نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
درباره جایزه مردانه به قهرمان خانم؛ از کتری و قوری به کیف و کمربند رسیدیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حرکتی عجیب به قهرمان خانم قایقرانی ایران هدایای مردانه دادند!

به کیمیا زارعی ملی‌پوش قایقرانی روئینگ کشورمان کیف و کمربند مردانه هدیه داده‌اند! ضمن تشکر از هدیه‌دهندگان و حُسن سلیقه آنها، سؤال ما این است که واقعاً عزیزان دل‌مان در رده‌های بالاتر این مدیران را از کجا پیدا می‌کنند؟ آگهی می‌دهند و آنها خودشان پیدا می‌شوند یا ذاتاً استعدادیاب هستند و مدیران خوب و باسلیقه را پیدا می‌کنند؟

راستش این همه مهارت در انتخاب مدیران خوش‌ذوق به ما نمی‌آید. ما فقط بلدیم امثال مهران مدیری و عادل فردوسی‌پور را دک کنیم و انتخاب مدیران کاربلد به ما نمی‌آید. الان ۱۶ تا بیانیه و جوابیه می‌دهند که ماجرا را ماست‌مالی کنند. چندی قبل هم عزیزان هنرمند به ناهید کیانی قهرمان تکواندوی بانوان کتری قوری داده بودند! 

به هر حال همین که از کتری قوری به کمربند مردانه رسیدیم، جای تشکر دارد. ما جای وزیر جدید ورزش بودیم، همین امروز یک کتری قوری به کسانی که چنین هدیه‌ای را برای کیمیا زارعی در نظر گرفتند، می‌دادیم. این‌طوری حق مطلب تا حدی ادا می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • علی DE ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    به خدا قسم همین مثلا هدیه ای که دادند رو حالا برید فاکتورش رو نگاه کنید 3 برابر قیمت بازار فاکتور کردند و حتما هم از مغازه یکی از قوم و خویش خودشون خریدند
  • تاج کبیر IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    اسب پیشکشی دندونش نمیشمارند.همین کتری و قوری و کمربند از سرشون زیاد هست.اصلا وضیف شهرداری و شورا و استاندار و غیره نیست که به اینا هدیه بده.مگه فدراسیون مربوطه چکاره هست.حالا یکی لطف کرده این هدایا به این بانوان داده.مهم ارزش مادی نیست مهم احترام هست.نباید ناشکری کنند.
    • هوادار IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      اگر از روی مزاح و طعنه به رییس هیات قایقرانی همدان گفتی که مشکلی نیست. اما اگر نظرت همینه باید بگم اگر استقلالی باشی جای تاسفه برای این تیم بزرگ و چنین هواداری!!!
  • زیگزاگ IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    مدیران فرمایشی در اوج کج سلیقگی.
  • زیگزاگ IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    اعضای تیم فوتبال بدون هیچ دستاوردی، حواله خودرو میگیرند.این امتیازات هر چند نقدی نیست اما نهایتا از بیت الماله. ما راضی نیستیم.به مدال آوران این امتیازات رو بدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی