نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۳
عکس| شماره پیراهن لژیونر استقلال مشخص شد/ ملی‌پوش آبی‌ها، شبیه مارادونا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لژیونر استقلالی که به‌تازگی از این تیم جدا شده با شماره‌ پیراهنی مهم و ارزشمند فوتبال خود را ادامه خواهد داد.

وقتی مهدی قایدی از استقلال جدا شد و به اتحاد کلبا پیوست، خیلی‌ها تاکید داشتند رابطه خوب او با فرهاد مجیدی موجب شد تا سرمربی ایرانی این تیم روی جذب مهدی اصرار کند و سرانجام با پیگیری‌های او این بازیکن به صورت قرضی از شباب الاهلی به کلبا پیوست.

رابطه خوب فرهاد مجیدی با مهدی قایدی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و فرهاد اعتقاد فراوانی به این استقلالی ملی‌پوشِ دوباره‌لژیونرشده دارد. دقیقا به همین خاطر مجیدی پیراهن شماره ۱۰ تیمش را در اختیار هموطن خود گذاشته و تاکید دارد اگر قایدی روی فرم باشد و از شرایط مطلوب جدا نشود، نه‌تنها می‌تواند به بهترین بازیکن این فصل اتحاد کلبا تبدیل شود بلکه این شانس را هم دارد که یکی از بهترین‌های لیگ حرفه‌ای امارات در فصل پیش رو لقب بگیرد.

نکته جالب توجه این‌جاست که بعضی از کاربران استقلالی در فضای مجازی این عکس مهدی قایدی را سوژه کرده و او را با دیگو مارادونا فوق ستاره فقید فوتبال جهان مقایسه کردند! آن‌ها به قایدی لقب مارادونای جوان داده‌اند! اتفاقا دیگو مارادونا هم در مقطعی به عنوان سرمربی الوصل امارات در دبی حضور داشت و محمدرضا خلعتبری خودمان هم برای مقطعی شاگردش بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمدرضا IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    الکی فوتبالیست سطح پایین اسیا را با یکی از بهترین های تاریخ فوتبال جهان،اگر نگیم بهترین بازیکن تاریخ جهان مقایسه نکنیم !!!!،یه فوتبالیست ۲۵ ساله که هنوز به تعداد انگشت های دست بازی ملی ندارد !!!! مارادونای جوان ؟؟؟ مارادونا در ۲۵ سالگی یک تنه آرژانتین را قهرمان جام جهانی کرد و با اختلاف بهترین بازیکن جهان شد، مارادونا در این دنیای فوتبال اعتبار،عزت و طرفداران میلیون میلیونی دارد،خواهشا بازیکنی که بزرگترین افتخارش به تیمهای ضعیف لیگ ایران گل زده و در لیست فروش الاهلی امارات هر ساله قرار میگیرد ،با مارادونای بزرگ مقایسه نکنید،لطفا ،با تشکر
    • فرهاد لنگ سووووراخ کن IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      لنگی جان خدمتت عرض کنم این فقط یه لقبه و برکسی پوشیده نیست که مارادونا کی بوده از اینکه هم میگی بازی ملی قائدی12تا فقط گل ملی داره (رسمی و دوستانه) اما اینکه میگی به تیمای ضعیف لیگ فقط گل زده رو درست گفتی چون به پیروزی و سپاهان و تراکتور هر کدوم ۳,۴تا زده
  • B nam IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    تن مارادونا توی گور لرزید بابا این مقایسه بی ربط رو کی کرده ، هنوز هم خیلی ها اعتقاد دارن مارادونا با وجود مسی ، رونالدو و پله بهترین بازیکن تاریخ بوده بعد شما به قائدی که هنوز هیچ افتخار و کار مهمی توی فوتبال نکرده میگی مارادونای جوان؟!!! لطفا به مخاطبتون احترام بگذارید و بخاطر دیده شدن بیشتر هر مطلبی رو ننویسید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی