نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ستاره سرخپوشان برای مادرش دعوتنامه فرستاد/ آرزوی او برآورده خواهد شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گوستاوو واگنین، ستاره خط هافبک تراکتور، در گفتگو با خبرنگار ما به حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد.

هفته گذشته رسما اعلام شد که زنان برای فصل جدید رقابتهای لیگ برتر امکان حضور در استادیوم‌ها را خواهند داشت و اساسا ای اف سی این موضوع را به عنوان یکی از الزامات پذیرفتن لیگ برتر خلیج فارس به عنوان مسابقات رسمی مطرح کرد.

این موضوع باعث می‌شود تا زنان تراکتوری، سپاهانی و... برای اولین بار در چند سال اخیر بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند و بازیهای تیم خود را تماشا کنند؛ البته هنوز مشخص نیست که چه تعدادی از زنان امکان ورود به ورزشگاه را خواهند داشت.

با این حال گوستاوو واگنین، ستاره برزیلی تراکتور، زمانی که در تماس با خبرنگار ما از صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه مطلع شد، نتوانست شادی خود را پنهان کند و با جملاتی جالب به این موضوع مطرح کرد.

گوستاوو در این باره گفت: خیلی خوشحالم که زنان می‌توانند در ورزشگاه باشند و بازی ما را ببینند. مادرم خیلی دوست داشت که فوتبال من را در ایران ببیند.

او ادامه داد: مادرم در چند ماه آینده به ایران خواهد آمد و بسیار خوشحال خواهم شد که به ورزشگاه بیاید تا بازیمان را تماشا کند. از این بابت واقعا خوشحالم.

واگنین که پیشنهاد تمدید قرارداد با تراکتور را هم دریافت کرده، دومین فصل حضور در تراکتور را پشت سر می‌گذارد و در آخرین بازی دوستانه هم موفق به گلزنی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • تال IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    قابل توجه هواداران پور شور تراکتوری اگر میخواهید پرسپولیس یا لنگ را ببرید لطفا لطفا این نکات مهم را بهش دقت بفرمایید : به هیچ عنوان از بازیکنان پرسپولیسی نه روی نیمکت نه توی زمین توی ترکیب اصلی استفاده نکنید بخصوص شجاع خلیل زاده که سابقه خیانت به سپاهان رو داره بنگر و فراموش نکنید.به هیچ عنوان تکرار میکنم به هیچ عنوان بازیکن لنگی تو ترکیب تیمتون وقتی تیمتون جلوی پرسپولیس بازی داره استفاده نکنید. حتما حتما شب قبل بازی روز بازی حتی حین بازی مواظب باشید از طرف باشگاه پرسپولیس وعده وعید فصل بعد به بازیکنی که تمایل داره پرشپولیسی بشه یا جووونه ندند نمونه اش حامد پاکدل با وعده وعید از آلومینیوم‌اومد پرسپولیس دیدید به چه روزی افتاد اون روز خیانت کرد به آلومنیوم.این نکات رو هر تیمی در برابر پرسپولیس رعایت کنه لاقل از خودی نمیخوره و بعد باید برید کمیته داوران و مهدی تاج بپرسید مهدی تاج خشکه چند‌؟اگه مادر خرج فدراسیون پرسپولیسه اعلام بکنید ما هزینه هاتون و میدیم این از ما گفتن این انقدر کپی و پیست میکنم تا همه هوادارای سپاهانم بفهمند و از مدیر و سرمربیانشون بخوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی