نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
شوهر خواننده معروف هنوز بدون تیم است!/ احساس می‌کنم انرژی زیادی دارم
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چمبرلین که موفقیت‌های زیادی با آرسنال و لیورپول به دست آورده بیکار شده و به دنبال ماجراجویی جدید در باشگاه جدیدی می‌گردد.

الکس اوکسلید چمبرلین، برنده لیگ قهرمانان اروپا، دورانی پر فراز و نشیب داشت. او از آرسنال پر از جام و لیورپول گرفته تا بازی برای انگلیس، در بزرگترین صحنه‌ها بازی کرده است. اما پس از پایان آخرین سال قراردادش در آنفیلد، در ۲۹ سالگی بیکار شده است.

او با ۵۰ میلیون پوندی که در بانک دارد، و نامزدش پری ادواردز که خواننده گروه لیتل میکس است، در حال برنامه‌ریزی برای حرکت بعدی خود است. اوکسلید چمبرلین در سال ۲۰۱۷ با ستاره پاپ آشنا شد و این زوج سال گذشته صاحب یک پسر شدند. او تا زمانی که باشگاه جدیدی برای خود پیدا کند وقت بیشتری را با خانواده‌اش خواهد گذراند.

ظاهراً این بازیکن ۲۹ ساله در رادار تیم‌های لیگ برتری استون‌ویلا و برنتفورد قرار دارد. او همچنین با بشیکتاش ترکیه و یک تیم عربستانی سعودی که نامش فاش نشده، مرتبط بوده است. اکسلید چمبرلین قبل از اینکه توسط آرسنال جذب شود، حرفه خود را در ساوتهمپتون آغاز کرد. او شش سال را با توپچی‌ها گذراند و سه جام حذفی را با این باشگاه به دست آورد.

او سپس با ۳۵ میلیون پوند به لیورپول پیوست و ۱۴۶ بار برای قرمزها بازی کرد و قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شد. دوران حرفه‌ای او در سال‌های اخیر با مصدومیت‌ها همراه بوده و در فصل گذشته تنها ۱۳ بازی انجام داد.

او به نشریه میرِر گفت: «من هنوز تشنه کسب موفقیت هستم، طعم آن را در اینجا چشیده‌ام، آنها بهترین سال‌های من بوده‌اند. پس اگر چنین شانسی به من داده شود آن را در هوا می‌قاپم. فکر می‌کنم باید بروم و تا جایی که ممکن است بازی کنم. آنها می‌گویند که تو در ۲۹ سالگی به اوج خود می‌رسی، بنابراین می‌خواهم بروم و خودم را آزمایش کنم، به طور ثابت در جایی بازی کنم. هنوز تشنه هستم، هنوز احساس می‌کنم انرژی زیادی در من باقی مانده است.»

این گزارش را هم بخوانید: ۵ گزینه برای کاپیتانی لیورپول چه کسانی هستند؟/ رهبر جدید آنفیلد

شوهر خواننده معروف هنوز بدون تیم است!/ احساس می‌کنم انرژی زیادی دارم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام US ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    قیافه بچشون شده ترکیبی از زیبایی و خشونت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی