نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
برد مقابل قوی‌ترین تیم جهان لذتبخش است/ با قوانین جدید سازگار می‌شویم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا سرمربی آرسنال بابت برد تیمش در سوپرجام انگلیس به شدت خوشحال است.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال بعد از قهرمانی تیمش در سوپرجام انگلیس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با منچسترسیتی، درباره قوانین جدید وقت‌های اضافه صحبت کرد. قوانینی که در این بازی ناجی تیم آرتتا شدند.

آرتتا به همراه تیمش در جام خیریه انگلیس به قهرمانی رسید. این مربی اسپانیایی برای دومین بار موفق شد که در این رقابت به قهرمانی برسد و حالا آرسنال با 17 جام خیریه، بالاتر از لیورپول و پشت سر منچستریونایتد، دومین تیم پرافتخار این رقابت‌هاست.

این بازی عصر یکشنبه در ورزشگاه ومبلی برگزار شد. دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که منچسترسیتی به عنوان قهرمان لیگ و جام حذفی در این مسابقه حضور داشت و آرسنال به عنوان نایب قهرمان لیگ جزیره را در مقابل خود می‌دید.

این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم ابتدا سیتی توسط کول پالمر به گل اول بازی دست پیدا کرد و این برتری تا دقیقه 11+90 حفظ شد. اما در ثانیه‌های پایانی لئاندرو تروسارد بازی را به تساوی کشید و در نهایت آرسنال در ضربات پنالتی پیروز شد تا توپچی‌ها خیلی زود اولین قهرمانی فصل خود را جشن بگیرند.

میکل آرتتا بعد از این قهرمانی گفت: «پیروزی مقابل منچسترسیتی حس فوق العاده‌ای دارد. فکر نمی‌کنم چیزی بهتر از قهرمانی در ومبلی مقابل قوی‌ترین تیم جهان وجود داشته باشد، آن هم به نحوی که ما برنده این بازی شدیم.»

آرتتا درباره تغییرات قوانین (طولانی‌تر شدن وقت‌های اضافه) هم بیان کرد: «من نمی‌توانم عادت‌هایم را در سه روز تغییر دهم. من تمام تلاشم را می‌کنم که قوانین جدید را بپذیرم. این امکان وجود دارد که ما بخاطر چیزی که نمی‌دانیم، نابود شویم. اما مشکلی نیست، ما با آن سازگار می‌شویم.»

در نهایت تیم آرتتا به کمک همین قوانین جدید توانست به بازی برگردد و با گل دیرهنگام لئاندرو تروسار بازی را به تساوی بکشد. حال این مربی اسپانیایی و تیمش با روحیه مضاعفی به استقبال فصل جدید خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: هفدهمین قهرمانی آرسنال در جام خیریه/ توپچی‌ها سرانجام حال پپ را گرفتند؛ سه‌گانه ناکامی سیتی در جام خیریه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی