نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۱
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
۱ |
۰
جدیدترین مشتری امیر عابدزاده مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه اسپانیایی نوشت که امیر عابدزاده یکی از گزینه‌های تیم کارتاخنا برای تقویت خط دروازه است.

زمان زیادی تا آغاز فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی باقی نمانده ولی هنوز وضعیت یکی از لژیونرهای مهم فوتبال ایران نامشخص است. پس از پایان قرارداد امیر عابدزاده با پونفرادینا، این گلر باتجربه باشگاه بعدی خود را انتخاب نکرده است.

چند روز پیش بود که یکی از رسانه‌های محلی اسپانیا مدعی شد که تیم‌های پونفرادینا و رئال مورسیا خواستار به خدمت گرفتن امیر عابدزاده هستند و حالا یک رسانه دیگر نیز از علاقه‌مندی تیم جدیدی به این دروازه‌بان خبر داده است.

روزنامه معتبر آ اس در تشریح آخرین وضعیت کارتاخنا، یکی از تیم‌های حاضر در لالیگا ۲ نوشت: عملا یک هفته تا شروع لالیگا ۲ باقی مانده است و کارتاخنا هنوز کار زیادی برای تعیین تکلیف بازیکنان خود دارد. آنها فقط ۶ بازیکن جدید را در بازار تابستانی به خدمت گرفته‌اند در حالی که ۱۴ نفر از اعضای فصل قبل، این تیم را ترک کرده‌اند.

نسبت تعداد بازیکنان ورودی به خروجی بسیار کم است. عصبانیت هواداران در مورد ترکیب تیم و کمبود در پست‌ها قابل لمس است و پیش فصل نیز کمکی به تیم نکرده است. نتایج بازی‌های دوستانه خوب نبوده و آنها در پنج دیدار فقط یک پیروزی داشته‌اند.

نیاز به حضور فعال در بازار نقل و انتقالات مشهود است، بنابراین انتظار می‌رود پنج یا شش بازیکن جدید به تیم اضافه شوند تا کارتاخنا بتواند در هر پست حداقل دو بازیکن خوب داشته باشد.

یکی از پست‌هایی که نیازمند تقویت بوده، درون دروازه است. پس از جدایی آرون و پیوستن به لاس پالماس، نیاز به جذب یک دروازه‌بان جهت رقابت با مارک مارتینز برای این پست بیش از حد واضح به نظر می‌رسد.

آندرس فرناندس و امیر عابدزاده بازیکنانی هستند که تمام تابستان مشغول بررسی پیشنهادات بوده‌اند و به حضور در کارتاخنا علاقه‌مند هستند اما گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد.

در روزهای اخیر صحبت‌هایی در مورد توماس واچلیک شنیده می‌شود، دروازه‌بان اهل چک بدون تیم و در لیست نامزدهای مانولو بریس قرار دارد، اما جذب او آسان نخواهد بود. این سه دروازه‌بان در حال حاضر بدون قرارداد و آزاد هستند بنابراین باید برای آماده سازی پیش فصل، از صفر شروع کنند. در نتیجه شرایط حضور هر یک از آنها مقابل الدنس در هفته اول لیگ بسیار پیچیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد طاها مصطفی لو IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی