نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سرقت‌های سریالی از خانه فوتبالیست‌های سرشناس/ هیچ امنیتی وجود ندارد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه برای حل معضل سرقت به بازیکنان وارد عمل شده اند

روز چهارشنبه هنگامی که متئو گندوزی، بازیکن سابق آرسنال و فعلی مارسی در حال بازی برای تیم مارسی بود، خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفت.

مارسی در این بازی با نتیجه ۲-۱ مقابل بایرلورکوزن شکست خورد. گوندوزی در نیمه دوم بجای پی‌یر امریک اوبامیانگ وارد زمین شد اما حوالی ساعت ۱۰:۳۰ شب، سارقان با شکستن پنجره اتاق خانه او، وارد خانه‌اش شدند. طبق گزارش‌ها همسر او متوجه حضور سارقان شد و توانست آنها را بترساند اما ساعت رولکس ۱۷۲ هزار پوندی این بازیکن به سرقت رفت.

کاسیس یک استراحتگاه خوش منظره است که در ۳۰ کیلومتری جنوب استادیوم خانگی مارسی در ساحل مدیترانه واقع شده است. چند تن از هم‌تیمی‌های او در مارسی نیز در این منطقه زندگی می‌کنند. این بازیکن فرانسوی تنها کسی نیست که در هنگام مسابقه از خانه‌اش سرقت می‌شود.

خانه هم‌تیمی سابق او سئاد کولاشیناتس نیز در ژانویه در حالی که در جام حذفی فرانسه مشغول بازی بود در کاسیس مورد سرقت قرار گرفت. خانواده او نیز در هنگام سرقت در خانه بودند و دختر او به شدت از این اتفاق ترسید. سایر بازیکنان مارسی نیز در سال ۲۰۲۱ در منطقه کاسیس مورد سرقت قرار گرفته اند و مدتی است که حوادث مشابهی در سراسر فرانسه رخ داده است.

سرویسهای اطلاعاتی فرانسه گفته‌اند که ۲۲ فوتبالیست در سال ۲۰۲۲ هدف سارقان بوده‌اند. در آخرین مورد چندی پیش جانلوئیجی دوناروما و نامزدش در منزل شخصی‌اش مورد سرقت قرار گرفتند. از خانه این بازیکن اموالی به ارزش ۴۳۰ هزار پوند دزدیده شد و نامزد این بازیکن به علت شوک شدید این حادثه به بیمارستان منتقل شد.

در همین رابطه: اتفاق وحشتناک برای جانلوئیجی دوناروما؛ او و زنش را به تخت بستند!/ مبلغ قابل توجهی پول به سرقت رفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی