نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پاسخ به استوری جنجالی ملی‌پوش زن ایرانی؛ از روی بی‌تجربگی بود و نباید احساسی رفتار می‌کرد!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس هیئت قایقرانی همدان به کنایه کیمیا زارعی ملی‌پوش روئینگ کشورمان در فضای مجازی واکنش نشان داد.

مهران حاجیان اظهار کرد: این برنامه در مراسم بازگشایی استخر گل‌ها شهر همدان انجام شد و همراه با مادر کیمیا زارعی نیز ۲ نفر از خانواده معظم شهدا این هدیه را که برای ما جنبه معنوی و تکریم داشت، تقدیم شد.

وی اضافه کرد: رفتار این بانوی رشته روئینگ احساسی و در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو بی تجربگی کرد؛ چرا که شخص کیمیا زارعی و سایر قایقرانان خوب مطلع هستند که هیئت قایقرانی همواره حمایت لازم را داشته است.

حاجیان بیان کرد: هم در سنوات گذشته هم امسال و نیز پارسال مبالغ مالی در چند نوبت به عنوان کمک در تامین مکمل و نیز پرداختی تشویقی به حساب کیمیا زارعی واریز شده است و نباید این چنین احساسی رفتار می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: از سال جاری تاکنون ۱۲۰ میلیون ریال کمک مالی به حساب این قایقران واریز شده ضمن اینکه سال گذشته هم ۲۰۰ میلیون ریال کمک مالی به حساب این ورزشکار پرداخت شد.

رییس هیئت قایقرانی همدان افزود: از این ملی پوش جوان و با آتیه انتظار می‌رود به جای پرداختن به مسایل حاشیه‌ای که بدون شک تمرکز و شرایط روحی و روانی او را در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو بهم می‌ریزد، در تلاش بیشتر برای آماده‌سازی لازم و افتخارآفرینی در لباس ارزشمند تیم ملی روئینگ کشورمان در این رویداد مهم باشد.

او گفت: هرگاه ما از این ورزشکار تجلیل کرده‌ایم برخی مسئولان از ورزش و جوانان استان همدان و یا خود فدراسیون قایقرانی نیز حضور داشته اند و آنها می‌دانند که ما کمترین کوتاهی در حق این ملی‌پوش نداشته‌ایم. وی اظهار داشت: هیئت قایقرانی استان همدان همچون گذشته، در حد بضاعت خود و حتی بیشتر از توانش به افتخارآفرینان و ورزشکاران ملی پوش حمایت همه جانبه خواهد داشت.

کیمیا زارعی ملی‌پوش روئینگ ایران امسال در مسابقات مسکو در قایق سبک وزن همراه با نازنین ملایی صاحب مدال برنز شد.

وی که هم اکنون برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو تمرین می‌کند، روز گذشته در صفحه شخصی خود این مطلب کنایه آمیز را منتشر کرد: "از حمایت‌های استان ممنونم، یک ماه قبل از بازی‌های آسیایی واقعا به کار می‌آید! "

نوشته او در رسانه‌های مختلف نیز بازتاب داشت و باعث شد تا هیئت قایقرانی استان همدان واکنش نشان دهد.

در ادامه همین مطلب بخوانید: عکس| اقدام کنایه‌آمیز بانوی ورزشکار ایرانی/ جاسوئیچی برای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • علی استقلالی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    هم بی تجربه و هم بی جنبه و قدرنشناس است. خیلی ها آرزوی داشتن،همین جاسوویچی را دارند.
    • هوادار IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      اگر از روی مزاح و طعنه به رییس هیات قایقرانی همدان گفتی که مشکلی نیست. اما اگر نظرت همینه باید بگم اگر استقلالی باشی جای تاسفه برای این تیم بزرگ و چنین هواداری!!!
  • خجالت خوب چیزیه IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    در سال گذشته 200 میلیون ریال برای این خانم واریز شد. یعنی معادل 20 میلیون تومن. یعنی ماهیانه 1.5 میلیون. میدونید این مبلغ چقدر سنگینه؟! شما هیچ وقت این مبلغ رو درک نمیکنید. حالا در کنار این ماهیانه 1.5 میلیون یک کمربند هم دادیم بهش. چه اشکالی داره؟ نمیخواست میتونست بره از همین پولی که بهش دادیم برای خودش یه چیز بهتر بگیره. ماهیانه 1.5 میلیون . خوب فکر کنین عزیزان...
  • دادا IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    در مجموع 32 میلیون تومان بهش هدیه دادین!!!!! فکر کردم خونه براش خریدین. در ثانی خدمت رییس هیئت قایقرانی همدان باید عرض کنم برای توجیه کوتاهیها در مدیریت از خانواده محترم شهدا و یا نظام و انقلاب مایه نزارید. دادن این هدیه جنبه معنوی داشت؟؟؟؟؟؟ مگر تربت سیدالشهدا یا کتاب خدا بود؟؟؟ بس کنین لطفا
  • محمد حسین IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    به نظرم نباید مبلغ و اعلام میکردید این جوری این بنده خدا در صدر جدول پر درآمد ترین ورزشکاران دنیا قرار میگیره و انتظار از ایشون طلای المپیک هست
  • اس اس آبی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    لیاقتش همون جا کلیدی است
    • شهروز IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      لیاقت تو همون جاسوئیچی هم نیست
  • بهرام IT ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    آقا والا ما که بیست و پنج ساله که ایران نیستیم اما فکر کنم امروز تو ایران بیست ملیون تومان یعنی باد هوا.بیشتر هوای ورزشکاران بخصوص خانم مدال آور ما را داشته باشید چونکه اینها واقعا دختران ارزشمند ما هستند.باعث نشوید که اجبارا مملکت را رها کنند و پناهنده شوند که آبرو حیثیت ملت و مملکت هم برود.
  • مسيح IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    واقعا روتون شد بگيد چرا اخه يک ورزش کار رشته هاي ديکه بجز فوتبال چه پشتوانه داشته باشن مخارج زندگيشون چجور تهيه کنن با اين همه گروني توقع داريد نرن زير پرچم کشور ديگه کع تا اخر عمر اونجا ساپورتشون ميکنن بعد بيان مدال طلاشون بفروشن اخرشم با گاري وايستن سرخيابان سيب زميني بفروشن
  • هومن IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    میالغ این رشته ها رو به ریال می کویند در در ذهن شنونده زیاد بنظر بیاد آخه ۱۲ میلیون تومن کجا و ۱۰۰ میلیارد فوتبالی ها کجا
  • لنگی متوهم IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    دی ووووویست میلیوووون رررریااااال بابا ولخرجی کردند یه موقعخزانه بیت المال کم نیاره
  • ناشناس IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    الان قیمت لباس و لوازم قایقرانی حرفه ای در حد تیم ملی چنده که طی سال اینهمه پول بهش دادند🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی