نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پاسخ تند باشگاه سپاهان به جنجال شبانه زنوزی/ برای جذب این بازیکن هنری داشتیم که تراکتور نداشت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور جملاتی درباره پیوستن اسدی به سپاهان به کار برد، که سبب واکنش این باشگاه شد.

محمدرضا زنوزی میهمان برنامه فوتبال برتر شب گذشته بود و در بخشی از صحبت‌هایش درباره رقمی که سپاهان برای جذب این بازیکن هزینه کرده، جملاتی جنجالی به کار برد.

زنوزی در این برنامه ادعا کرد که سپاهان با هزینه‌ای ۴ برابر تراکتور این بازیکن را جذب کرده و برای سال اول مبلغ ۵۳ میلیارد تومان و برای سال دوم چیزی حدود شصت و خرده‌ای میلیارد هزینه کرده است.

این ادعای زنوزی اما با واکنش مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان همراه شد و او روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و در اینباره گفت:« در این برهه از زمان هر کدام از دوستان از باشگاه‌های مختلف صحبت می‌کنند، گریزی هم به باشگاه ما می‌زنند. عیبی ندارد جنگ رسانه‌ای الان جنگ متداولی است؛ به خصوص برای سپاهان که موفقیت‌هایی داخل زمین داشته. فکر می‌کنم بیرون زمین دوستان تمام تلاششان را انجام می‌دهند و هجمه‌هایی باورنکردنی علیه سپاهان ایجاد می‌کنند.» 

او ادامه داد:« جنگ رسانه‌ای خوب است، اما تازمانی که وارد فاز ناجوانمردی نشود. وقتی که یک سری هجمه‌های غیرقابل قبول به تیم ما و به مجموعه بزرگ سپاهان وارد می‌شود، ما هم در مقام پاسخگویی برمی‌آئیم.» 

سرپرست تیم فوتبال سپاهان سپس با اشاره به سقف بودجه درنظر گرفته شده برای تیم‌های لیگ برتری اضافه کرد:« ببینید یک ابلاغیه ای سازمان لیگ و فدراسیون مبنی بر رعایت سقف بودجه داده و اینبار سفت و سخت گرفته که باشگاه‌ها رعایت کنند. حالا اظهارنظرهای غیرحرفه ای و غیرکارشناسی را دلیلش را نمی‌فهمیم. فرهنگ ما این است که همیشه ماخوذ به حیا باشیم ولی به نظر می‌رسد این هجمه‌ها هر روز بیشتر می‌شود.»   

سلیمی ادامه داد:« شرکت فولاد مبارکه یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی است. قبل از اینکه خیلی از باشگاه‌های ما بورسی شوند، شرکت فولاد مبارکه بورسی بوده و تمام کانال‌های مالی‌اش حسابرسی می‌شود و به این شکل نیست که کسی بتواند در باشگاه بدون نظارت هزینه کند. بنابراین فضایی که بر سپاهان حاکم است، بر باشگاه‌های دیگر حاکم نیست، ولی ما هیچ وقت دنبال این نیستیم که به باشگاهی تهمت بزنیم و آنها را زیر سوال ببریم.» 

سلیمی سپس با اشاره به ادعای زنوزی افزود:« درباره ادعایی که امشب مطرح شد و واقعا ادعای غیرحرفه‌ای در حالت خوش بینانه و بداخلاقی در حالت بدبینانه بود. ببینید اول اینکه رضا اسدی بازیکن ماست و کسی نباید درباره او صحبت کند. به آنها حق می‌دهم، چون یک بازیکن خوب و اثرگذارشان را از دست داده‌اند، اما اظهارنظر درباره اسدی، اظهارنظر درباره یک تیم دیگر است و فضای میان دو باشگاه را ملتهب می‌کند. ما هم می‌توانیم درباره بازیکنان دیگر صحبت کنیم و مثلا بگوییم که کف مبلغ رضایتنامه حسن‌زاده ۷۰۰ هزار دلار بود و چطور به تراکتور پیوسته است؟!. به هر حال این ادعا درست نیست و شاید باشگاه تراکتور برای جذب حسین زاده هنری داشته که ما نداشتیم و ما برای اسدی هنری داشته‌ایم که تراکتور نداشته است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • شمسعلی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    بله هنرتون دادن حواله میلگرد و دادن آپارتمان به نام شخص بابت اضافه قرارداده..تو اصفهان کلا کلاه برداری مد شده
    • ملابرادر IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      البته تیم پیروزی هم در دادن آپارتمان، خودروی لوکس، بیت‌کوین، سکه، طلا و غیره (واقعا زیاد هستن آخه) ید طولایی دارد. قصد بنده دفاع ازین کارها نیست خداشاهده فقط چون مغرضانه و با هدف زدن یه تیم اینکارها رو می کنید و نه اصلاح این رویه منهم میام اینرو میگم. چون دیدم که میایی و چه پیام های زیبایی معمولا میزاری گفتم یه یادآوری بکنیم :)
    • ق ر IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      ان شاالله سپاهان ها درست گفته باشند ولی خداوند متعال از همه چیز آگاه هست اگر بیشتر هزینه کنند در آخرت به ۸۰ میلیون نفر مدیون میشوند و فکر نکن چون از مقامی مجوز گرفتن در آخرت جوابگو نیستن این موارد به تمام تیمها مربوط میشه حتی کسیکه از جیب خودش خرج کنه بیام بخاطر فوتبال آخرت مان از دست ندیم
    • نادر IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      از این کلمه هنر خیلی چیزها از توش درمیاد
  • دامون NL ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    جنگ مافیاها، کاسبان رانت و تحریم. قرار بود دروغ بزرگترین گناه باشه شده ارزش. سر فوتبال و بازیکنها که ۲۴ ساعته تحت رصد هستند این حجم فساد و جعل اتفاق میفته سر موارد پشت پرده و کلان چه خبر واقعاً.سقف قرارداد عملاً به نفع بازیکنها شده برای دور زدن مالیات.انواع حواله ها به نیتهای مختلف مثل نقل و نبات دست به دست میشه.‌مثلا حواله سنگ آهن و الی ماشاءالله.
    • ملابرادر IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      زنوزی خوب گفت که خصوصی کردن نجاتشون میده خلاصه چرا استقلال واگذار نشد به اون خریدار ما هنوز توش موندیم که چرا! البته اینم داشته باشید که ما دونوع خصوصی سازی داریم. ۱- خصوصی سازی ایرانی‌ها ۲- خصوصی سازی عادی و نرمال که توی جهان صورت می‌گیره خلاصه باید بدنبال نوع دوم خصوصی کردن بود
  • مهدی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    یجوری میگه حساب و کتاب در فولاد مبارکه شفافه انگار همین چند وقت پیش نبود گند ۹۲ هزار میلیارد اختلاس در آمد
    • پرسپولیسی شریف IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      دیگه تعجب کردن و غصه خوردن از دور خارج شده. همه داریم می بینیم که اختلاس و سیاه بازی و وارونه نشان دادن واقعیات، مدتهاست که در کشور ما عادی شده. اگر چیز دیگه ای دیدی باید تعجب کنی!!!
  • سیاوش IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    این گروه های مافیایی را دیدید که در ظاهر بر علیه یک فرد یا یک مجموعه با هم خوبند ولی در یک مقاطعی بخاطر تعارض منافع می افتند به جون هم . این درگیری های درخون خانوادگی مافیای تاس را هم از این جنبه تحلیل کنید .
  • شله زرد IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    کاری نداره دارایی و موجودی همه مشخصه وقتی بازیکن خریدی جدید می‌کنه ماشین،ملک، یا جایی سرمایه گذاری می‌کنه یا پولی وارده حسابش میشه چه از طرف باشگاه یا اسپانسر یا هولدینگ های زیر مجموعه ارکان اطلاعاتی خیلی راحت میتونه سرمنشأ اون رو پیدا کنه حالا میلگرد بدن دلار بدن آپارتمان بدن یا هر چیزی دیگه حتی اگه پول یا سرمایه گذاری توسط نزدیکان بازیکن انجام بشه
  • سیمان سپاهان اصفهان IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    حساب کتاب مشخصه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! هنوز اختلاسه چند هزار میلیاردی از یادمون نرفته هرچند این پولا برای شما رقمی نیست
  • ناشناس IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    برای همین ساکت از ترسش تهدید به استعفا کرده
  • اشرافی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    سلام ،سرپرست محترم باشگاه سپاهان ازبیت المال میخورندوعربده می کشنداین همه ازبیت المال هزینه کردید هیچ نتیجه ای هم نگرفتید،چون حق الناسه
  • محمد IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    سپاهان نصف هنر تراکتور امسالو در جذب بازیکن نداره. فقط خوب حواله صادر میکنه. والا همه میدونن اسدی پولکیه و هر وقت رو به افول بوده اومده تراکتور و احیا شده
  • شله زرد اصفهان IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه، 🤣🤣🤣
  • محمد IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    هنر و مدیریتتون خرج کردن بی حساب و کتاب از مال مردمیه که لنگ حداقل های زندگیشونن
  • ساسان IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    رو که نیست سنگ پای قزوینه داستان سخنگوی سپاهان هست، ۹۲ هزار میلیارد تومان رو هم من خوردم !؟
  • ناشناس IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    مأخوذ به حیا!! اول تکلیف 90 میلیارد رو روشن کن تا برسیم به قراداد عیسی، شهریار و شکاری که مدنظر پرسپولیس بود تا اسدی؟
  • ناشناس IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    از باشگاه سپاهان برای این همه ریخت و پاش و خرید های سنگین بازیکن تحقیق تفحص بشه هیچ کدوم از این بازیکنان با سقف قرارداد حاضر نیستن برن سپاهان بی ریشه و افتخار فقط و فقط برای پول بیشتر باید این پولها و منشأ اونها بررسی بشه
  • هوادار فوتبال IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    مدیران مفت خور سپاهان وقتی که درباره مبلغ هنگفت بازیکناشان صحبت میشود سریع موضع گیری میکنند و انگار یک چوب نیم سوخته میرود به کونشان خوب وقتی مملکت خرتوخراست باشگاه سپاهان به جای سیصدوپنجاه ملیارد هشتصدوپنجاه ملیارد هزینه میکند خرج که از کبسه مردم ایران بود حاتم طای شدن آسان‌ بود خوب برفرض هم سپاهان قهرمان شد به چه قیمتی چه ارزشی دارد آنهم برای کلا یک میلیون هوادار ولی وقتی پرسپولیس و استقلال قهرمان میشوند لااقل دوسوم جمیعت ایران خوشحال میشوند و این ارزش دارد.
  • Amir IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    بله درست میگه سرپرست سپاهان تمام حساب کتاباشون قانونی هست ..نود و هزار میلیارد گم شده ی مجموعه ی سپاهانم واسه بقالی سر کوچه ی ماس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی