پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
۱۲ |
۳
کلوب| استقلال کم‌کم جان می‌گیرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعویق یک هفته‌ای شروع فصل جدید شاید فرصتی خوب برای تیمی باشد که هنوز نتوانسته تعداد نفراتش را برای استارت فصل جدید تکمیل کند، برای تیمی که تازه کادرفنی اش را تکمیل کرده و مربی بدنساز به تیم اضافه شده است.

با اضافه شدن یکی دو بازیکن دیگر که چندان اسم و رسم دار نیستند و میانگین سنی شان تنها مقداری از عدد ۲۰ بالا می رود، شاید بتوان گفت که قرار است این استقلال کم کم جان تازه ای بگیرد، کم کم بتواند خودش را پیدا کند و برای یک فصل سخت و سنگین و پرفراز و نشیب آماده شود.

استقلالی که این فصل هم بنا به گفته مدیرعاملش و هم با توجه به لیست نفراتش نمی توان آن را جزو مدعیان قهرمانی برشمرد اما قرار نیست جواد نکونام در اولین فصل حضورش با یک خاطره تلخ و بد در اذهان هواداران و دوستداران استقلال آن را سپری کند و به پایان ببرد.

استقلال حتی با نفرات تازه اش و حتی با نفرات گمنام هم استقلال است و همیشه جزو سه تیم بالای جدول بوده است حتی اگر مدعی رسیدن به قهرمانی نباشد که آن هم باید نشست و منتظر ماند و هفته های اول را سپری کرد تا این استقلال در کوران مسابقات محک بخورد و امتحانش را پس بدهد.

استقلال هر چند هفته های ابتدایی سخت و نفس گیری را پیش رو دارد و باز خطر از دست دادن امتیازهای حیاتی در همین هفته های نخست و عقب ماندن از کورس قهرمانی نسبت به دو تیم مدعی دیگر مانند پرسپولیس و سپاهان می تواند اواسط و اواخر فصل سخت تر و خطرناک تری را پیش روی استقلال قرار دهد اما باید منتظر ماند و این استقلال را از اواسط فصل بیشتر شناخت.

تیمی که هوادارانش حتی در این فصل مشتاق دیدنش هستند و هیچ گاه امیدشان را از آن ناامید نکرده اند و هیچ وقت از تیم محبوبشان روی گردان نخواهند بود قرار است کم کم جان بگیرد و آنگاه دیدن این استقلال با تفکر جواد نکونام برای خیلی ها دیدن دارد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کلنگلیس IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    دقت کردین ازروزی که قربانزاده ازسازمان خصوصی خواری رفت استقلال جان گرفته
    • 😁😁😁 IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      ربطی به قربانزاده نداره. فصل عوض شده‌ کلنگ. فصل که عوض بشه نفرات عوض بدل میشن. حالا این میتونه خوب باشه یا بد. چرا خودتو میزنی به حماقت. در ضمن هنوز چیزی مشخص نشده. جوجه رو آخر پاییز میشمرن. جام رو به قهرمان میدن نه یاوه‌گویان. شما همیشه اول فصل قهرمانید و آخر فصل طرفدار شله زرد میشد که پرسپولیس جام نگیره. 😛😛😛
  • رضایاک اصلی۱ IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    تیم حکومتی با تعویق لیگ و پول بیت المال که به بازیکناش داد حسابی آماده لیگ شده
  • کلنگلیس IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    یادتون هست بعدازدولت احمدی نژاد وروی کارآمدن حسن لنگی پیروزی ۱۳تابازیکن داشت وازجوانان وامیدبازیکن گرفت واستقلال کل تیم ملی روداشت اونسال دربی رواستقلال باهمه ستاره هاش باخت ولنگ بااون جوانهادوم شد وده سال باهمون جوانها تولیگ بالاموند حالا این داستان برای استقلال تکرارخواهد شد امیرتااونسال محبوب وبه لنگ نمیباخت ولی ازاون سال دیگه تموم شد چون فقط دنبال ستاره بود وازخودش دیگه چیزی نداشت یحیی هم شده امیراون زمان کارش تولنگ تمومه این خط این نشان دربی رفت وبرگشت برای استقلاله ویایاآخرفصل چندسالی خونه نشین میشه
  • دکتر حسین درگاهی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    خوب خدارو شکر.بالاخره یک خبر امیدوار کننده در مورد تیم استقلال خواندیم.چندان هم به قهرمانی نا امید نیستیم.همین که با این بضاعت کم و مشکلات فراوان در گذشته و پیش رو بتوانیم مقامی در شان استقلال بدست آوریم برای ما کافی است که نشان میدهد این تیم مانند دو فصل گذشته کارایی بیشتری نسبت به سایر مدعیان قدرتمند از نظر مالی و وزارت ورزش داشته است.
  • کیسه بدبخته نالون IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    خداروشکر. بچه ننه ها انقد مینالیدند. هرسال ازهمه بیشتر بازیکن میگیرند
  • ککی مکی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    ولنگ کم کم میمیرد🖤
  • سیامک IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    قصد و غرض یک مملکت برای مظلوم نشان دادن استقلال چیست ؟ پرسپولیس چندتا بازیکن گرفت استقلال چندتا ؟ تازه زاهدی و کنعانی خودشون اومدن اما استقلال با یه لشکر بازیکن جدید هنوز که هنوز به چشم یتیم شهر به همه نشونش میدن، میشه بگین کجا بازیکن کم داره ؟
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    لیگ روهم بخاطر کیسه تعویق انداختن که عزیز دوردونشون قشنگ جون بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی