نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
ستاره‌هایی که بُت فوتبالی‌شان رونالدو است/ از فوق‌ستاره‌های این روزها تا شماره ۷ جدید رئال‌مادرید
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جذابیت جهانی کریستیانو رونالدو غیرقابل انکار است و او حتی بازیکنان حریف را مجذوب خود می‌کند. این کهنه‌کار که توسط افراد زیادی به‌عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود، اثری ماندگار در این بازی زیبا به جای گذاشته است.

کریستیانو رونالدو بدون شک یکی از استثنایی‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ است. مهاجم نمادین پرتغالی در طول دوران درخشان خود پنج توپ طلا دریافت کرد و در عین حال که عناوین متعددی را با باشگاه‌های مطرح انگلیس، اسپانیا و ایتالیا کسب کرده، توانایی گل‌زنی فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده است. علاوه بر این، او نقش مهمی در قهرمانی پرتغال در یورو ۲۰۱۶ داشت.

تعهد بی‌امان و فداکاری تزلزل‌ناپذیر رونالدو به حرفه‌اش، تحسین و احترام زیادی را برای او به ارمغان آورده است. او الگو و بت بازیکنان مشتاق بی‌شماری در سراسر جهان است. در حالی که رونالدو به پایان دوران درخشان خود نزدیک می‌شود، تأثیر او همچنان در بین چندین فوق ستاره امروزی فوتبال طنین‌انداز می‌شود.

این مطالب را هم بخوانید: 

ماتایس دی‌لیخت

ماتایس دی‌لیخت در دوران کودکی خود اغلب هنگام بازی فوتبال با دوستانش در حیاط خانه از رونالدو تقلید می‌کرد. رویای این مدافع هلندی در سال ۲۰۱۹ محقق شد و آژاکس را به مقصد یوونتوس ترک کرد و با بت خود، رونالدو، همبازی شد. دی‌لیخت به مجله هلندی VI گفت: «وقتی در باغ فوتبال بازی می‌کردیم همیشه می‌خواستم کریستیانو رونالدو باشم. به خصوص زمانی که او در منچستریونایتد بازی می‌کرد.»

 اندریک

اندریک که یک فوتبالیست ۱۷ ساله فوق‌العاده بااستعدادی است، قرار است با پیوستن به رئال مادرید در سال ۲۰۲۴، مسیر رونالدو را دنبال کند. مهاجم بااستعداد برزیلی در مصاحبه‌ای با نشریه فورفورتو در اوایل سال جاری گفت: «من فقط می‌خواهم اندریک باشم و می‌خواهم اندریک را به مردم نشان دهم. اگر کسی باشد که روی من تاثیر بگذارد، نه به خاطر تیم‌هایی که در آنها بازی کرده، گل‌هایی که به ثمر رسانده یا عناوینی که به دست آورده، بلکه به خاطر شخصیتی که دارد، او کریستیانو رونالدو است.»

ستاره‌هایی که بُت فوتبالی‌شان رونالدو است/ از فوق‌ستاره‌های این روزها تا شماره ۷ جدید رئال‌مادرید

مارکوس رشفورد

نگاهی اجمالی به تکنیک ضربه ایستگاهی مارکوس رشفورد کافی است تا مشخص شود که مهاجم منچستریونایتد بدون شک تحت تأثیر رونالدو بوده است. او در سال ۲۰۱۸ به وبسایت رسمی منچستریونایتد گفت: «برای من هیچ الگوی بزرگتری در فوتبال وجود ندارد. من‌ می‌توانم به جای بسیاری از بازیکنان جوان و هواداران یونایتد صحبت کنم که تیم را در زمانی که او اینجا بود تماشا کردند و اکثریت ما از او پیروی کرده‌ایم و این چیزی خاص در مورد یونایتد است.»

هری کین

در حالی که هری کین خود را به عنوان یک حرفه‌ای باتجربه تثبیت کرده، هشت سال از رونالدو کوچکتر است و از نزدیک این مهاجم کلاس جهانی را در طول دوران نوجوانی‌اش زیر نظر داشت. کین پس از جدال رئال مادرید و تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۷ گفت: «من پیراهن او را خواستم. او الگوی بزرگی برای من است و هنگام بزرگ شدن بازی‌های او را تماشا می‌کردم.»

ستاره‌هایی که بُت فوتبالی‌شان رونالدو است/ از فوق‌ستاره‌های این روزها تا شماره ۷ جدید رئال‌مادرید

راسموس هویلوند

راسموس هویلوند، بازیکن با استعدادی که به زودی هم‌تیمی رشفورد در منچستریونایتد می‌شود، یک مهاجم جوان دیگر است که در هنگام بزرگ‌شدن، مجذوب مهارت گلزنی رونالدو شده و او را در تلویزیون تماشا می‌کرد. ملی‌پوش دانمارکی اعتراف کرد: «رونالدو بت من است. پدرم من را در یونایتد به او معرفی کرد و من به دنبال او به رئال مادرید رفتم. من ذهنیت او را دوست دارم و عاشق اشتیاقش به گلزنی هستم. او با تمام وجودش خواست که بهترین باشد.»

 وینیسیوس جونیور

در مارس ۲۰۲۰، رونالدو با احساس غرور شاهد گل وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید مقابل بارسلونا در برنابئو بود. وینیسیوس جونیور برای خوشحالی بت خود، شادی منحصر به فرد رونالدو «سیو» را اجرا کرد. وینیسیوس جونیور پس از بازی در اینستاگرام تایید کرد که رونالدو بدون شک بت فوتبالی او بوده است.

ستاره‌هایی که بُت فوتبالی‌شان رونالدو است/ از فوق‌ستاره‌های این روزها تا شماره ۷ جدید رئال‌مادرید

ارلینگ هالند

ارلینگ هالند، استعداد هیجان‌انگیز منچسترسیتی، بدون شک یکی از استثنایی‌ترین مهاجمان جهان است. هالند در کمال تعجب فاش کرد که اگر تأثیر عمیق رونالدو نبود، شاید حرفه فوتبال را دنبال نمی‌کرد. این بازیکن ۲۳ ساله در سال ۲۰۲۰ به خبرنگاران گفت: «من دوست دارم با او ملاقات کنم و به او بگویم که به لطف او یک فوتبالیست هستم. او همیشه برای من الگو بود.»

خواندن این مطلب را از دست ندهید: ۷ دلیل برای اثبات این‌که هالند بامزه‌ترین فوتبالیست جهان است/ از تمرین با جذاب‌ترین ورزشکار زن تا پوشیدن پیژامه‌های گران‌قیمت!

کیلیان امباپه

امباپه در جریان بازی لیگ ملت‌های یوفا بین فرانسه و پرتغال در سال ۲۰۲۰، تعاملی دلچسب با رونالدو داشت. این دو ستاره در بین دو نیمه گفتگوی لذت‌بخشی با هم داشتند. امباپه پس از بازی با ارسال پیامی مستقیم در توییتر، تحسین خود را از بت خود ابراز کرد و به سادگی نوشت: «بت» همراه با ایموجی‌های تاج و بز. (بز: GOAT: به معنی بهترین بازیکن تاریخ). امباپه در نوجوانی که رویای رسیدن به اوج فوتبال را در سر می‌پروراند، پوسترهای رونالدو را به دیوارهای اتاقش آویخته بود.

ستاره‌هایی که بُت فوتبالی‌شان رونالدو است/ از فوق‌ستاره‌های این روزها تا شماره ۷ جدید رئال‌مادرید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۹
  • پیمان استقلالی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    یعنی اگه رونالدو موفق بشه به مانند تیم بزرگ و مردمی و محبوب " استقلال" دو بار فاتح جام باشگاه‌های آسیا بشه ، بدونِ شک پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ است .
    • کیسه بابا حمید IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      آره چهار جانبه امجدیه
  • امیرخان IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    دقیقآ مثل علی دایی و کریم باقری و علی کریمی و علی پروین و یحیی گل‌محمدی که اسطورهء فوتبالیشون "شاه فرهاد مجیدی" بوده .
    • نیک DE ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      عالی بود :))))))))))))))))
    • متین IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      آره درسته تمام اینا الگوشون فرهاد بوده ولی خود فرهاد مجیدی نهایتا رفت امارات ولی علی دایی و کریم باقری و علی کریمی رفتن آلمان علی دایی آقای گل جهان شد با بایرن مونیخ تا فینال لیگ قهرمانان اروپا رفت آخرشم از همون منچستر یونایتدی که رونالدو رو داشت باخت ولی فرهاد ....
  • Kahkashan IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    عالی
  • محمدحسین IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    مطمئنی ونیسیوس هم... آخه من کلیپش رو دیدم ازش میپرسن مسی یا رونالدو میگه مسی...
    • سعید IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      همون هالندوامباپه کافیه وینسیوس هیچی اصلا
  • نورعلی رضای IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    هرفوتبالیست کی اولگوش رونالدو بوده الا بهترین است
  • 🇫🇷سیاوش IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    سال ۲۰۲۴ مسی و رونالدو از فوتبال خداحافظی میکنندوینیسیوس،رودریگو و امباپه در رءعال مادرید بازی میکنند
    • ......... IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      ۲۰۲۴ خداحافظی نمیکنن😐
    • احمد IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      کی گفته 2024 خداحافظی میکنن؟ خدا نکنه.. دلم میگیره بهش فکر میکنم. خداحافظی این دوتا واقعا ناراحت کننده ست
    • A..... IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      آره بنام زنگ میزنن
  • Cristiano Ronaldo IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    Cristiano is goat Siuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
  • هادی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    درباره رونالدو حرف زده شده استقلال و پرسپولیس چکاره هست این وسط ،🤔
  • نیما IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    هرکسی میتونه رونالدو بشه ولی مسی نه. چون خدا فقط یکیست
    • مجید اهوازی با افتخار عرب ایرانم IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      با احترام به نظر شما ولی رونالدو خیلی بیشتر پیش مردم عزیزتره واقعا مسی تو دو دوره دوتا توپ طلایه لواندسکی و نیمار رو بش دادن و مسی فقط یه جام جهانی بیشتر داره که اونم فردی نیست و تیمیه کریس بازی ملی گل ملی و رکوردهایه زیادی داره البته مسی هم دوبار جایزه برترین ورزشکار جهان رو هم داره ولی خداوکیلی دوتاشون در یه سطح هستن و دوتاشون بیش از دو دهه فوتبال جهان رو جذاب کردن
    • رونی فلاکس US ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      خدا یکی یار یکی دل یکی رونالدو یکی.خوشت میاداز مسی پاپاراتزی وهورمونی
  • CR7 IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    واقعا بازیکن بزرگیه. هرچقدم که ازش بد بگن ولی واقعا بزرگه. لحظات خیلی قشنگی رو با دیدن بازیاش گذروندیم یه رنگ و بوی دیگه به فوتبال داده بود کاش دوباره برگرده اروپا بازی کنه بازیاشو هنوز ببینیم فوتبال بدون کریس یه چی کم داره
  • آرمان IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    من خودم فوتبالیست نبودم ولی کریس رابه خاطرسخت کوشی وتلاش برای موفقیت ستایش میکنم
  • مسی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    آخه اینا نمیتونن مثل مسی باشن چون مثل مسی هیشکی حتی خوابشم نمیتونه ببینه واقعا خدا مگه‌میشه یکی مثلش باشه
    • کریس IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      اتفاقا هرکسی نمیتونه رونالدو باشه مگرراینکه از جون و دل مایه بذاره و مثل این ادم سالها برای همه ثانیه ها ش برنامه ریزی داشته باشه. تلاش کرد به اینجا رسید کار هر کسی نیست مثل رونالدو شدن
  • Esmaiil DE ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    چند روز پیش دیدم زیدان هم رونالدو رو انتخاب کرده بود الان هم تمام بازیکنان درجه یک دنیا گفتن رونالدو پس آدمهای معمولی میگن مسی با اینکه از مسی هم بدم نمیاد ولی رونالدو بته
  • بتو چه IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    فقط اربابcr7و وینیسیوس
  • Cr7 IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    رونالدو تو فقر بزرگ شد و فقیر فوتبالیست شد ولی مسی نه. رونالدو وقتی که کمتر از ۲۰ سال سن داشت پدرش رو از دست داد ولی مسی نه. جنگید و مبارزه کرد با گشنگی تمام فوتبال بازی میکرد. ۱۰۰ بار زمین خورد و ۱۰۰۰ بار ایستاد تا نوک قله تاریخ فوتبال رو برای خودش کنه. رونالدو یک الگو فوتبالی نیست بلکه الگوی زندگیه.
    • Mamad IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      منم باهات موافقم
  • ل IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    نشون دهنده اینه که همه میتونن رونالدو دیگری باشند ولی مسی دیگر نه
  • Man.city IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    راستش به نظر من تو کل جهان مسی اول رونالدو دوم من مسی رو خیلی دوست دارم از نگاه هوش مصنوعی هم برترین فوتبالیست جهان هست و تو اکثر فیفا ها و pes ها overall بیشتری از رونالدو داره ولی رونالدو اصلا فوتبالیست بدی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی