نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
صحبت‌های خصوصی با دروازه‌بان استقلال؛ او با چهره ای جدید وارد می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید طالب لو دروازه‌بان سابق استقلال امروز با حضور در تمرین استقلال علاوه بر دیدار با جواد نکونام با بازیکنان استقلال نیز خوش و بش کرد.

وحید طالب لو یکی از دروازه‌بانان به یاد ماندنی تیم آبی است. دروازه‌بانی که پدرش در تیم ملی فوتبال ایران تدارکات بود و با زحمت فراوان به دروازه ی استقلال رسید و در حضورهادی طباطبایی و پرویز برومند مرد شماره یک آبی‌ها شد و حتی به تیم ملی هم رسید. او سال‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند و بعد از 5 سال به تهران برگشته است. او با استفاده از این فرصت در تمرین آبی‌ها حاضر شد تا برای دقایقی با جواد نکونام و بازیکنان استقلال دیدار کند.

وحید طالب لو جالب اینکه برای دقایقی هم با سید حسین حسینی صحبت کرد. دروازه‌بان و کاپیتان استقلال که فصل گذشته فشار زیادی را تحمل کرد تا جایی که ابتدا تصمیم به خداحافظی با تیم آبی گرفت و در ادامه تصمیم گرفت قرارداد خود را تمدید کند. این یعنی ماندن و دوباره مبارزه کردن.

وحید طالب لو بدون شک در صحبت با سید حسین تجربیات خود را به این دروازه‌بان انتقال داد و به طور حتم به وی روحیه داد تا دوباره با شرایط مبارزه و رقابت به درون دروازه آبی‌ها برگردد و یک فصل خوب برای خود و استقلال رقم بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وحید IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    اگه شما هم با شنیدن اسم این دروازه بان یاد دو چیز میفتید دکمه لایک سبز رنگ پایین کامنت رو کلیک کنید : 1- شوت 40 متری آقام کریم باقری (از سه راه اکباتان) 2- ضربات پنالتی جام ملتها جلوی امید کره جنوبی که امیر قلعه آوردش جای رودباریان همه رو خلاف جهت رفت :)))
    • ناصر IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      تو چرا حرص میخوری ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی