نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
صحبت‌های خصوصی با دروازه‌بان استقلال؛ او با چهره ای جدید وارد می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید طالب لو دروازه‌بان سابق استقلال امروز با حضور در تمرین استقلال علاوه بر دیدار با جواد نکونام با بازیکنان استقلال نیز خوش و بش کرد.

وحید طالب لو یکی از دروازه‌بانان به یاد ماندنی تیم آبی است. دروازه‌بانی که پدرش در تیم ملی فوتبال ایران تدارکات بود و با زحمت فراوان به دروازه ی استقلال رسید و در حضورهادی طباطبایی و پرویز برومند مرد شماره یک آبی‌ها شد و حتی به تیم ملی هم رسید. او سال‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند و بعد از 5 سال به تهران برگشته است. او با استفاده از این فرصت در تمرین آبی‌ها حاضر شد تا برای دقایقی با جواد نکونام و بازیکنان استقلال دیدار کند.

وحید طالب لو جالب اینکه برای دقایقی هم با سید حسین حسینی صحبت کرد. دروازه‌بان و کاپیتان استقلال که فصل گذشته فشار زیادی را تحمل کرد تا جایی که ابتدا تصمیم به خداحافظی با تیم آبی گرفت و در ادامه تصمیم گرفت قرارداد خود را تمدید کند. این یعنی ماندن و دوباره مبارزه کردن.

وحید طالب لو بدون شک در صحبت با سید حسین تجربیات خود را به این دروازه‌بان انتقال داد و به طور حتم به وی روحیه داد تا دوباره با شرایط مبارزه و رقابت به درون دروازه آبی‌ها برگردد و یک فصل خوب برای خود و استقلال رقم بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وحید IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    اگه شما هم با شنیدن اسم این دروازه بان یاد دو چیز میفتید دکمه لایک سبز رنگ پایین کامنت رو کلیک کنید : 1- شوت 40 متری آقام کریم باقری (از سه راه اکباتان) 2- ضربات پنالتی جام ملتها جلوی امید کره جنوبی که امیر قلعه آوردش جای رودباریان همه رو خلاف جهت رفت :)))
    • ناصر IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      تو چرا حرص میخوری ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی