یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
۰ |
۰
کلوب| پایان کریستیانو رونالدو در یورو ۲۰۲۴
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریس رونالدو پرتغالی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قرار است در مسابقات یورو ۲۰۲۴ هم تیم ملی کشورش را همراهی کند و جاه طلبی او همچنان ادامه دار است.

رونالدو که حالا آقای گل جهان و رکورد و افتخارات فراوانی را در کارنامه دارد که در فکر درخشش در یورو پیش رو بوده و از موفقیت و فوتبال بازی کردن خسته نمی‌شود اینکه این بازیکن چه زمانی از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند و کفش‌ها را آویزان می‌کند مشخص نیست.

قطعا بازیکن بزرگی مثل رونالدو با پیراهن تیم النصر یا تیم کوچک اروپایی کنار نمی‌رود و این احتمال وجود دارد که این ستاره با پیراهن کشورش پرتغال برای همیشه فوتبال را ترک کند و این اتفاق تلخ شاید در یورو سال آینده باشد.

خدا کند که از همین حالا روزها،زمان، ساعت‌ها به قدری کند جلو برود که رفتن این بازیکن جذاب و تماشایی را شاهد نباشیم.

ستاره‌ای که باپیراهن منچستریونایتد، رئال، یوونتوس خاطره سازی کرد و دلمان برای بازیکن جوانی که با موهای زرد خود در منچستریونایتد و سرمربیگری فرگوسن ظهور کرد با دریبل و گل‌های خاطره انگیزش همه را محو خود کرد و فوتبال از رفتن او غمگین خواهد شد، کاش زمان به عقب بر می‌گشت اما خب چه می‌شود کرد که کریس رونالدو هم رفتنی و تصور فوتبال بدون او بسیار دردناک و باورنکردنی و آن روز چقدر اشک‌ها ریخته خواهد شد.

مسابقات یورو ۲۰۲۴ کمتر از یک سال دیگر در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی