نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دردسر تازه برای پرسپولیس، استقلال و سپاهان/ قانون علیه ۳ مدعی قهرمانی لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان هنوز قرارداد بازیکنان جدید خود را در سازمان لیگ ثبت نکرده‌اند! این در حالی است که تنها ۲۴ ساعت تا ثبت قرارداد بازیکنان جدید باقی مانده است.

عدم مراجعه این سه تیم به سازمان لیگ برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید این شائبه را ایجاد کرده که دستمزد بازیکنان و کادر فنی این سه تیم بالای سقف قرارداد است و مشغول بررسی قراردادها برای کاهش آن هستند!

این موضوع اگر صحت داشته باشد، می‌تواند تبعاتی برای این سه تیم به همراه داشته باشد. فدراسیون فوتبال پیش تر اعلام کرده بود اگر مجموع قراردادها در تیمی بیش از سقف تعیین شده باشد، نتیجه بازی‌های تیم متخلف ۳-۰ به سود حریفان اعلام می‌شود. اما پیش از اجرای این قانون سازمان لیگ اعلام کرده کارت بازی بازیکنان جدید تیم‌های متخلف را صادر نخواهد کرد. مگر آنکه باشگاه قراردادها را تعدیل کند.

نکته جالب اینکه پیش از ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال سازمان لیگ به این باشگاه اعلام کرده است باید قراردادها را ۳۰ میلیارد تومان تعدیل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • عیسی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    لطفااون دوتاتیم که سقف وردکردن جوروهم دارن ردمیکنن نچسبون به پرسپولیس
    • کلنگلیس IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      لنگی جان ۴تابازیکن شماقراردادشون اندازه کل قرارداد تیمهای لیگ برتره چراخودتو به خ میزنی بخدادیگه دوره ی تیرکمون شاه تموم شده مردم میفهمن لطف کن شعور خودت رو باشعور مردم دیگه یکی نکن که خیلی زیری وریزی 🤣😂🤣😂👹
    • رضایاک اصلی۱ IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      اره راست میگه لنگ فقط 100 میلیارد داده به بیرانوند اشکالی نداره بعدا با داور بازیهاشون خوشحالی می کنند
  • رادیو قرمز IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    کاری به درآمد بازیکنها و.. ندارم فقط هر وقت حرف از فدراسیون، سازمان لیگ و.. می‌شنوم، تنها یک حس درونم گداخته میشه و اون هم چیزی نیست جز انــــزجــــار....! چون از هیچ، هیچ هم متوجه نمی‌شوند و تمام!
  • آریا US ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    قهرمانی های پرسپولیس در این یک دهه؛ بدجور سر دل آقایون مانده! دبل؛ هت تریک؛ پوکر؛ دبل هت تریک😅 برخی از آقایون رو فشاری کرده و نمیدونن چه شکلی جلوی پرسپولیس رو بگیرن! فصل قبل خود فدراسیون اعلام کرد که پرسپولیس سومین تیم در لیگ برتر هست که بیشترین هزینه رو کرده! حتی کیسه که کمک نایب قهرمان شد؛ بیشتر از ما خرج کرده! حالا دارن جمع میبندن و تهدید میکنن! مرد باشید و سر حرفتون بمونید؛ تیمی که سقف قرارداد رو رد کرده و بیشترین هزینه رو داشته؛ بازیهاش رو ۳ بر ۰ کنید! به والله دروغ میگید و اصلا چنین کاری انجام نمیدید!
  • نیما IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    خارج از تعصب رنگی منطقی بازیکن ایرانی از همین استقلال که بزرگتر و با افتخار تر که نداریم تا اون شمس قزوین برو دسته یک و دو و سه و لیگ های استانی سراسر کشور چی داره که باید بابتش میلیاردها خرج‌کرد پاس که بلد نیست بده استپ بلد نیست بازی بدون توپ بلد نیست تو دفاع کردن فقط از پست دستاشو قفل میکنه منتظره کی توپ میره بیرون بدووه به سمت داور همشون تو محوطه جریمه همه کار میکنه غیر گل زدن اصلا مهاجم ایرانی نمی فهمه انتخاب صحیح رو ننی دونه یه بچه می فهمه کجا خالیه با رنگ پر میکنه بازیکن حرفه لیگ برتر شعور این و نداره همشون از اون لژیونرش بگیر تا آماتورش ۱۰۰ میلیونم زیاده واسه بازیکن ایرانی مفتش گرونه هیچ حرفی واسه کفتن ندارند دمبله رونالدو و بازیکنای دیگه ببین تو جووونی تو اوجش چه میکنند تو محوطه جریمه مدیر برنامه بازیکنان و باید بست به گاری آویزونشون کرد جلوی ورزشگاهها
  • hamid CA ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    پرسپولیس استقلال و سپاهان؟ پس تیراختور چی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی