نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
۲۹ |
۵
اتئلاف مالک خبرساز با استقلال و پرسپولیس!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمدرضا زنوزی احتمالا متفاوت‌ترین نسخه خود را در آنتن زنده تلویزیونی ارائه کرد.

با ست کامل سیاه در استودیوی برنامه فوتبال برتر؛ او محمدرضا زنوزی است. کسی که بی‌تردید لقب پرسروصداترین مالک باشگاهی فوتبال ایران را به خود اختصاص می‌دهد و در عین حال احتمالا ثروتمندترین فرد حاضر در لیگ برتر خلیج فارس نیز باشد.

زنوزی به برنامه فوتبال برتر آمده بود تا در مورد طرح‌های اقتصادی خود برای آنچه "نجات فوتبال" می‌نامد، صحبت کند اما طبیعی است که محمدحسین میثاقی به این سادگی‌ها فرصت پیش‌آمده را از دست ندهد و با سوالات جورواجور گفتگو را داغ کند، اتفاقی که تنها دقایقی پس از شروع صحبت‌های مالک تراکتور به وقوع پیوست.

شاید وایرالی‌ترین بخش گفتگوی زنوزی جایی باشد که درباره قرارداد بلندمدت با امیرحسین حسین‌زاده صحبت کرد. او در حالی که میثاقی جملاتی پیرامون بازگشت احتمالی حسین‌زاده به استقلال در فصول آینده به زبان می‌آورد، با یک‌ پوزخند گفت که حسین‌زاده تا پنج سال دیگر بازیکن تراکتور است تا احتمالا چشمان هواداران تراکتور هم مثل استقلالی‌ها گرد شود و ذوقی هم ته دل‌شان بیاورد.

البته مالک تراکتوری‌ها درباره سقف بودجه هم صحبت کرد و گفت که حداکثر دستمزد پرداخت‌شده از سوی او، ۱۵ میلیارد تومان بوده است؛ عددی که شاید از سوی رقبای تراکتور به چالش کشیده شده و زیر سوال برود اما به هر حال زنوزی با اعتماد به نفسی که همیشه در صورت و کلامش دیده می‌شود، تاکید کرد که امیرحسین حسین‌زاده حتی کمتر از این رقم را گرفته، چون خیلی دوست داشت به ایران بیاید.

اما مخلص کلام یک ساعته زنوزی شاید پایان جدل لفظی همیشگی او با دو تیم تهرانی و به خصوص پرسپولیس بوده باشد. زنوزی همیشه با جملاتی تند و بعضا بسیار تند این دو تیم را خطاب قرار می‌داد و حتی حاضر نبود که نام پرسپولیس را درست تلفظ کند و چه بسا عمدا از اسمی استفاده می‌کرد که به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نمی‌آمد.

زنوزی در طرح موسوم به نجات خود از موضوع حق پخش به عنوان یک محور کلیدی نام برد و اعتقاد داشت که در گام اول مدیریت شبکه سوم سیما باید بازی‌های تراکتور را هم در کنداکتور خود بگنجاند تا به این شکل عدالت رعایت شود. او تیم خود را در کنار پرسپولیس و استقلال به عنوان سه تیم پرهوادار تیم فوتبال ایران نامید که باید به یک چشم به آنها نگاه شود.

مالک تراکتور همچنین در مورد قرارداد رضا اسدی صحبت کرد و انتقال به سپاهان را ۵۳ میلیارد تومان دانست و در جای دیگر هم زمانی که میثاقی قصد داشت سپاهان را هم وارد مثلث تراکتور، پرسپولیس و استقلال کند، زنوزی گفت این چیزی است که شما می‌گویید (یعنی احتمالا خودش قبول ندارد.)

زمانی که مصاحبه در حال اتمام بود و میثاقی از او خواست تا آخرین حرف‌هایش را به زبان بیاورد، مالک تراکتور درباره درگیری دائمی‌اش با پرسپولیس و هوادارانش هم صحبت کرد و اگرچه باز هم نامی از این تیم نیاورد اما گفت: آنها نور چشمی ما هستند و من مخلص‌شان هستم.

شاید بازخوانی دوباره عین صحبت‌های زنوزی، خالی از لطف هم نباشد:

* بازی‌های تراکتور باید از شبکه سه پخش شود. این موضوع از نظر اقتصادی هم به نفع صدا و سیماست. چرا بین طرفداران ما و دیگر تیم‌ها تفاوت قائل می‌شوید؟

* ما به رضا اسدی ۱۵ میلیارد تومان پیشنهاد دادیم، قراردادی که بست من شنیدم ۵۳ میلیارد تومان بود. دو ساله بسته و سال بعد هم ظاهرا شصت و خرده‌ای بوده است.

* هواداران پرسپولیس هم زحمت می‌کشند و من مشکلی با آنان نداشتم. حرف من با مدیران باشگاه‌ها است نه هواداران.

* تمامی هواداران فوتبال نور چشمان من هستند و با هیچ کدام مشکلی نداریم و من مخلصشان هستم.

* شما سپاهان را هم قاطی کردی اشکالی ندارد اما باید بازی‌های تراکتور پخش زنده شود. این به نفع شماست و اگر بازی دو تیم پخش می‌شد، سه تیم کنید.

به نظر می‌رسد اگرچه زنوزی همچنان به عنوان یک رقیب رودرروی پرسپولیس و استقلال خواهد ایستاد اما این بار این کار را به شکل دیگری انجام خواهد داد تا با نوعی احترام متقابل، خود را در بین آنها قرار دهد و تیمش را به قطب سوم فوتبال ایران از نظر نیروی اجتماعی و موفقیت ورزشی تبدیل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۹
  • رضایاک اصلی۱ DE ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    همیشه خودشا میندازه وسط هوادارای پرسپولیس که بزرگ بشه!!!! کیسه حکومتی هم که طرفداری نداره جز چندتا بچه سال
  • Iman perspolisi IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    توهم به تمام معنا همون شبکه ورزش هم زیادتونه
  • معین IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    واقعا تو یکی که راست میگی.سقف رعایت میکنی.ازحسین زاده بامبلغ بالا گرفتی بگذریم،این خارجیها که گرفتی 15 میلیاردی هستن؟
  • احمد GB ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    اینبارم توی تمام مصاحبش اسم پرسپولیسو نیورد اما اسم استقلالو چند بار به زبون آورد ولی وقتی قضیه میرفت روی پرسپولیس با زرنگی استقلالم میزاشت کنارش تا بتونه بگه دو تیم تهرانی که مجبور نشه بگه پرسپولیس یا تیم تهرانی خیلی چندشه، پر از عقده و کینه هست ، رفتاراش براحتی میتونه شکاف و تفرقه ایجاد کنه
    • بیخک جروق IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      میثاقی هر کاری کرد مجبور بشه اسم پرسپولیس بیاره فایده نداشت.بعد میگه من با هوادار پرسپولیس مشکل ندارم
    • کوهمره جروق IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      میثاقی هر کاری کرد مجبور بشه اسم پرسپولیس بیاره فایده نداشت.بعد میگه من با هوادار پرسپولیس مشکل ندارم
  • ارش IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    خودش میدونه با دشمنی با پرسپولیس خودش و تیمشون فقط منزوی میکنه با این رفتارهاش تو این سالها فقط به تیم خودش ضربه زده
  • سپاهان IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    زنوزی ۵ بار بنویس سپاهان تابشناسند تورا
  • اسی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    خوبه اونجام .هیچی حسابت نکردند برو فولاد
  • غلامرضا SE ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    اینجا طرف حساب معلوم نیست معلوم نیست که جواب‌‌ قرمزها راباید بدهی یا زنوزی. درموردزنوزی که حسین زاده که هیچ مارادونا‌هم باشه وقتی‌دلش با باشگاهش نیست بفرما برو استقلال به هیچ کس محتاج نیست .امسال درعمل جواب پرسپولیسی ها را می‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی