نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
کلوب| رقابت ۶۰۰ رزمی‌کار برای رسیدن به تیم ملی بودو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اواخر هفته جاری، ارومیه میزبان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بودو است که قرار است نفرات منتخب در قالب تیم ملی به مسابقات اوراسیایی به میزبانی عراق اعزام شوند.

ناصر ناصری قامت رئیس هیات انجمن ورزش‌های رزمی شهرستان ارومیه با اشاره به فعال بودن ۴۵ سبک در ارومیه اظهار کرد: یک سوم ورزشکاران رزمی بیمه شده در استان آذربایجان‌غربی مربوط به ورزشکاران شهر ارومیه است.

کلوب| رقابت ۶۰۰ رزمی‌کار برای رسیدن به تیم ملی بودو

وی ادامه داد: مسابقات کشوری رشته‌ی بودو روزهای ۱۲ و ۱۳ مردادماه در سالن ۲ هزار نفری ارومیه برگزار می‌شود.

مهدی شادمان رئیس گروه بودو استان آذربایجان‌غربی و سرمربی تیم ملی گفت: با رایزنی‌های انجام شده میزبانی مسابقات قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی است به ارومیه واگذار شده و این رقابت‌ها اواخر این هفته در مرکز استان آذربایجان‌غربی برگزار خواهدشد.

شادمان افزود: با توجه به برگزاری مسابقات اوراسیایی رشته بودو به میزبانی کشور عراق که اواخر شهریورماه خواهدبود، تیم ملی نیز در این رقابت‌ها حضور خواهدیافت و به همین منظور مسابقات ارومیه حکم انتخابی تیم ملی خواهدداشت و نفرات برتر هر وزن و سبک به تیم ملی دعوت خواهندشد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در چهار رده سنی با حضور رزمی‌کارانی از ۱۰ استان کشور و با حضور حدود ۶۰۰ ورزشکار برگزار می‌شود که نفرات اول اوزان و سبک‌ها به تیم ملی دعوت خواهندشد.

شادمان اضافه کرد: استان آذربایجان‌غربی نیز در قالب سه تیم و با حضور ۹۰ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهدداشت.

سینا پسران افشاریان| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی