ارلینگ هالند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی نه فقط به گل‌زنی بلکه به خیلی از عادت‌های عجیب و غریب و شوخی‌های بامزه‌اش هم معروف است.

هالند ماشین گل‌زنی است که اغلب با ترمیناتور مقایسه می‌شود. اما ارلینگ در زندگی واقعی ربات نیست و با شخصیت عجیب و غریبش هواداران را شگفت‌زده می‌کند.

مهاجم ۲۲ ساله منچسترسیتی نه تنها با رکوردشکنی در تعداد گل نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته، بلکه رژیم غذایی عجیب و غریبی مثل آدم‌خوارها و کمد لباسی مملو از پیژامه‌های مجلل دارد. این‌ها را با مصاحبه‌های خنده‌دار، تکنیک‌های عجیب و چند مسابقه با اینفلوئنسرها ترکیب کنید تا بهتر متوجه شوید که چرا او مهاجمی خاص است!

این مطالب را هم بخوانید:

تاکتیک‌های عجیب

هالند یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های جهان محسوب می‌شود و همان‌طور که مشخص شده او در پنج بازی مانده به پایان فصل بهترین گل‌زن لیگ برتر شد. اما به نظر می‌رسد که او همیشه رفتارهای جنتلمنانه ندارد و گاهی با تاکتیک‌هایش هواداران را سرگرم می‌کند. اوایل این ماه او سر یکی از بازیکنان حریف فریاد زد و گفت توپ را به من بزن، و باعث شد همه او را «دیوانه» خطاب کنند. در جریان پیروزی ۳-۰ مقابل وستهام زمانی که در دیوار دفاعی ایستاده بود فریاد زد و گفت توپ را به من بزن. و باعث شد هواداران در توییتر در موردش جوک بگویند و سرگرم شوند.

او همچنین سال گذشته بن گادفری، مدافع اورتون را مورد تمسخر قرار داد و ویدیویی از این صحنه به سرعت وایرال شد. او ادای مدافعی که به داور اعتراض می‌کرد را درآورد و هواداران را به خنده انداخت. هواداران معتقدند که فوتبال با وجود چنین شخصیت‌هایی تماشایی‌تر می‌شود.

هالند در دیوار دفاعی

هالند ادای مدافع اورتون

شوخی‌های جالب

هالند خیلی شوخ است و وقتی هم‌تیمی‌هایش در جام جهانی بودند ویدیویی ضبط کرد که در حال رانندگی با ماشین چمن‌زنی، لباس عروسک باشگاه را به تن داشت و تظاهر به صحبت با هم‌تیمی‌هایش می‌کرد. او در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: وقتی بچه‌ها نبودند سخت تمرین می‌کردم ولی تمرین تنهایی خیلی کسل‌کننده است. دلم برای شوخی‌هایمان تنگ شد.

در ویدیوی دیگری در ماه مارس، هالند و جک گریلیش جایزه‌ای شبیه به اسکار را به «بزرگترین کلاهبردار» تیم تقدیم کردند. آن‌ها اعلام کردند که جایزه به روبن دیاس تعلق می‌گیرد که می‌گوید ۴ بار در روز در باشگاه تمرین می‌کند اما کسی نشانه‌هایش را نمی‌بیند. هالند افزود: او همیشه در باشگاه است و نتیجه... نتایج کجاست؟

شوخی های هالند

هالند در لباس عروسک

رژیم غذایی خاص

مشکلات معده هالند با توجه به رژیم غذایی خاص و منحصر به فرد او تعجب‌آور نیست. این ستاره فاش کرده که قلب و جگر تازه گاو می‌خورد که به گفته خودش عملکردش در زمین را بهبود ببخشد. رژیم غیرمعمول او باعث شد که او را با شخصیت خیالی هانیبال لکتر در فیلم سکوت بره‌ها مقایسه کنند!

هالند در مستند «هالند؛ تصمیم بزرگ» در سال ۲۰۲۲ گفت: «شما (مردم عادی) این‌ها را نمی‌خورید، اما من مراقب بدنم هستم. من فکر می‌کنم خوردن غذای باکیفیت که تا حد امکان محلی باشد مهمترین چیز است.» هالند روزانه ۶۰۰۰ کالری، یعنی بیشتر از دو برابر مقدار توصیه‌شده برای مردان، مصرف می‌کند و اغلب از سرآشپزهای من‌سیتی درخواست پنیر و املت ژامبون می‌کند. عادات غذایی عجیب او به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا همچنین مشخص شده که او فقط از یک سیستم فیلتر پیچیده که دارای چندین لوله و سیم است، آب می‌نوشد. او در همین مورد می‌گوید: من همچنین شروع به فیلتر کردن آب نوشیدنی‌ام کردم. فکر می‌کنم که می‌تواند مزایای زیادی برای بدن من داشته باشد.

این مطلب را بخوانید: تغییرات استثنائی و شگفت‌انگیز ارلینگ هالند در طول زمان/ تبدیل شدن از نوجوانی لاغر به ترمیناتور به لطف دل و جگر گاو و قوانین بسیار سخت‌گیرانه!

فیلتر آب هالند

پست‌های عجیبش در شبکه‌های اجتماعی

شخصیت عجیب هالند در شبکه‌های اجتماعی او هم دیده می‌شود. در یک پست اینستاگرامی فاش کرد که یک «معجون جادویی» متشکل از شیر بز می‌نوشد و چند عکس از خودش در مزرعه به اشتراک گذاشت. این فوتبالیست همچنین تعدادی عکس از خود در صحنه‌های کارتونی به اشتراک گذاشت، از جمله یکی که او را به عنوان یک وایکینگ نشان می‌دهد. یک بار هم عکسی با گریم زامبی از خود به اشتراک گذاشت و برای هواداران «هالندوین» خوبی آرزو کرد. (اشاره به جشن هالووین).

رژیم غذایی ارلینگ هالند

مصاحبه‌های خنده‌دار

در مقایسه با اکثر فوتبالیست‌هایی که برای صحبت در رسانه‌ها آموزش دیده‌اند، هالند اکثر اوقات یا شوخی می‌کند یا جواب‌های خیلی کوتاه می‌دهد. وقتی در ماه فوریه در مورد هت‌تریک کردنش سوال کردند گفت: «خوشم می‌آید از هت‌تریک کردن، باعث می‌شود توپ را بیشتر لمس کنم.»

اما وقتی حس شوخ‌طبعی‌اش گل نکند، پاسخ‌های کوتاه و تک‌کلمه‌ای می‌دهد. در سپتامبر ۲۰۱۹ بعد از هت‌تریک کردن در بازی سالزبورگ مقابل تیم بلژیکی خنک، خبرنگار پرسید «شما با زدن سه گل در نیمه اول تاریخ‌سازی کردید، چه احساسی دارید؟»، هالند هم پاسخ گفت «احساس خوبی دارم» و بعد از تماشای تعجب خبرنگار اضافه کرد «از من پرسیدی چه احساسی دارم، من هم جواب دادم!»

از او در مورد راز پشت به ثمر رساندن ۱۷ گل در ۹ بازی پرسیدند و گفت «تلاش». خبرنگار پرسید «دو هفته دیگر به لیورپول می‌روی، پدرت در سال ۱۹۹۷ در آنفیلد گل‌زنی کرد، امیدواری که راه او را ادامه دهی؟» و پاسخ هالند: «امیدوارم!»

۷ دلیل برای اثبات اینکه چرا هالند بامزه‌ترین و عجیب‌ترین فوتبالیست جهان است/ از تمرین با جذاب‌ترین ورزشکار جهان تا پوشیدن پیژامه‌های گرانقیمت

عشق به پیژامه

فوتبالیست‌ها به پوشیدن لباس‌های گران‌قیمت مشهور هستند، اما به نظر می‌رسد بازیکن من‌سیتی بر روی یک نوع لباس بسیار خاص تمرکز کرده است.

هالند تمایل زیادی به لباس‌های راحتی گران‌قیمت دارد، و کمد لباسی پر از پیژامه دارد که قیمت هر ست آن ۲٬۴۵۰ پوند است. در ماه آوریل، هنگام پرواز به گرندپری موناکو، پیژامه قرمز و سفید دولچه‌وگابانا که ۱۰۰۰ پوند قیمت داشت را به تن کرد. هالند حتی با این لباس‌های راحتی برای صرف شام بیرون می‌رود، مثلا در رستوران گران‌قیمت منچستر «روسو» یک پیراهن ابریشمی آبی به قیمت ۱٬۱۰۰ پوند به تن داشت. در دسامبر گذشته، او عکسی از خود را با لباس خواب ۲٬۴۵۰ پوندی دولچه‌وگابانا به اشتراک گذاشت و کریسمس را به طرفداران تبریک گفت.

طبق گزارش‌ها، هم‌تیمی‌های این فوتبالیست هم به طرز لباس پوشیدن او می‌خندند. شخصی در نشریه «میل» نوشت: او پول زیادی دارد اما ببینید چه می‌پوشد!

این مطلب را هم بخوانید: تصاویر| قرارداد بزرگ ترمیناتور با دولچه و گابانا/ ۲ میلیون پوند برای پوشیدن این لباس‌های عجیب!

لباس های عجیب ارلینگ هالند

لباس هالند

تمرینات مهیج

حفظ تناسب اندام برای هر ورزشکاری ضروری است، اما بروسیا دورتموند در زمانی که هالند در آن‌جا بود رویکردی غیرمتعارف برای تناسب اندام داشت. آن‌ها در سال ۲۰۲۱ آلیسا اشمیت قهرمان المپیک را استخدام کردند که توسط مجله استرالیایی Busted Coverage به عنوان «جذاب‌ترین ورزشکار جهان» شناخته شد. یکی از هواداران پس از مشاهده عکس‌های اشمیت ۲۴ ساله با کنایه گفت «به همین دلیل است که بازیکنان در دورتموند می‌مانند.» دیگری آن را به عنوان «بزرگترین استراتژی هر باشگاهی برای حفظ بهترین بازیکنانش» توصیف کرد و سومی اضافه کرد: شرط می‌بندم که هالند به همین دلیل نمی‌خواست از دورتموند برود!

یک سال بعد، هالند یک ویدیوی تمرینی را با استاد تناسب اندام «پاملا ریف» که ۹میلیون دنبال‌کننده دارد، ضبط کرد تا به هواداران دورتموند کمک کند در خانه ورزش کنند.

اما خبر بد برای هواداران تیم آلمانی این بود که هالند همان سال دورتموند را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست.

این مطلب را هم بخوانید: چرا هالند به جای رئال مادرید به منچسترسیتی پیوست؟

مربی بدنسازی دورتموند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۱
  • افشین IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    واقعا برای من به عنوان یک پرسپولیسی خیلی باعث افتخار و غروره که هالند لباس پرسپولیس رو در خانه به تن میکنه و چقدر این لباس لُنگ به تن هالند نشسته و جذابش کرده، این نشون میده هالند هم از کودکی پرسپولیسی بوده و عاشق لنگه 💔
    • رامین IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      عزیزم اون خونه نیست و هواپیماست ، تازه با قیمت دو دست از اون لباس باشگاه دوچرخه رو میخوره 😃😃😃😃😃
    • Farzad IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      داخل اروپا اینقدر تیمی های بزرگ با رنگ قرمز هستش که پیروزی تو عددی بحساب نمیاد حتی مقابل دسته سوم هاشون
    • مشکل گشا IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      از اینکه تویه استق لالی هرچند بصورت طنز خودتو به پرسپولیس بزرگ می چسبونی خوشحالم چراکه خودتم خوب می دونی از تیم کیسه کش های مفلوک آبی براتون گرم نمی‌شه ..🥳🥳😂😂 ولی همینکه عشقپولیس باعث سوزش شدید شماهاست راضی کننده است..🤫🤫 توی چهار جانبه جام آوردید خیال می کنید که لالیگای اسپانیا رو فتح کردید. 👻👻👻👻🥴🥴🥴🥴🤐🤐😶😶🤫🤫 هیس دسته سومی ها داد نمی زنند..🥴🥴🤫🤫
    • بنامین کریمی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      مسی. رونالدو.و نیمار هم لباس آبی میپوشن خوبه که خودت هم میدونی لنگی هستی و لباس تیمت لنگ هست
    • افشین IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      میشه بگی کجا لباس پرسپولیس پوشیده؟! من هم پرسپولیسی هستم
    • د IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      من پرسپلیسی ام ولی در این حد خیال الکی کردن یکم اغراق نیس ؟
  • ساسان IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    نمی دونم چرا بر عکس بازیکن های مثل مارادونا زیدان مسی رونالدینیو رونالدو باجو توتی باتیستوتا، ریوالدو و ... این بازیکن به دلم نمی نشینه
    • ابوالفضل IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      هالند و کیریس رونالدو یه چیز دیگن من از رونالدینیو و مارادونا اینا اصلا خوشم نمیاد این پسره همین الان 23 سالشه داره همه رو میخوره تا به بعدا چی بشه خدا میدونه عاشقشم
    • سعید IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      اگه مثل کریس ۵تاسی ال هم بگیره بازم کریس نمیشه
  • کیوان IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    هالند رو مگه میشه کسی دوست نداشته باشه؟شخصیتش فوقالعاده خاص و دوست داشتنیه
  • محمد IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    اصلا هم با مزه نیست
    • ناشناس IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      تو که اصلا متن رو نخوندم داری میگی اگه میخوندی اینو نمی گفتی
    • Haaland IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      بهترین بازیکن بغیر ارونالدو و مسی
  • Farbod IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    بنظرم هرکس هالند و با مسی یا رونالدو مقایسه کنه اصلا از فوتبال چیزی نمیدونه تو بازی رفت و برگشت واقعا مشخص شد که راحت میشه مهارش کرد اما مسی و رونالدو رو اصلا هنوز خیلی زوده بخواهید مقایسه کنید
  • امین انصاری خیاوی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    یه جورایی انگار مثلا از آسمون افتاده رو زمین!!!! مغرور و ....!!!😒😒😒🤔👎
  • .... IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    سلطان همیشه سلطانه و تک سایز عشقم ابدیم cr7❤
    • Mr.brown IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      آقا این چه حرفیه باید بهش بگی آقای هد و کله و همینطور قد
  • مسعود IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    بنظرمن بالادست کریس و مسی فوتبالیست نیومده ،،وقتی جفتشون تو اسپانیا بودن واقعن فوتبال دنیا تو اون دوران تک قطبی بود ،همش اسپانیا
    • FALCAO 12 IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      حرف حق
  • ریاضیات پارسی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    بهترین تیم برای هر مهاجمی تیمی با سبک پپ و بازیکنان منچستر سیتی است.
  • رضا IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    فقط سپاهان نه لنگ #سپاهان عشق است هالند بیاد به سپاهان
    • ماهان IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      بشین تا بیاد
  • حمید IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    هالند بیاد درکنارنورافکن بازی کنه تاادب وشعور را یادبگیره
  • محمد مهدی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    پرسپولیی قهرمانه کیسه داره میسوزه
  • محمد IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    لباس هالند یا ابوالفضل 😂😂😂
  • نیکان IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    هیشکی بالای مسی و رونالدو نیست
  • کیارش IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    هالند بهترین است بهترین رکورد هم دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی