نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لطف بزرگ قطری‌ها به پرسپولیس/ وقتی ستاره‌ها موجودات فضایی نیستند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

السد قطر با نتیجه ای که مقابل الهلال گرفت، لطف بزرگی در حق پرسپولیس کرد.

فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ماه آینده در مرحله گروهی استارت می‌خورد و پرسپولیس همراه با سپاهان، تراکتور و نساجی در این رقابت‌ها پا به میدان می‌گذارند. جدا از شرایط میزبانی و استفاده از کمک داور ویدیویی که به مسائل مهمی برای نمایندگان آسیایی ایران تبدیل شده، بحث قدرت گرفتن تیم‌های عربستانی به واسطه استفاده از ستارگان بزرگ فوتبال جهان نیز طی چند ماه اخیر موجب دلهره آنها شده است اما السد قطر با کاری که انجام داد درس بزرگی به پرسپولیس و سایر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا داد.

قطری‌ها در جام باشگاه‌های کشورهای عربی به مصاف الهلال پرستاره رفتند و این تیم قدرتمند را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دادند. البته خود السد قطر هم در زمره تیم‌های متمول محسوب می‌شود اما پول و بازیکنانی که در اختیار دارد، اصلاً قابل مقایسه با الهلال نیست. وقتی نماینده قطر می‌تواند الهلال را شکست بدهد یعنی اینکه پرسپولیس، سپاهان و بقیه تیم‌های ایرانی هم چنین توانایی را دارند البته به شرطی که در صورت تقابل با عربستانی‌ها از پیش باخته نباشند و قافیه را نبازند.

ستاره‌ها در فوتبال فوق العاده تاثیرگذار هستند اما عوامل دیگری هم در نتیجه‌گیری تیم‌ها دخیل هستند و دقیقاً با استفاده از همین عوامل می‌توان نمایندگان عربستان را در لیگ قهرمانان شکست داد حتی اگر فوق ستارگانی نظیر کریستیانو رونالدو را در اختیار داشته باشند. ستارگان بزرگ فوتبال عربستان از فضا نیامده‌اند و شکست دادن تیم‌های آنها کار غیر ممکنی تلقی نمی‌شود. این لطف بزرگی است که جرقه اش توسط قطری ها زده شد و باید با توانایی ایرانی ها تکمیل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرتضی مقدم IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    اتفاقا بنظرم اگه ما زودتر باهاشون بازی میکردیم ما این درسو به بقیه می‌دادیم،مخصوصا پرسپولیس و سپاهان ،اینا الان شدن تیمایی که همه بازیکن ها میخان جلویشان بدرخشن , که نشون بدن چیزی کمتر ندارن و کارشون سخت تر از قبل شده ،حتی بنظرم انگیزه تیمای ما الان بیشتر هم شده این چیزا برا شما خبرنگاراس،تو زمین داستان فرق می‌کنه،باور کن اگه حسینی نمیرفت تو دروازه نتیجه بازی انگلیس هم خیلی متفاوت میشد با چیزی ک شد بچه ها ما دو ستاشون ترسو و بی تجربه بازی سخت بودن که یکیشون رفت تو دروازه ،کیروشم که اصلا فکرشو نمیکرد(که اگه میکرد قطعا حسینی رو دوم نمیذاشت) زد تو سرش.
  • ایران GB ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    قشقایی ۷پیروزی 0

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی