نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
قرارداد باورنکردنی برای پخش تلویزیونی/ تأثیر بزرگ انتقال ستاره‌ها به خاورمیانه
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیگ حرفه‌ای عربستان در این فصل در بریتانیا نمایش داده می‌شود زیرا پخش‌کننده سرانجام حق پخش بازی‌های رونالدو، هندرسون و دیگران را خریداری کرد.

یکی از بزرگترین کمپانی‌های پخش «DAZN» با قراردادی به مدت یک فصل برای نمایش لیگ حرفه‌ای عربستان موافقت کرده است. در ابتدا تصور می‌شد که DAZN از میدان خارج می‌شود زیرا سایر شرکت‌ها برای حق نمایش بازی‌ها به رقابت می‌پرداختند. اما DAZN که متعلق به میلیاردر بریتانیایی لن بلاواتنیک است، پس از تسریع مذاکرات در آخر هفته، حقوق پخش در بریتانیا، آلمان و اتریش را قاپید. مشخص است که این معامله از نظر نقدی معامله بزرگی نیست، اما لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی را در دو بازار تلویزیونی بزرگ اروپا قرار می‌دهد.

سه بازی در هفته در بخش جدید لیگ عربستان، با بازیکنانی از جمله کریم بنزما، ریاض محرز، انگولو کانته و جردن هندرسون، اکنون در اختیار مشترکین بریتانیا قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، تمام بازی‌های کریستیانو رونالدو برای النصری که به تازگی سادیو مانه را به خدمت گرفته، نمایش داده خواهد شد.

لیگ ثروتمند عربستان تابستان امسال بازار نقل و انتقالات جهانی را تغییر داده است. کمپانی DAZN معتقد است که علاقه طرفداران فوتبال بریتانیا به دلیل بزرگی رقابت‌ها و سرمایه‌گذاری باشگاه‌ها بسیار زیاد است. با این حال، نظرسنجی انحصاری نشریه سان نشان داد که اکثر هواداران قصد تماشای لیگ را ندارند. ۷۵۰۰ نفر به سوال «آیا فصل آینده لیگ عربستان را تماشا خواهید کرد؟» پاسخ دادند. و نتایج نشان داد که ۸۵ درصد از طرفداران قصد تماشای این لیگ را در فصل آینده ندارند. ۹ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که علاقه‌مند هستند، در حالی که ۶ درصد دیگر گفتند که هنوز مطمئن نیستند.

این گزارش‌ها را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سارگپه DE ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    اگه لیگ برتر ایران رو نشون می داد، مطمئن هستم که همه ۷۵۰۰ نفر نگاه می کردنند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی