نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
۲ |
۰
عکس| اتفاقی جالب و احساسی در کنسرت تیلور سوئیفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیلور سوئیفت دختر و همسر کوبی برایانت را در کنسرتش در آغوش گرفت و لحظاتی احساسی رقم زد.

طرفداران تیلور سوئیفت این هفته به استادیوم سوفی در لس‌آنجلس هجوم آوردند. این رویداد برای خانواده کوبی برایانت موقعیت خاصی بود. ونسا برایانت، همسر اسطوره NBA، دخترانشان را به کنسرت برد و از همسر و دختر فقید خود «جیجی» که در سانحه سقوط هلیکوپتر در سال ۲۰۲۰ جان باختند، یاد کرد.

ونسا یک ژاکت جین سفارشی با تصویری از همسرش و سوئیفت در کنار هم روی صحنه پوشید. این تصویر در سال ۲۰۱۵ گرفته شد، زمانی که برایانت بنری را به سوئیفت برای ثبت رکورد بیشترین فروش در مرکز استیپلز تقدیم کرده بود. برایانت با مرکز استیپلز بسیار آشنا بود زیرا زمانی که در لس‌آنجلس لیکرز بازی می‌کرد تمام بازی‌های خانگی‌اش در این زمین برگزار می‌شد.

روی ژاکت ونسا قسمتی از ترانه تیلور سوئیفت هم نوشته شده بود: «بگو که من را به یاد می‌آوری». او همچنین دستبندی به دست داشت که روی آن نام اعضای خانواده‌اش نوشته شده بود. طرفداران سوئیفت اغلب در برنامه‌های او دستبندهای دست‌ساز می‌پوشند و آنها را با دیگر افراد حاضر در کنسرت عوض می‌کنند.

ونسا و کوبی سه دختر دیگر دارند: ناتالیا که اکنون ۲۰ ساله است، بیانکا که ۶ ساله است و کاپری که اکنون ۳ سال دارد. بیانکا در کنسرت با سورپرایزی روبرو شد که اکثر طرفداران سوئیفت آرزوی آن را دارند، سوئیفت نزد او رفت و محکم در آغوشش گرفت. ونسا تصاویر را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و خطاب به تیلور سوئیفت نوشت: ما دوستت داریم.

به نظر می‌رسد که دختران برایانت از طرفداران قدیمی سوئیفت هستند. ونسا همچنین ویدیویی از ناتالیا در حال خواندن آهنگ تیلور سوئیفت با جیجی که در سن ۱۳ سالگی درگذشت، منتشر کرد.

کوبی و جیجی با هفت نفر دیگر در حال سفر به محل برگزاری بازی بسکتبال بودند که هلیکوپتر آنها در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰ در تپه‌های کالاباساس کالیفرنیا سقوط کرد و همه سرنشینان کشته شدند. پس از سقوط هلیکوپتر، مراسم یادبودی در مرکز استیپلز به افتخار ستاره بسکتبال و کشته‌شدگان برگزار شد.

این گزارش‌ها را هم از دست ندهید:

بیانکا برایانت؛ دختر کوبی برایانت در کنسرت تیلور سویفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تاج کبیر IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    😋😋😋 کاش منو در آغوش میگرفت🙈

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی