نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عجیب‌ترین و ترسناک‌ترین مدل رونمایی از بازیکن در عربستان/ ستاره قرمزها به سیرک فروخته شد؟ +ویدیو
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فابینیو که به خاطر حیوانات خانگی‌اش در مورد رفتن به عربستان تردید داشت، در ویدئوی معرفی امضایش با الاتحاد با یک ببر ظاهر می‌شود.

الاتحاد قرارداد فابینیو را در عجیب‌ترین ویدئو اعلام کرد. فوتبالیست در این ویدئو در کنار یک ببر ایستاده است. تیم عربستانی با ستاره لیورپول قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون پوند امضا کرده و این ستاره تا سال ۲۰۲۶ هفته‌ای ۴۲۵ هزار پوند درآمد خواهد داشت.

فابینیوی ۲۹ ساله جدیدترین بازیکنی است که اروپا را ترک کرد و به خاورمیانه رفت. اما ویدیوی معرفی او عجیب‌ترین ویدئوی رونمایی بوده است. او در این ویدئو زنجیر دور گردن یک ببر، که اشاره‌ای به نام مستعار باشگاه دارد، را در دست نگه داشته است. در این ویدئو به اخباری اشاره می‌شود که در آنها گفته می‌شد فابینیو به دلیل حیوانات خانگی‌اش نمی‌تواند به عربستان بیاید. در واقع ویدئو با تمسخر اینگونه اخبار آغاز می‌شود.

این بازیکن برزیلی دو بولداگ فرانسوی دارد و ورود این سگ‌ها به عربستان ممنوع است، اما به نظر می‌رسد راه حلی پیدا شده است. فابینیو در پایان ویدئو می‌گوید: «من ببر هستم.»

طرفداران بعد از این انتشار این ویدئو نظرات جالبی نوشتند. یکی از طرفداران توئیت کرد: «ببر آنجا چه می‌کند؟ فابینیو را به سیرک فروختیم؟» دیگری هم نوشت: «این ببر واقعی است و من فابینیو هستم و می‌خواهم چند صفر به مبلغ قراردادم اضافه شود.» طرفدار بعدی اضافه کرد: «فابینیو با الاتحاد امضا کرد ولی داستان واقعی اینجاست. ببر به چه فکر می‌کند؟»

فابینیو به جردن هندرسون پیوست تا لیورپول را با عربستان عوض کند. قرمزها پس از دریافت پیشنهادات سودآور از لیگ عربستان، خط هافبک خود را به طرز غیرمنتظره‌ای دستخوش تغییرات کردند.

در همین رابطه: دردسر عجیب برای ستاره مورد نظر قهرمان عربستان/ خودت را می‌خواهیم سگ‌هایت را نه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی