نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
۸ |
۰
کلوب| آقای خطیر استقلال را دریاب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با تعویق مصلحتی و یک هفته ای آغاز فصل جدید و گذر زمان تا شروع واقعی لیگ تنها ۴ روز باقیمانده است، چهار روزی که برای باشگاه استقلال و تیم استقلال و هواداران آنقدر زود و مثل برق و باد خواهد گذشت که به سان ۴ ساعت خواهد بود.

استقلال هنوز تمام یاران خودش را نشناخته است، تعداد بازیکنان تازه وارد هنوز در هیات فوتبال ثبت قرارداد نکرده اند، تمدیدی‌ها هم همین طور، کادر فنی تنها چند روز است که دستیاران خارجی اش را شناخته و کنار خود می‌بیند و تنها تا شروع فصل جدید ۴ روز باقیمانده است.

هفته‌های سخت و سنگین ابتدایی و بازی برابر نفت آبادان و ملوان و سپاهان در سه هفته اول فصل خیلی زود آبی پوشان را وارد کوران مسابقات می‌ند به طوری که وقت و زمان برای ارزیابی و شناخت تیم وجود ندارد، از سویی دیگر از دست دادن هر امتیازی در این هفته‌های ابتدایی می‌تواند تاوان سختی داشته باشد.

باشگاه استقلال این فصل که از مدیریت گرفته تا کادرفنی و نیمکت اش و همچنین بازیکنان یک خانه تکانی اساسی داده است حال با مدیریت جدید و کادر فنی تازه وارد و بازیکنانی که برای اولین بار قرار است با پیراهن آبی فصل جدید را استارت بزنند نیاز به توجه بیشتر دارند.

این روزها هیچ صدایی از مدیریت باشگاه شنیده نمی‌شود، درست برعکس مدیریت‌های گذشته که عشق مصاحبه بودند و هفته ای نمی‌شد که از آنها در خبرگزاری‌ها و کانال‌ها و شبکه‌های تلویزیونی مصاحبه ای منتشر نشود. شاید اگر به اندازه مصاحبه‌هایی یا وعده‌هایی که انجام می‌ادند می‌توانستند کاری مثبت ترتیب دهند حال اوضاع باشگاه و تیم استقلال بسیار بهتر و آرام بخش تر از اینها بود.

اما آقای خطیر انگار برعکس مدیران گذشته روش سکوت را در پیش گرفته است و انگاری نه علاقه ای به مصاحبه دارد، نه علاقه ای دارد که از عملکرد خود صحبتی به میان آورد و نه علاقه ای دارد که در رسانه‌ها دیده شود و از سویی دیگر کار مثبتی که بتوان از آن به نیکی یاد کرد و کمی به آینده تیم استقلال در فصل پیش رو امیدوار بود هم دیده نمی‌شود.

آقای خطیر به واقع نمی‌دانیم چه افکاری در ذهن خود دارید و قرار است برای باشگاه و تیم استقلال چه کار مثبتی انجام دهید اما استقلال فصل‌های گذشته به مدیران خود باخت، علت اصلی و واقعی از دست دادن جام‌ها جدا از اینکه بحث فنی بودند اشکال مدیریتی داشتند و جام‌هایی که از دست رفتند از بی توجهی و بی اعتنایی مدیران باشگاه بودند و اگر آقای خطیر دوست دارد که همچنان رویه مدیران ناموفق گذشته را در پیش بگیرد خودش خوب زمان خروجش از باشگاه را تعیین کرده است.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی۲ IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    خطیر مافیای فوتبالا گذاشتن برای کیسه بعد ازش میشه انتظار نداشت؟
  • کیثه ی کثیف IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    اگه میدونید کیثه هنوز اماده نیست یه جلسه خصوصی دیگه با تاج بزارین!حداقلش اینه که اگه دیگه خجالت کشید و بخاطر کیثه بازیهای لیگ رو تعویق نکرد اقلا قول یه چندتایی پنالتی اهدایی و یه چند امتیاز معشیتی صددرصد رو شاخشه.فعلا که کل یوم فدراسیون دربست در اختیار کیثه و کیسه کشاست . خجالت نکشید فقط به بابا بگید حله. خدا رو شکر کنید بابت وجود این همه بابا .😂😂😂😂😂😂
  • استقلال قهرمان خدا نگهدارتو ............ IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    استقلال اول خدا رو داره بعد مردم رو این مدتی که گذشت برخی کوتوله های فوتبال یا غیر فوتبالی که برای خودشون طاغوت کوچولویی شدن به خیالشون استقلال رو خواستن از دم تیغ بگذرونن و شروع به آزار و اذیت و مردم آزاری کردن اما گویا هنوزم متوجه نشدن با هرچیزی نباید بازی بازی کنن و دست به هر چیزی نباید بزنن ، صاحب استقلال بزرگ میلیونها نفر از مردم هستن کافیه یه نگاهی به سرنوشت مدیرانی که رفتند بیاندازید و کارنامه شان و همچنین نگاه مردم به آنها رو ببینید الحمدالله دوره زرنگ بازی و دو رنگ بازی و..... رو همه از بَر و فوت آب هستن ، درخواست هواداران از مدیران استقلال فقط و فقط راستگویی و کار است همین ..
  • هومن US ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    جناب خطیر بیشتر شبیه چوب کبریت بی خطر تشریف دارند ، نه بازیکن درستی گرفته اند( کلا ۵ تا بازیکن گرفته اند ، آدم فکر می کنه داشتند برای تیم امید یارگیری می کردند) ، نه اسپانسر دارند ، نه قرار داد مربی و مربی خارجی و .. را امضا کرده اند. کلا بود و نبودشان هیچ خطری را متوجه باشگاه های رقیب نمی کند ولی برای استقلال فوق العاده خطر ناک هستند. آقا استعفا بده برو . این فوتبال کلش باند بازی و ارتباط است ،قهرمان های لیگ را نگاه کنید ، رابطه هایشان را هم بسنجید تا بفهمید چه می گویم شما هم به جای محکمی وصل نیستی ، بیا برو آقا جان.
  • رضا BR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حال کشور خوب نیست. این فقط اقتصاد نیست که ناخوش است، سیاست و اخلاق و فرهنگ هم حال خوشی ندارند. دستگاه‌ها آلوده به انواع فسادند. و به اینها ورزش رو هم باید اضافه کرد خصوصا فوتبال رو... امثال خطیر کی هستن واقعا؟؟ و چرا هستن؟؟ کمی دعواهای جناحی و رنگی رو کنار بزاریم نگاه وضعیت مملکت کنیم بدون تعصب ببینید به چه حال و روزی افتاده. پیشنهاد میکنم این مقاله ی جمهوری اسلامی رو بخونید. به امید روزهای خوب و حال خوب برای ایران و ایرانی.
  • ممی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    هدف نابودی اس اس با چراغ خاموش و بی سرو صدا عربستان بن سلمان میلیاردها دلار هزینه فوتبال میکنن تا کشورشون دیده شه جوانهاشون به ورزش علاقه مند شن اینجا بزرگترین سرمایه های اجتماعی استقلال و پرسپولیس رو نابود میکنن بخاطر افکار داعشی شون تنها سرگرمی و دلخوشی حداقل ۷۰ملیون از مردم کشور این دوتا باشگاه هستن و اینم برای ملت ستمدیده زیاد میبینن لعنت بر اینهمه خریت بعد میگن چرا اعتیاد رو به افزایشه لعنت لعنت بر اینهمه خریت خدا خودش بچه های مارو از دست این ظالمان داعشی نجات بده از ما که گذشت
  • سید مجید IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    سر رانتپولیس سلامت
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    خطیر هم یکی از دشمنان استقلال و از بدنامهاست کسی که زمان سلطانی‌فر با عنوان نماینده ویژه وزارت ورزش در باشگاه استقلال مشغول خرابکاری بود و با تجربه‌ای که دفعه قبل به دست آورده اینبار در نقش مدیرعامل به بی‌ثبات‌تر کردن باشگاه استقلال ادامه خواهد داد در این باشگاه هر کسی تحت عناوین مختلف و با سو استفاده از نام باشگاه برای خودش به اهدافی می‌رسه و دست آخر میگه نتونستیم با اسپانسر به توافق برسیم! آخه شمایی که عرضه توافق با اسپانسر رو ندارین واسه چی اومدین تو باشگاه؟! بمب اصلی همین امروز و فردا منفجر میشه یعنی قرارداد بازیکنان استقلال غیرقابل‌ثبت اعلام خواهد شد و قبل از بازی آبادان اصلا تیمی وجود نداره که بخواد پرواز کنه و صنعت نفت آبادان ۳ امتیاز شیرین و بادآورده با تفاضل ۳+ به دست خواهد آورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی