نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خبرورزشی‌گردی| کامیابی نیا: ممنونم آقای کیروش، متشکرم آقای برانکو؛ بنویسید زنده باد پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک سابق پرسپولیس گفت: یک حسی درونی می‌گفت نباید دست خالی از تبریز به تهران برگردیم به همین دلیل می‌خواستم یک کاری انجام دهم.

چند سال قبل و در مرداد ماه سال ۱۳۹۶ کمال کامیابی نیا در تبریز به عنوان بازیکن تعویضی برای پرسپولیس وارد میدان شد و ۲ دقیقه بعد دروازه تراکتور را باز کرد تا حساس ترین گل هفته را به ثمر برساند و تیم برانکو با ۳ امتیاز شیرین از تبریز به تهران برگردد. او در مصاحبه ای با خبرورزشی اظهار داشت: وقتی کنار زمین بودم و می‌خواستم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بروم، فکر نمی‌کردم گلزنی کنم اما یک حسی درونم می‌گفت نباید دست خالی از تبریز به تهران برگردیم به همین دلیل می‌خواستم یک کاری انجام دهم.

وی افزود: البته باید بگویم واقعاً دست میکائیل فیزیوتراپ تیم ملی درد نکند، اگر او و پزشکان تیم ملی نبودند من به هفته پنجم هم نمی‌رسیدم و باید بازی با تراکتور را از تلویزیون تماشا می‌کردم.

کامیابی نیا خاطرنشان کرد: از آقای برانکو ممنون هستم که در پرسپولیس اعتماد به نفس مرا بالا برد. او یک مربی حرفه‌ای است و در کنار او مارکو بدنساز تیم یک مربی بسیار خوبی است که من زودتر آماده شدم. به هر حال این گل می‌تواند شروع دوران جدیدی برای من باشد. اینکه نقشه‌های زیادی هم برای فصل جدید کشیدم. با این حال بنویسید زنده باد پرسپولیس.

مصاحبه کمال کامیابی نیا در ۱۴ مرداد سال ۱۳۹۶ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| کامیابی نیا: ممنونم آقای کیروش، ممنونم آقای برانکو؛ بنویسید زنده باد پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی