نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
پیشنهاد می‌دهم بازی استقلال و نفت آخر شهریور باشد/ تعویق لیگ به سود استقلال شد تا صنعت نفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موضوع به تاخیر افتادن شروع مسابقات لیگ برتر همچنان از سوی بازیکنان قدیمی تیم استقلال مورد تحلیل و نقد قرار می‌گیرد.

محسن یوسفی بازیکن قدیمی استقلال در صحبتی که با خبر ورزشی انجام داد، درباره شرایط آب و هوایی بازی استقلال در آبادان اظهار داشت: «پیشنهاد می دهم که بازی استقلال و آبادان در مهر ماه یا لااقل اواخر شهریور برگزار شود. در این هوا واقعاً نمی‌توان در آبادان فوتبال بازی کرد. حتی اگر بازی آخر شب باشد، ولی به طور کلی مطمئنم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود».

وی افزود: «مطمئنم بچه‌های تیم استقلال با تمام غیرت و انگیزه به میدان می‌روند تا بهترین نتیجه را در آبادان کسب کنند البته باز هم می‌گویم که بازی بسیار سخت است اما وقفه به وجود آمده در لیگ قطعاً به سود استقلال خواهد بود تا صنعت نفت. با این همه ای کاش باز هم یک هفته استقلال بیشتر فرصت داشت تا از این هم آماده‌تر می‌شد».

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    میخای اصلا تمام بازی های استقلال با تیم‌های جنوبی در پاییز و تمام بازیهای استقلال با تیم‌های مناطق سردسیر در تابستان برگزار شود؟!!!اینجوری شما پیشکسوتان راضی میشید؟
  • ... IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    به عنوان یه پرسپولیسی میگم: تیمهای جنوبی تو فصل گرما باید کلا مهمون باشن و میزبانیهاشون بیفته تو فصل خنکی هوا. تیم تراکتور هم به دلیل زمستانهای سردی که داره باید اکثر میزبانیهاش تو نیم فصل اول انجام بشه تا شاهد میزبانیش تو برف و یخبندون نباشیم. هیچ اشکالی نداره که تیمهایی با این شرایط آب و هوایی میزبانیها و میهمانیهانشون تغییر کنه. اینو چند سال پیش من گفتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی