سرمربی استقلالی مهاجم دو ملیتی خرید/ همبازی جدید قایدی از ترکیه آمد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی برای تقویت کردن اتحاد کلبا علاوه بر مهدی قایدی که از استقلال آمد، یک بازیکن دو ملیتی را هم جذب کرد.

سرمربی اسبق استقلال که روزهای خوبی را در فوتبال امارات سپری می‌کند، پس از موفق شدن در پروژه جذب مهدی قایدی حالا سراغ بازیکنی رفت که در فوتبال پرتغال شناخته شده است. فرهاد مجیدی پس از بالغ بر دو هفته پیگیری توانست زمینه برای حضور ایوانیلدو فرناندش بازیکن  تیم ویزلا پرتغال در جمع شاگردانش را فراهم کند.

این بازیکن جدید که در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات یکی از همبازیان مهدی قایدی تلقی می‌شود، ۲۷ ساله است و علاوه بر حضور در تیم ویزلا، سابقه بازی کردن در تیم‌هایی همچون اسپورتینگ سی بی بی، آلمریا و البته ترابوزان اسپورو ریزه اسپور ترکیه را هم دارد.

فرناندش سابقه حضور در تیم‌های ملی جوانان و امید پرتغال را  یدک می‌کشد ولی وقتی متوجه شد جایی در جمع ملی‌پوشان بزرگسال این تیم ندارد، ترجیح داد به کشور آبا و اجدادی خودش روی خوش نشان بدهد. این بازیکن علاوه بر ملیت پرتغالی، اجازه بازی کردن در تیم ملی کیپ ورد را هم دارد چون پدر و مادرش اهل آنجا هستند. فرناندش یک بازی برای تیم بزرگسالان این کشور انجام داده و اگر برای فیفا دی شهریور دعوت شود این شانس را خواهد داشت تا به مصاف تیم ملی فوتبال کشورمان برود چون قرار است شاگردان قلعه نویی با کیپ ورد دیداری تدارکاتی برگزار کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی