  • رضا IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    پیش بسوی جام‌های چهارگانه سه گانه دیگه تکراری شدقهرمانی آسیا بدون پول ولی باپشتوانه هواداران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی