نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
استقبال ویژه از جرارد پیکه/ شعارهای شکیرا شکیرا در رویداد کینگز لیگ! +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویدئوهایی از شعارهای شکیرا شکیرا در سخنرانی پیکه در کلوپ مادرید به سرعت در اینترنت پخش شد.

جرارد پیکه در تورنمنت کینگز لیگ که در واندا متروپولیتانو اتلتیکو برگزار شد، خود را در میان هواداران مشتاق یافت و از استقبال آنها هیجان‌زده شده بود اما روحش هم خبر نداشت که در آن شب چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. پیکه با میکروفونی در دست و متن سخنرانی در ذهن به روی صحنه کلوپ شبانه مادرید رفت، اما در عرض چند ثانیه جمعیت نام شکیرا را فریاد می‌زدند.

صداها به قدری بلند بود که کلمات پیکه در میان شعارها گم شد. جمعیت شعار «شکیرا شکیرا» سر می‌دادند و ویدئوهای این صحنه به سرعت در اینترنت پخش شد. پیکه کم کم به خود مسلط شد و به آرامی شروع به فرمان دادن به جمعیت کرد و در نهایت به او اجازه دادند صحبت کند.

تماشاگران با تمام وجود ترانه نمادین شکیرا به نام «واکا واکا» که برای جام‌جهانی ۲۰۱۰ ساخته شده بود را می‌خواندند. بخش جالب ماجرا اینجاست که این آهنگ و تولید موزیک ویدئوی آن باعث شد که شکیرا و پیکه با هم آشنا شوند و رابطه آنها از آن زمان مانند یک فیلم عاشقانه شروع شد و به شکلی دراماتیک به پایان رسید.

طبق گزارش‌های منتشر شده ظاهرا این اتفاق پس از آن روی داد که پیکه از مالک کلوپ شبانه و دی‌جی خواسته بود موزیکی از شکیرا پخش نکنند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • دریک وند IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    خدایا این بشر چه موجود عجیبی بود که خلق کردی ابن همه دعوا تنش مصیبت...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی