رضا اسدی
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می‌رسد که ژوزه مورایس می‌خواهد از مهاجم فصل گذشته تراکتور در خط هافبک سپاهان استفاده کند.

رضا اسدی یکی از چهره‌های شگفتی‌ساز لیگ بیست‌ودوم بود. اسدی که در نقش هافبک دفاعی در پرسپولیس نتوانست روزهای موفقی را پشت سر بگذارد، بعد از پیوستن به تراکتور با نظر قربان بردیف به خط حمله سرخ‌پوشان تبریزی اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را از خود در خط حمله تراکتور به جای بگذارد و عملکرد موفق اسدی در خط حمله باعث شد تا بعد از جدایی بردیف، پاکو خمس هم او را در نقش مهاجم هدف میدان بدهد و حتی بازیکنی مانند محمد عباس‌زاده را نیمکت‌نشین اسدی کرد.

اسدی فصل گذشته با وجود تغییر پست انجام شده از هافبک دفاعی به مهاجم هدف، توانست عملکردی خیره‌کننده از خود به جای بگذارد و در کورس آقای گلی قرار گرفت؛ به‌طوری‌که بعد از شهریار مغانلو و مهدی قایدی، اسدی موفق شد با ۱۱ گل زده در جایگاه سوم برترین گلزنان فصل کارش را به پایان ببرد. بعد از پایان لیگ بیست‌ودوم، با وجود آنکه خمس به دنبال حفظ رضا اسدی در فهرست تیمش بود، اما او از جمع سرخ‌پوشان تبریزی جدا شد و در بازار نقل‌وانتقالات به سپاهان پیوست.

مهاجم ۲۷ ساله فصل گذشته تراکتور تبریز در شرایطی در اردوی سرخ‌پوشان تبریزی درخشید که عملکرد درخشان او باعث شد تا رضا اسدی به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران هم دعوت شود. اسدی بعد از ناکامی در دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا، در مسابقات کافا توانست به اولین گل خود در لباس تیم ملی برسد. جالب آنکه امیر قلعه‌نویی با وجود در اختیار داشتن بازیکنانی مانند مهدی طارمی و سردار آزمون، در مسابقات کافا به رضا اسدی هم در خط حمله تیمش میدان داد تا نشان بدهد که به دنبال بهره‌وری از او در خط حمله است.

در همین ارتباط: پاسخ تند باشگاه سپاهان به جنجال شبانه زنوزی/ برای جذب این بازیکن هنری داشتیم که تراکتور نداشت

رضا اسدی در حالی با سپاهان قراردادش را برای ۲ فصل به امضا رسانده که گفته می‌شود با توجه به تعدد ستاره‌ها در خط حمله سپاهان و حضور بازیکنانی مانند شهریار مغانلو، کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر، سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی برنامه‌ای برای استفاده از اسدی در خط حمله تیمش ندارد. مورایس به دنبال آن است تا به مانند دوره حضور او در تیم پرسپولیس، از حضور رضا اسدی در خط هافبک تیمش بهره ببرد و گفته می‌شود که در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل هم شرایط این بازیکن باتجربه در پست هافبک بررسی شده است.

سپاهان در پست هافبک میانی بازیکنانی مانند محمد کریمی، محمد قربانی و امید نورافکن را در اختیار دارد و مراحل انتقال برایان دابو به جمع طلایی‌پوشان در مراحل پایانی قرار دارد. به نظر می‌رسد که اضافه شدن رضا اسدی به خط هافبک می‌تواند خیال مورایس را از خط هافبک تیمش آسوده کند. در این میان، چگونگی حضور او در تیم ملی هم نقطه ابهام است و اینکه او بخواهد در تیم سپاهان در نقش هافبک بازی کند و در تیم ملی در خط حمله به میدان برود، می‌تواند به دوگانه‌ای عجیب برای ستاره طلایی‌پوشان اصفهانی تبدیل شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    بعید میدونم درخشش خاصی (البته با متر و معیار معمول بین المللی نه متر خبرنکارای متبوع بازیکنای داخلی) تو سپاهان داشته باشه ،اسدی بنظرم بیشتر از استعداد ادعا داره ،تو تراکتور هم کنار یه پاسور بین المللی و البته به لطف پنالتی هایی که میزد شد گلزن و بعید میدونم غیر فیزیک مناسبش استعدادی نهفته داشته باشه که تو پرسپولیس ندیدیم ،نه اونجوری شوتزنه نه تکنیک داره و نه حتی سرزنه ،سرعتی هم نیست ،یکی مثل ریکاردو الوز باید باشه و البته سرمربی که مهاجم اولشو بزاره نیمکت تا شاید این بدرخشه،خالا ایشالا که موفق باشه و ته فصل نیفته دنبال پیشنهادای کپراباد اسیا،هرچند سپاهان برا تضعیف رقیب خریدش بنظرم نه استفاده (مثل ال کثیر)
  • جلال IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    اسدی تو هر پستی بازی کنه موفقه💛💛💛

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی