نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کری سنگین برای ستاره کشتی ایران؛ طلای المپیک را می‌گیرم و خداحافظی می‌کنم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره تیم کشتی آزاد آذربایجان می‌گوید در آستانه بازنشستگی باید با مدال طلا کشتی را تمام کند.

حاجی علی‌اف ستاره تیم کشتی آزاد آذربایجان، دارنده دو مدال المپیک و سه دوره قهرمان جهان، در مورد عملکرد خود در مسابقات بین المللی اخیر در لهستان که در وزن ۶۵ کیلوگرم به مقام سوم دست یافت، اظهار نظر کرد و گفت: این آخرین تورنمنت در آستانه مسابقات قهرمانی جهان بود. فکر می‌کنم این مسابقات برای تیم ما موفقیت آمیز بود. اخیرا در ۷۰ کیلوگرم مبارزه کرده بودم اما قبل از مسابقات جهانی با توصیه مربیان تصمیم گرفتم به دسته ۶۵ کیلوگرم برگردم. به همین خاطر  شرایطم سخت شده بود و علاوه بر این، مصدومیت  در اردوی اخیر در روسیه کارم را تحت تاثیر قرار داد. البته آسیب جدی ندیدم، اما روی تشک در لهستان احساس درد کردم. در آنجا به یک آمریکایی باختم. سه مبارزه دیگر به خوبی پیش رفت.

رحمان عموزاد در کشتی جذاب موفق شد حاجی علی‌اف، کشتی‌گیر عنوان‌دار آذربایجانی را ۹ بر ۲ شکست دهد و به فینال کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صعود کند. باید دید این کشتی قرار است در جهانی ۲۰۲۳ بلگراد نیز تکرار شود یا خیر.

حاجی علی‌اف در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز افزود: الان به طور جدی برای مسابقات جهانی آماده می‌شوم، می‌خواهم به بهترین شرایطم برسم. آرزوی من این است که قبل از بازنشستگی برای آخرین بار قهرمان جهان شوم. این قطعا آخرین حضور من در جهانی است. اما حتی اگر در صربستان برنده نشدم، می‌خواهم برای المپیک ۲۰۲۴ در پاریس حضور داشته باشم. می‌خواهم قهرمان المپیک شوم و به حرفه‌ام پایان دهم. باید با افتخار خداحافظی کرد. فکر می‌کنم اتفاق چهار سال پیش که در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال و جواز المپیک نشدم دیگر تکرار نشود. برای کسب طلای المپیک باید تا پاریس صبور باشم و از خودم مراقبت کنم.  همه فکر و ذکرم فقط کسب طلای المپیک است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی