نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
جنگ دو غول فوتبال اروپا؛ از پاری‌سن‌ژرمن شکایت می‌کنیم!/ این منبع تمام‌نشدنی از کجا می‌آید؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن حالا بعد از رئال با بارسلونا هم دچار چالش شده است.

باشگاه بارسلونا حاضر است با پی‌اس‌جی وارد جنگ شود. دو روزنامه کاتالان یعنی موندودپورتیوو و اسپورت نوشتند در صورتی که باشگاه فرانسوی بند آزادسازی عثمان دمبله را که تا پایان امروز ۵۰ میلیون یورو تعیین شده و از فردا ۱۰۰ میلیون هزینه دارد را پرداخت کند، بارسلونا اعلان جنگ خواهد کرد.

پی اس جی این شنبه نامه ای به بارسا ارسال کرد و خواستار آن شد که به آنها اجازه مذاکره با دمبله را بدهند، چیزی که باشگاه بارسلونا قاطعانه از آن امتناع کرد و مهاجم خود را غیرقابل انتقال اعلام کرد. باشگاه بارسلونا با توجه به این که این بازیکن تا ژوئن ۲۰۲۴ با بارسا قرارداد دارد، به بند فسخ او استناد کرده است

علاوه بر این، و با توجه به این واقعیت که قصد باشگاه فرانسوی برای جذب دمبله جدی بود، در همان شنبه، رئیس بارسا، خوان لاپورتا، و مدیر فوتبال، متئو آلمانی، فوراً با دمبله ملاقات کردند تا به او اطلاع دهند که او یک بازیکن اساسی در پروژه باشگاه است. همین یکشنبه، خود ژاوی با دمبله ملاقات کرد تا یک بار دیگر اعتماد زیادی که به او دارد و اینکه او را مهره ای کلیدی در تیمش می‌داند، تکرار کند. مربی قصد دارد تا آخرین ثانیه برای دمبله بجنگد، زیرا وینگر فرانسوی را بازیکنی سرنوشت ساز می‌داند.

در بارسلونا معتقدند خود دمبله تنها کسی است که می‌تواند مانع انتقالش شود. ایجنت او اخیرا پیشنهاد تمدید را رد کرد و گفت که دستمزد عثمان باید ۷ میلیون یورو بیشتر باشد ولی مشکلات اقتصادی بارسا اجازه پرداخت دستمزد مورد نظر دمبله را نمی‌دهد. این در حالی است که بازیکن از پی اس جی پیشنهاد دستمزد دو برابر دارد.

در بارسا مطمئن هستند که اگر پاری‌سن‌ژرمن بند فسخ دمبله را پرداخت کند، با باشگاه پاریسی وارد جنگ خواهند شد و از یوفا می‌خواهند که بررسی کند که آیا آنها از فیرپلی مالی پیروی می‌کنند یا خبر و اینکه منابع مالی تمام نشدنی خود را از کجا تامین می‌کنند. بارسلونا ۶ سال پیش در مورد انتقال نیمار به پی اس جی نیز همین موضع را داشت ولی به جایی نرسید.

در همین رابطه: خبر تلخ برای بارسلونا؛ ستاره کاتالان‌ها برای جدایی چراغ سبز نشان داد/ شکار بزرگ پاریسی‌ها از بارسا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی